Kovin jäykkä se ei oo, mutta mun iso maha läiskyy kyllä hienosti kun yritän panna.
Haluaako joku nainen kolmen sentin kikkeliä?
40
1464
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt spedellä sekottaa pahemman kerran buaahaa
- Anonyymi00006
Buaahaa spede buaahaa sekoilet taas täällä yöllä. Klo 0:54 Aamulla olet jo lääkkeesi saanut.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa sekoilet taas täällä yöllä. Klo 0:54 Aamulla olet jo lääkkeesi saanut.
Sää mää ja bää meidän oma pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hähähää niinhän tuota näytät olevan. Mitäs olet montas kertaa vuorokaudessa käyt tuon ittestäs kertoo.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Katos buaahaa spedeä nyt olet siis sää mää ja bää. Mitäs olet vitun pipipää pelle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Katos buaahaa spedeä nyt olet siis sää mää ja bää. Mitäs olet vitun pipipää pelle.
Sää mää ja bää on vitun pipipää pelle buaahaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sää mää ja bää on vitun pipipää pelle buaahaa
Miksi toistelet tuota. Johan tuossa aikaisemmin tuli tuo selväksi mikä olet. Mitäs olet aivoja vailla oleva idiootti.
- Anonyymi00002
Olen missitasoinen kaunotar ja olen aina haaveillut kolmesenttisestä herkkunappulasta. Olen valmis kaikkeen kanssasi, tule ja ota minut pian!
- Anonyymi00003
Sirkusfriikki tyrkyllä 😅🤣
- Anonyymi00009
Sää mää ja bää on pelle buaahaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Buaahaa sää mää ja bää spede mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00019
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sirkusfriikki tyrkyllä 😅🤣
Hähähää mitäs olet. Sinähän se tuonkin voit vain ittestäs tietää pelle.
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitäpä muuta sulta vois tulla.
- Anonyymi00039
Anonyymi00017 kirjoitti:
Huh tuo se jaksaa jauhaa peräsuolensa toiminnasta. Mitäs paskot eikö sulla koskaan muuta ole mielessä.
- Anonyymi00004
Tännekkin kelpaisi pieni, mutta upeasti tyydyttävä penis. Olen 24-vuotias blondi, sanovat minua seksikkääksi. Isomunaiset miehet laukeavat liian nopeasti eivätkä osaa muutenkaan rakastella. Pient kikkelit ovat ehdottomasti parhaita.
- Anonyymi00010
Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa
Buaahaa spede buaahaa. Mitäs olet.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa. Mitäs olet.
- Anonyymi00005
Ha ha haa… olet todella hauska tyyppi…
- Anonyymi00011
Se onkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se onkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
Buaahaa spede mitäs olet buaahaa!
- Anonyymi00012
Oletko linjoilla. Voitaisko tavata pk-seudulla tänä yönä? Minulta unohtui pöksyt kotiin ja olen aina haaveillut kolmesenttisen saamisesta pilluuni. Se oikeasti kiihottaisi minut laukeamaan tökkiessään klittaani. Olen 28-v hoikka blondi.
- Anonyymi00018
Mee hevon vittuun piriperse
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinä piriperse olit nopein. Tiettävästi ei täällä muita piriperseitä ole kuin sinä. Oletko muka huommannut jonkun muun kertoneen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä sinä piriperseenä hevon vitun tiedät. Mitäs et ole vieläkään mennyt. Ei sinne ruuhkaa varmaan ole. Kyllä sinne yksi sinulainen dorka mahtuu.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kyllä sinä piriperseenä hevon vitun tiedät. Mitäs et ole vieläkään mennyt. Ei sinne ruuhkaa varmaan ole. Kyllä sinne yksi sinulainen dorka mahtuu.
Sää mää ja bää on oikea aasien aasi buaahaa
- Anonyymi00028
Kullä haluaisin sua plondi, nuolen klittaasi ja panen, missä oot.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Just sää mää bää kerroit itseatäsi taas oikean kommentin. Buaahaa mitäs olet buaahaa. Odotatko ihan Jeesusta ratsastajaksi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Buaahaa sää mää ja bää tunnustat olevasi. Mitäs tunnustit hähähää.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kullä haluaisin sua plondi, nuolen klittaasi ja panen, missä oot.
Et kelpaa ellei ole kolmen sentin nappulaa.
- Anonyymi00032
Uhhuh, minunkin tekisi mieli pientä näin kohmelossa. Voisitko tulla panemaan mua tänne Leppävaaraan?
Olen hyvännäköinen, kaikki kehuu. - Anonyymi00033
Mä voisi tulla ottaa suihin sulta. Tykkäisin lipittää kielellä pientä kikkeliä. Saat panna lopuksi jos haluat.
- Anonyymi00034
Kiitos ihanasta vappuyöstä! Toivottavasti nautit yhtä paljon kuin minä, pikaisiin n jälleen näkemisiin!
E.A. - Anonyymi00035
Mulla olis viisisenttine, jos jollekki kaunottarelle kelpaas. Meinaanku näyttää aika kiireeseltä sun touhut.
- Anonyymi00036
Onko viissenttine liian iso naisille, kun ei kuulu mitään? No okei, mä mittasin sen pussien takaa. Oikeesti ei oo kun kakssenttine.
- Anonyymi00037
Haloo naiset! Pientä tarjolla!
- Anonyymi00038
Mä tykkään tosi paljon pienistä! Ja kun sellainen seisoi ihan kovana😍
- Anonyymi00040
Ottaisin yhteyttä, mutta kun on niin kiire aiemmin naitaviksi ilmottautuneiden kanssa. Ehkä juhannusviikolla ehtis...
- Anonyymi00041
Hu-huu!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2993597Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell291996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.881208- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951002Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.211846Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61777