On tosiaan tuolla nimellä, vaikka mitä se seniorin vapaa-aika mahtaa olla.
Olin infossa missä tarjotaan ilmaisia ja maksullisia palveluja. Niitähän oli.
Monta liikuntasessiota ulkona, siihen kuuluu liikuntapuiston laitteita, käsipanoja, kuminauhoja, ainakin niitä... liikkeitä kuntoportaissa ym.
Uimahallissa uinnin opetusta ilmaiseksi, vesijumpassa on maksu.
Luontoretkiä lähialueelle.
Olen joissakin mukana, niiden avulla voisi jo saada viikon vähimmäisperusliikunnan.
Kesäaikana on vain paria sorttia.
Onko teidän kunnassanne tarjolla palveluja?
Käytätkö?
Mitä vapaa-ajan palveluja kunta tarjoaa senioreille
9
145
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taasko pitää jonkun "kunnan" / muiden ihmisten tarjota jotain?
Kait nyt aikuisen ihmisen itsekin pitää keksiä mitä puuhata!- Anonyymi00002
Ei pidä vaan eivät minulta kysy.
Liikun itse, eikä määrään vaikuta, tarjoaako joku vai lähdenkö ihan itse meneen metsään tai liikuntapaikoille. Liikun paljon, siksi liikunnasta kertovat tapahtumat kiinnostavat.
Olen kyllä osassa mukana kunnan tarjoamissa, eli ainakin käytän ilmaista uimahallia muutaman päivän välein. joihinkin ilmaistapahtumiin otan myös osaa. Mutta pelaan myös golfia, se menee kaikki omasta pussista.
- Anonyymi00003
Täällä Hesassa on paljon kaikenlaista toimintaa senioreille kaupungin ja muiden toimijoiden taholta, mutta minä en sellaisista välitä, teen mitä milloinkin ilman aikatauluja. En välitä sitoutua sellaiseen harrastukseen joka on aikataulutettu viikon jollekin määrätylle päivälle määrättyyn aikaan. Työelämässä olin riittävästi aikataulutettu, eläkkeellä en suostu itseäni aikatauluttamaan.
- Anonyymi00004
Minulla on sama periaate, etten sitoudu, mutta maksuttomiin ei tarvitsekaan, siksi ne juuri ovat minulle sopivia. Voi mennä jos haluaa ja olla menemättä.
Silloin kun maksaa, on tietenkin harmi jättää väliin, siksi en niitä otakaan. Tai otin sellaisen jossa näytettiin olkapääni ja lonkkani kipuihin sopivat liikkeet. Ovat muuten auttaneet, ei ole pakotellut, jatkan liikkeiden tekemistä edelleen. En tiedä palaisivatko kivut jos lopettaisin.
Kivut ovat jäänteitä työelämän työasennosta.
- Anonyymi00005
Aivan liian vähän panostetaan muuhun kuin liikkumiseen.
Ihminen tarvitsee hengen ravintoakin.
Siitä ei puhuta juuri koskaan.
Liikkumiskäskyjä tulee kaikenikäisille ja syömisohjeita. - Anonyymi00006
Olisi ihan oikein, että kunnat tarjoaisivat vapaa-ajan toimintaa.
Monien eläkkeet on pieniä, ei ole varaa harrastaa ja harrastukset
ovat ennaltaehkäisevää "vanhuuden rapistumista" vastaan.- Anonyymi00007
Hallitus tarjoaa vain isotuloisille virikkeitä, kuntien rahoja on leikattu,
niitten mahdollisuudeton vähäiset tarjota eläkeläisille mitään.
- Anonyymi00008
Meillä näytetään ilmaisia elokuvia kirjastossa, hyviä, olin katsomassa. Pidetään luku- ja ja runopiirejä. On tilaisuus missä muistellaan vanhoja asioita, nimellä Muisteloita.
Ilmaiset tanssit kerran kuussa.
En minun kuntani niin kummallinen ole, etteikö teillä ole sama muut kuin liikuntapalvelut. Tansseihin tulee rollaattorityyppejä vain kuuntelemaan musiikkia ja juttelemaan. - Anonyymi00009
Kunnalle on tärkeää tarjota ajattelua. Käy yksiin politiikan kanssakin ilmaisena. Vaikka pihalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648