MasterLemmy
3 t sitten
Viikonloppuna kun tästä ukrainalaisten ja suomalaisten yhteistyöstä drone tuotannosta uutisoitiin, mielessäni kävi voisiko summa olla tässä hommassa mukana uskonpuute kuitenkin vei voiton, enkä siksi tännekään mitään siitä kirjoitellut. Mutta että siinä on kuitenkin perää on mahtava juttu vaikka pelkästään aihe ja suunnittelu tasolla asia tässä vaiheessa onkin. Mutta siitä se lähtee, asiat saattavat tästä eteenpäin edetä nopeaankin tahtiin! 👍🏼@@
shareville
Fomomies myy summaa?
20
512
Vastaukset
- Anonyymi00001
kuin Moktar.Gubta suomi24
fiktiivinen sekoittaja-mainosinfluensseri- Anonyymi00003
MasterLemmy
14 min sitten
Juttuhan näyttääkin olevan päivätty viime perjantaille, eli juuri samalle päivälle kuin summan tekemä ja allekirjoittama aiesopimus ukrainalaisten kanssa.  jos vähän käyn rivien välistä juttua luki, niin kyllä siellä summa Defencekin löytyy siinä missä Patria tai muut sellaiset. Ja onhan nyt summa sentään uutisoinut asiasta joka liittyy artikkelin päivättyyn yhteyteen. Nyt vain valtion rahaa kehiin kun sitä kehysriihessäkin luvattiin, sittenhän asia eteneekin suhteellisen nopealla aikataululla ja summallekin tulee valtion rahoista huomattavaa hyötyä tuotannon aloittamiseksi. @
ps .nyt ihan kuin olis toinen kirjoittaja samalla nimmarilla?
- Anonyymi00002
....
- Anonyymi00005
MasterLemmy
1 t sitten
Se olisi ylihuomenna vapun päivä! Meneekös ylioppilas valkoisen lippalakkisa kanssa torille juhlimaan? Mamma ja pappa mukaan tietenkin unohtamatta oletettua puolisoa. Nyt on ylioppilaalle kissan päivät tiedossa kun on niin kivaa säätäkin luvannut. 🍾🥳 itse meinaan kylläkin köllötellä lämpimässä paljussa järven rannalla hyvässä seurassa, unohtamatta Harveyan Legends 240 kiukaan antamia lempeitä löylyjä kylmän oluen kera tietenkin. HK kabanossi, täyttää nimittäin 50 vuotta! Pari sellaista hiili grillin niin janottaakin paremmin. ennen vapun pyhiä voisi summa nousta vaikka sen verran mitä keskikaljassa on prosentteja, eli olisiko Karhussa se 4,7 %. Toki itse nautin ennemmin A karhua ja se on 5,2 prosenttia. 😅@
Ylioppilas Larvanto
1 t sitten
En mene torille. En voi sietää kun kaikenmaailman "wannabe Larvannot" kekkuloivat siellä ja yrittävät olla niin saatanan käteviä. Lähdemme huomenna vesille vapuksi ja siitä mökille työleirille rentoutumaan ensiviikolla. Ukko ja muori kuopattu jo aikoja sitten joten heitä en viitsi raahata mukana.🥳
MasterLemmy
1 t sitten
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, itse siirryn sinne mökille kumirenkaiden varassa ja osanotot vanhempiesi tyhjään potkaisun johdosta. Lemmyn vanhemmat vielä voivat vallan mainiosti, isä kävi Mallorcalla pyöräilemässä kahden viikon aikana 1 000 kilometriä, ja ukko on 78 vuotias! Jää meikäläiseltä tekemättä parempi keskittyä kaljan ja makkaran syöntiin.@😵💫
ps. eikö Nordnet poista pölvästejä kirjoittamasta?- Anonyymi00006
JAA
- Anonyymi00007
hih-pelle puhujat
- Anonyymi00008
palstan moktar gubta....
- Anonyymi00009
Lietsoo taas ostamaan?
- Anonyymi00010
MasterLemmy
7 min sitten
Ehkä se nousee siksi, että minä ja muutama muukin vielä on sillä kannalla ettei konkurssia tule. Kauppalehdessä muuten tänä aamuna kello 6 on julkaistu toimitusjohtajan kommentteja viime keskiviikon ja perjantain välisestä tapahtuma ketjusta, ja on kait siinä vähän jotain muutakin. Jokuhan sen jutun voisi tänne kopioida luettavaksi, oma ATK osaaminen linkkien kopioinnissa on jäänyt opettelematta. 😄@ - Anonyymi00011
ggg
- Anonyymi00012
https://www.nordnet.fi/osakkeet/kurssit/summa-defence-summa-fsme
lemmy sentään - Anonyymi00013
ffff
- Anonyymi00014
MasterLemmy
9 t sitten
Meinaan juurikin sitä, että Kauppalehti on summa Defence kohdalla jatkuvasti valmis kirjoittamaan kaikesta negatiivisesta ja tarvittaessa monta kertaa päivässä. Vaikee tämä raporttikaan mikään positiivinen ollut niin onhan se nyt aika ihmeellistä ettei sitä kyseinen lehti julkaissut sivuilleen, on summan raportit aiemminkin lehden sivuille tulleet. Ja siitä en vielä ole niin varma kuka on nostanut kädet pystyyn, ei ainakaan summan toimitusjohtaja! Enkä minä.@ eikä yksikään summan tytäryhtiön vetäjä.  - Anonyymi00015
xxxxxz<
- Anonyymi00016
Sativa
1 päivä sitten
·
The word dille comes from delirium (which means confusion or hallucinations, often linked to alcohol withdrawal or severe illness).
MrDille
1 päivä sitten
Yes I know....did y know "sativa" comes when smbdy fuck unclean hookers ....and their wifes believe those crabs comes from sauna...
Dillthedong
8 t sitten
🤔
MasterLemmy
1 päivä sitten
My name is Lemmy, huom: master Lemmy! 😎
MrDille
1 päivä sitten
Master of the tradinguniversum
ps. kuin Moktar.Gubta SDP kehuja - Anonyymi00017
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/9f9ce415-b8f7-4e11-8456-a02d12e6b3a0?ref=ampparit:0a07
eikö se lemmy fomottanut täysillä?
kenen toimesta voi tulla mieleen...- Anonyymi00018
MasterLemmy
2 t sitten
Yhtiö tarvitsee tulevaksi vuodeksi 20 000 000 käyttöpääomaa. Tuo 3MRD. On vain laitettu tarkoituksellisesti siihen turvaamaan osinko jos me sijoittajat omalla kusipääyydellämme annamme kurssin mennä sinne alle sentin hintaan! Meistähän se on kiinni mikä markkina-arvo yhtiölle annetaan ja sen pohjalta osake Anti muodostuu että saadaan se 20 000 000 kasaan ja sekin oli maksimi summa rahoitukselle. Jos osakeanti saadaan tehtyä vaikka 0,5 sataa hintaan silloinhan osakeanti vaatii 40 000 000 osaketta että tuo 20 000 000 rahoitusta tarve täyttyy.  eli toisiin sanoen treidaaja ja Hollaa Alija voisivat välillä miettiä mitä saavat aikaan jatkuvalla kurssin kanssa pelaamisella ja hakiessaan mahdollisimman alhaista kurssia päästäkseen pohja onkimaan sieltä ja pyrkiessään tekemään siitä sitten päivä voittoja.  ei yhtiön tarkoitus ole laskea markkinalle 3 000 000 000:a lappua tieteen tahdoin, tuo määrä on maksimi raami osakkeiden kokonaismäärälle ja se pitää hakea enemmistöltä yhtiökokouksen äänestyksessä. Olisi kyllä vähintäänkin kohtuullista että tuosta asiasta vielä jonkinlaista selvyyttä meille tulisi, ei asiasta yhtiökokous kutsun pöytäkirjan perusteella oikein mitään tolkkua saa vaikka kuinka sitä koittaa itselleen lukea ja sisäistää! 🤔@@
- Anonyymi00019
Halloo, herätys puupää!
Pankit on keksitty. Jos ois noin varma 3mrd 20 millin pääomalla saanee jopa järjestäytyneeltä rikollisuudelta lainaa 1000% koroilla yhden vuoden verran. Pankit ottaa 5% ja erinäiset muut toimijat siinä 20-40%.
Kertoo vain ettei voittomarginaaleja ole joita kehtaisi näyttää. - Anonyymi00020
Eluo
11 t sitten
Jos/kun osakeanti nyt onnistuu ja ehtii onnistunaan ennen rahojen loppumista, niin mitä veikkaatte mihin osakkeen arvo laimenee? Itse veikkaan että arvo putoaa kymmenesosaan. Todennäköistä on että osakkeiden määrää myöhemmin sitten vähennetään käänteisellä splitillä.
MasterLemmy
1 t sitten
Ai että kun anti tulee onnistumaan sinä veikkaat että osakkeen hinta on kuusi senttiä per kappale? Minä taas veikkaan että kun osakeanti toteutetaan ei osake laske silti juurikaan 0,4 euron hintaa alemmas, ja kun Antion toteutettu kurssi lähtee siitä nousemaan... 😉 - Anonyymi00021
MasterLemmy
13 t sitten
Hyvä meininki! Niin sitä pitää, ei muuta kun tervetuloa tänne joukkoon Turrisemaan, näillä näppäimiin on erittäin todennäköistä että ensi kevääseen saamme jatkaa tämän ”laatuyhtian ” tekemisiä pörssissä. Konkurssi on tällä päivämäärällä peruttu ainakin noin vuodeksi! Yhtiökokous tulee pankin varmasti hyväksymään tämän silta lainaraoituksen ja samalla tulee menemään läpi tuo 0,2 € kaavailtu osakeanti, sehän tietää sitä että 100 000 000 lappua osakeantiin tekee 20 000 000 €! Sillä turvataan tulevan vuoden käyttöpääoma. 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429