Miksi haluat ihmisen, joka ei ole rakastunut sinuun vaan ihan toiseen henkilöön?

Anonyymi-ap

Miksi käytät aikaa kirjoittamalla hänelle ja elättelemällä toivoa hänestä? Normaalin ihmiset tunteet loppuisi siihen paikkaan, kun saisi tietää, että kohde haikeilee ihan toisen perään. Ansaitset jonkun ,joka tuntee samoin sinua kohtaan.

72

640

Vastaukset 72

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aika harhaista sinulta kuvitella tietäväsi ketkä täällä kirjoittelee.

• Anonyymi00051

Mielesi pahoitit palstaäijän provokaatiosta jolla se hakee ainoastaan huomiota, enimmäkseen negatiivisen spektrin kautta. Tai sitten spinnaat koska pää on vähän

• Anonyymi00002

Kenelle kirjoitat ja mihin sinä sijoitut kuviossa?

• Anonyymi00052

Eikö tämä palstaäijän euron provo ole kirjoitettu jollekin muka ikäänkuin kertojaäänen kautta? Onko elämänkulun tmv kannalta välttämätöntä kuvitella ja sotkea näihin sötkötyksiin luonnollisia henkilöitä? T naiselta

• Anonyymi00003

en kuvittele että i mies edes kävis täällä 🤣 heräsin kyllä i psykoosista jo ajat sitten

• Anonyymi00053

No sepä aloittajasetä mukava kuulla

• Anonyymi00005

Hehe. Onneksi oot siellä.

• Anonyymi00006

Ja mistä päättelet, että tuollaisen asian tietäisi tai ettei se näyttäisi sen toisen näkökulmasta päinvastaiselta? Mistä tiedät mitä informaatiota sillä toisella on?

• Anonyymi00054

Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää, että trollipalstan ja palstaäijän aloitukset ei ole yhtä kuin informaatio ajatus on banaali

• Anonyymi00069
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää, että trollipalstan ja palstaäijän aloitukset ei ole yhtä kuin informaatio ajatus on banaali

Jostain kumman syystä sinuakin kyllä kiinnostaa nämä tarinat joka päivä, vaikka luulisi, ettei olisi mitään merkitystä joillain turhilla jorinoilla, mutta näkyy olevan. En ole tuo, kelle kirjoitit.

• Anonyymi00007

Ei kai kenenkään kirjoittelusta haittaa ole jos ei muuten tee mitään tyhmää. Täällä monet purkaa tuntojaan. Mutta tuskin täällä tuttuja kohtaa, muuten kuin tilanteissa.

• Anonyymi00012

Mutta jatkuva kirjoittelu (ja varsinkin luulottelu siitä, että se toinen osapuoli kirjoittaa täällä takaisin) ylläpitää sitä tunnetta eikä ikinä pääse yli ja eteenpäin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mutta jatkuva kirjoittelu (ja varsinkin luulottelu siitä, että se toinen osapuoli kirjoittaa täällä takaisin) ylläpitää sitä tunnetta eikä ikinä pääse yli ja eteenpäin.

Ehkä niin, mutta miksi mietit sitä, kaikilla on oma aikaikkunansa tunteiden käsittelyssä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

On täällä meitäkin jotka keskustelemme myös kasvotusten palstan asioista ja keskenämme täällä.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00019 kirjoitti:

On täällä meitäkin jotka keskustelemme myös kasvotusten palstan asioista ja keskenämme täällä.

Ylellisyyttä. Oikeesti. Minun näkökulmasta katsottuna tuo on ylellisyyttä. Sivusta totean

• Anonyymi00055
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No siitä en aloittajaäijä kokonaisuudessaan tiiä, mutta et sinä ainakaan vaan vedät täällä vain tätä yhden miehen sirkusta

• Anonyymi00008

Asiat voi olla toisin kun palaat.🤣

• Anonyymi00009

Totta tuo, miksi olla pelkkä olkapää ja vain silloin kun ei kaikki ole kohdallaan omassa suhteessa...on osattava ottaa etäisyyttä ja antaa toisten setviä suhteensa...

• Anonyymi00022

Minä en ole ollut edes kiinnostunut kenestäkään siinä mielessä, että haluaisin suhteen hänen kanssaan! Koska päätin jo vuosia sitten, etten enää halua suhdetta kenenkään kanssa!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minä en ole ollut edes kiinnostunut kenestäkään siinä mielessä, että haluaisin suhteen hänen kanssaan! Koska päätin jo vuosia sitten, etten enää halua suhdetta kenenkään kanssa!

Mitä tämä nk pakollinen sivunarratiivi edustaa sinulle, aloittajaäijä ?

• Anonyymi00010

Et taida tietää rakkaudesta. Se kun ei aina lopu kuin seinään. Etenkin, jos on jätetty odottamaan. Huomioithan tämän.

Toisekseen minulta estettiin muu elämä, joten vaihtoehtoja ei jäänyt. Joko täällä "puhumassa" edes jonkinasteisessa kontaktissa tai olla yksin. Totaalisen yksin. Ja minähän olin, mutta kun olin, tultiin sekin pilaamaan ja oli palattava tänne. Sen jälkeen ei tapahtunut irl niin paljoa, mutta puolestaan täällä sitä vasta olikin.

En ole voinut pitää normaaleja yhteyksiä muuhun maailmaan.

Houkuteltiin tulemaan tänne. Pidettiin täällä tietyillä tavoilla.

Ei kuitenkaan annettu potea ikävää pois eikä suruakaan. Tiedät, mitä näinä vuosina tapahtui.

Mitä itse olisit tehnyt?

• Anonyymi00011

Minä menisin eteenpäin ja etsisin itselleni sellaisen kumppanin, joka tuntee samoin minua kohtaan.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minä menisin eteenpäin ja etsisin itselleni sellaisen kumppanin, joka tuntee samoin minua kohtaan.

Ei mun annettu mennä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei mun annettu mennä.

Kukaan ei pidättele.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kukaan ei pidättele.

Niinkö? Mitenkäs nämä vuodet kun on osoittaneet aivan muuta? Tultu joka puolelle häikkäämään, etten varmasti voi olla kehenkään yhteydessä tai tutustua. Ja kyllä, kuvia on niistäkin. Google joutuu maksamaan vielä takaisin mulle, kunhan keretään sinne asti näissä asioissa. Niin että nytkö ns. tie on vapaa?

Et näköjään pysty asettautumaan uhrin asemaan. Huomaan kylmyyden tuosta tulevan läpi.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Niinkö? Mitenkäs nämä vuodet kun on osoittaneet aivan muuta? Tultu joka puolelle häikkäämään, etten varmasti voi olla kehenkään yhteydessä tai tutustua. Ja kyllä, kuvia on niistäkin. Google joutuu maksamaan vielä takaisin mulle, kunhan keretään sinne asti näissä asioissa. Niin että nytkö ns. tie on vapaa?

Et näköjään pysty asettautumaan uhrin asemaan. Huomaan kylmyyden tuosta tulevan läpi.

Google? Miten google liittyy suomi24 sivuun?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

En voi kertoa.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

En voi kertoa.

Ymmärrän. Mutta suomi24 ei ole google. Paitsi... jos.... kuvia... mutta sori, kun sanon kuka jaksaa tätä palstaa kauan katsoa tai olla???? Tämä on ihan peestä koki paikka. Kaivattua, kun yrittää löytää niin joku tulee jotain hölmöä sanomaan.. Ja sekaantumaan asiaan.

Tämä on kyllä outo palsta!

• Anonyymi00057
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ohhoh trollisetä- nyt on nääs isot kierrokset vastapuolena google. T naiselta

• Anonyymi00058
        Anonyymi00038 kirjoitti:

No miten mikään palstaäijän, eli trollimiehen jupinoista liittyisi mihinkään, näsäviisas kirjaaja tahi kyselijä?

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ohhoh trollisetä- nyt on nääs isot kierrokset vastapuolena google. T naiselta

Lisään tähän vielä sen, että finlex on linnunmaitoa Googlen lakitekstiin verrattuna, sitä on ensinnäkin niin paljon että jo se itsessään ns uuvuttaa jo etukäteen varmuuden vuoksi

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Lisään tähän vielä sen, että finlex on linnunmaitoa Googlen lakitekstiin verrattuna, sitä on ensinnäkin niin paljon että jo se itsessään ns uuvuttaa jo etukäteen varmuuden vuoksi

Että siinä jollekin suppealle näkemystä edestä ja takaa, ttuu

• Anonyymi00070
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kuka tässä on uupunut, sinäkö? Lakiasiat on täälläkin, ei pelkästään kuukkelin kanssa olevat vaan paljon paljon muutakin. Metahtaa myös.

• Jos haikailee sellaisen perään jonka huomiota joutuu kalastelemaan jatkuvasti esittämällä jotakin muuta kuin on niin on hyvin todennäköistä että kyseistä teatteria joutuu harrastamaan avioliitonkin puolelle jos sellainen käy toteen.

Onko se sellainen elämä sitten elämisen arvoista?

• Anonyymi00016

Ei tietenkään ole, mutta on aivan eri asia se, että siitä aletaan tekemään vuosiksi pilkkaa ja erittäin paljon kaikkea muutakin plus että ei voi olla yhteydessä muihin ihmisiin, ei tutustua kehenkään eikä edes lähimpiin olla yhteyksissä.

Sitten täällä tehdään niin pahaa kuin vain voi samoin kuin irl.

On se VÄHÄN eri asia.

• Anonyymi00017

Niin miksi nähdä vaivaa olla jotain mitä ei ole? Ei se ole sen arvoista, mutta joillekin se valitettavasti on. sivusta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta on aivan eri asia se, että siitä aletaan tekemään vuosiksi pilkkaa ja erittäin paljon kaikkea muutakin plus että ei voi olla yhteydessä muihin ihmisiin, ei tutustua kehenkään eikä edes lähimpiin olla yhteyksissä.

Sitten täällä tehdään niin pahaa kuin vain voi samoin kuin irl.

On se VÄHÄN eri asia.

On se outoa, että tälläinen paikka estää ettei voi olla yhteydessä muihin ihmisiin eikä olla lähimpiin yhteydessä. Miksi olet ollu täällä kauan, jos ei tunnu hyvältä olla? Itse joskus käyn. Joskus on todella pitkiä aikoja, etten edes muista koko palstaa! Ja elään vain oikeassa elämässä -en netissä.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00042 kirjoitti:

On se outoa, että tälläinen paikka estää ettei voi olla yhteydessä muihin ihmisiin eikä olla lähimpiin yhteydessä. Miksi olet ollu täällä kauan, jos ei tunnu hyvältä olla? Itse joskus käyn. Joskus on todella pitkiä aikoja, etten edes muista koko palstaa! Ja elään vain oikeassa elämässä -en netissä.

Se estäminen ei tapahtunut suinkaan täällä vaan muutamassa muussa paikassa enkä niitä kerro enää tänne.

• Anonyymi00014

En halua sellaista. Olen kyllä nähnyt tuollaisia takiaissuhteita jotka lopulta toteutui varallisuuden vuoksi.

• Anonyymi00024

'Sellaiseen suhteeseen en ala koskaan kenenkään kanssa!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

'Sellaiseen suhteeseen en ala koskaan kenenkään kanssa!

Sinähän olet hoidellut lapsesi poikaystäviäkin.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Nyt puhut paskaa, en todellakan ole koskaan tehnyt mitään tuollaista!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Nyt puhut paskaa, en todellakan ole koskaan tehnyt mitään tuollaista!

Kaikki ne touhut jo tietää.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Entä aviomiehen poikaa?

• Anonyymi00061
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Nyt on aloittajaäijä mehukas sivukerronta- oliko alle ripari-ikäisiä summuuta mehukasta? Toivottavasti kenenkään talitintin visio ei mennyt pilalle kun minä vaa kysyin

• Anonyymi00062
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kaikki ne touhut jo tietää.

Herranjumala gubbe- kirkon konklaavikin ?

• Anonyymi00063
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Entä aviomiehen poikaa?

Ooh

• Anonyymi00021

En minä ole haikaillut kenenkään perään, koska en ole pitänyt kenestäkään moneen vuoteen!

• Anonyymi00023

Mä en niistä perä jutuista perusta. Oot oikeassa kyllä.

• Anonyymi00026

Ja mitähän sinulle kuuluu toisten kaipailut? Taitaa olla oma lehmä ojassa?

• Anonyymi00030

No kun se luulee, että se joku kaipaa häntä eikä sitä toista. 😅

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No kun se luulee, että se joku kaipaa häntä eikä sitä toista. 😅

Oletko nyt ihan varma, täällä pyörii aika paljon ihmisiä. Oletko ylpeäkin siitä, että et auta tilannetta oikeaan suuntaan sitten jos on noin?

• Anonyymi00065

Kommentoitko tätä trollimiehen nähtävästi triggeröivää avausta ikäänkuin siitä kulmasta, että ihmisten mieliä voisi ohjailla joka tavalla? Se kertoo sinun tavasta nähdä maailma, eikä välttämättä niin hyvää jos ymmärrät mihin tämä on menossa

• Anonyymi00066
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Oletko nyt ihan varma, täällä pyörii aika paljon ihmisiä. Oletko ylpeäkin siitä, että et auta tilannetta oikeaan suuntaan sitten jos on noin?

Ei vihtujen kevät…

• Anonyymi00031

Samaa pohdin kun taas viikon ollut täältä poissa. Tulen vain uteliaisuutta katsomaan mistä ihmiset puhuu.. En kaipaa enää ketään. Olen suhteessa.

• Anonyymi00035

Tiesin sen, että olet suhteessa!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Nukkuu.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Oletko jo miettinyt niitä mielentasaajia?

• Anonyymi00033

Ei se kyllä sinua kaipaa sen enempää.

• Anonyymi00036

Se on totta, en ole ihmisten kaipalija!

• Anonyymi00037

Rakastan vain häntä. Se toinen tapahtui vain, kun olin humalassa! ❤️❤️🤎

• Anonyymi00039

Kenelle sinä paasaat

• Anonyymi00044

Kuka paasaa??

• Anonyymi00046

En halua!

• Anonyymi00047

Lopetahan sinäkin stanan joukahainen jo tämä vuosia kestänyt manipulointi ja voit sanoa kätyreilles saman. Ton tason stalkkauksesta heilahtaa jo häkki.

• Anonyymi00049

Ka niinpä tekköö, niinpä tekköö. Sivuhuomio

• Anonyymi00068
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ka niinpä tekköö, niinpä tekköö. Sivuhuomio

Tietäjät tietää sivusta

• Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Tietäjät tietää sivusta

Ja niitä on muuten liuta

• Anonyymi00048

Jos ei vielä tiedä, että kaivattu on varattu.

• Anonyymi00050

No mutta tämäpä dramaattinen alustus palstaäijä tähän pateettiseen kaipaus_keskeiseen maailmaan palstasfääreissä

• Anonyymi00064

menen kohta nukkumaqaqn, ei ole kummitushe3rrojqa t6ai sellaidia peiton tai sängyn alla.

• Anonyymi00072

aina ennen nukkumaan menemistä niiin yaa onko joku kummitusherra-timo peiton tai sängynkin alla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      367
      1415
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      63
      926
    3. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      875
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      62
      825
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      594
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      49
      589
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      534
    Aihe