Helluntairuoka-avusta. Viimeksi loppui ruoka kesken. Kymmenen jäi täisin ilman.
Eikö olisi tarkistaa asia, kuka todella tarvitsee sitä apua.
Paprua esille, paljonko on tilillä, onko omaisuutta, mitä realisoida.
Nälkään kuoleva
Helluntairuoka-avusta
31
1440
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisit ollut työelämässä niin ei tarvitsisi olla kerjuulla
- Anonyymi00002
Minä sain viimeksi liian kanssa, puolet myin alkoholisti naapurille, tänä vuonna hasmtraan vielä enämpi jos mahollista niin saapi tupakkirahaa reilusti kun ruokia myöpi.
- Anonyymi00011
Miten joku ostaa näitä ruokia sulta kun saisi ne ilmaiseksikin itse hakemalla? Ja sitä paitsi jos pääsen perille kuka olet joka myyt näitä ruokia joita jaamme annan sinulle porttikiellon leipäkirkkoon!! Hävytöntä toimintaa! Terv. leipäkirkon vetäjä Leila
- Anonyymi00004
Kuka niitä vanhoja ruokia haluaa. Ja parhaat on vieneet ne jotka sen järjestää.
- Anonyymi00005
Persut huolehtivat leikkauksillaan roskasakin pois tuomasta likaa hotellin ja ravintolan lattioille. Nauttikaa tuloksesta.
- Anonyymi00006
Oo kommari hilijaa.
- Anonyymi00007
Lopettakaa jo näiden työtä vieroksuvien elättäminen valtion varoilla niin saadaan Suomi nousuun ja hyvinvointi niille jotka tekee työtä maan hyväksi.
- Anonyymi00009
Paraskin puhumaan.
- Anonyymi00010
Ei pidä paikkaansa!! Olen itse ollut joka kerta jakamassa ruokaa enkä liioin kertaakaan oo nähnyt tilannetta näiden vuosien aikana että joku on jäänyt ilman ruokaa. Aina on tarvitsijalle löytynyt jotain annettavaa. Mistä tällainen väite on peräisin? Kysyy Leipäkirkon vetäjä Leila
- Anonyymi00012
Missä tämmönen ruokajako on. Mitä vaatii saadakseen ruokapussin
- Anonyymi00013
Ruokapussi saa kun ei ole ikinä tehnyt töitä ja on aina elänyt toisten "siivellä".
- Anonyymi00014
Se on hyvä hakkea ruokaa niin saa omat rahat sitten vetää kurkusta alas. Juopoille suurin osa menee.
- Anonyymi00016
Ei mene
- Anonyymi00019
Samat sanat seurakunnan olohuoneen ruoan jako, rahat jää kaljaan ja tupakkaan.
- Anonyymi00015
Vaikka jokainen ihminen saisi saman summan rahaa niin toisilla se riittää ja toisilla ei. Rahan käyttö on taitolaji.
- Anonyymi00017
Ruokaa.
- Anonyymi00020
Jotkut on niin ahneita, ettei rajaa. Tiedän kyllä tyypin, joka ei tarvis mitäään, mutta kun ilman saa.
- Anonyymi00030
Tiedän myös rikkaan ihmisen, joka säilyttää ylimääräistä roinaa toisten nurkissa. Olisi varaa vuokrata varastotilaa, mutta ei.... Sehän maksaa.
- Anonyymi00021
Moraalikysymyksiä. Ennemmin antaisin ruuat vähä varaiselle perheelle kuin pultsareille jotka juovat itsensä sairaaksi.
- Anonyymi00022
Paikalliset kaupat tuottaa jätettä jaettavaksi pummeille
- Anonyymi00023
Nuukat siellä kulkee oikeasti köyhien lisäksi. Tilin saldoa päivittäin seuraavat, kun muuta eivät raaski harrastaa!
- Anonyymi00026
Ei nuukilla ole älylaitteitä millä seurata saldoa. 😂
- Anonyymi00024
Kaikki täällä puhuu omasta puolestaan ja omista juopotteluista. Muka muina henkilöinä. Ei ne muuten tietäs mitä siellä tapahtuu. Eli puhuvat omana itsenään, että hakevat ruokaa sieltä, että jää enemmän rahaa viinaan.
- Anonyymi00025
Ennemmin kuolen nälkään,kuin käyn kerjäämään.
- Anonyymi00027
Niin minäkin. Ja kyllä pitää olla nälkä, että huolisin vanhaksi menneitä tuotteita. Moneen kertaan pakastettuja.
- Anonyymi00028
Ei normaali järkisellä ihmisellä tarvitse mennä hakeen ruokaa ilmaiseksi,ruoka on halpaa kaupassakin ,tietenkin kun alkoholia ostaa ja sekoilee muutenkin niin ne henkilöt tarvitsevat leipä apua.
- Anonyymi00029
Eipä oo halpaa ruokaa kaupassa. Sinulle jos onkin. Ei tarkoita että kaikille olisi. Ei kaikki tienaa 3000e/kk
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eipä oo halpaa ruokaa kaupassa. Sinulle jos onkin. Ei tarkoita että kaikille olisi. Ei kaikki tienaa 3000e/kk
Tässä maassa ,niin kuin muuallakin on ihmisiä jotka tekevät töitä ruokansa ja elintasonsa eteen ja sitteen ihmisiä jotka "luovivat" läpi elämän mitään tekemätä ja kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Kenen velvollisuus on elättää näitä luusereita,ei ainakaan minun.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tässä maassa ,niin kuin muuallakin on ihmisiä jotka tekevät töitä ruokansa ja elintasonsa eteen ja sitteen ihmisiä jotka "luovivat" läpi elämän mitään tekemätä ja kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Kenen velvollisuus on elättää näitä luusereita,ei ainakaan minun.
On se sinun homma. Tai jos elätä, niin Jumala ratkaisee.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
On se sinun homma. Tai jos elätä, niin Jumala ratkaisee.
Rankaisee.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Rankaisee.
Luoja ei laiskoja elätä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632172Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381334En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?187926Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719