Miten saan sen
HOT COFFEEN mistä kaikki puhuu. NIIN
PLAYSTATION 2 VERSIOON?
Miten saa?
6
623
Vastaukset
sen saa kait action replay koodilla (ite en saanut toimimaan) niille jotka eivät tiedä mikä action replay on se on noin 20-40€ hintanen koodi ohjelma (usb porttiin asennettava)sellasia on myynnissä ainakin www.puolenkuunpelit.com.Nytten kun asia on kerrottu sitä EI tarvitse enään kenenkään kysellä
- LAHTELAINEN
159 kirjoitti:
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=4998
tekeekö tolla laitteella OIKEESTI mitään?!
- sä lukenu
LAHTELAINEN kirjoitti:
tekeekö tolla laitteella OIKEESTI mitään?!
etkö sä lukenu mitään mitä siit kerrottiin totta helvetissä sillä tekee jotai
- LAHTELAINEN
sä lukenu kirjoitti:
etkö sä lukenu mitään mitä siit kerrottiin totta helvetissä sillä tekee jotai
Luin kyl, mut ku kaikki sanoo joku keskustelus et se ei toimi. Tai jotain. Kai toi sit on ostettava.
- pleikkarit
LAHTELAINEN kirjoitti:
Luin kyl, mut ku kaikki sanoo joku keskustelus et se ei toimi. Tai jotain. Kai toi sit on ostettava.
on rikki sen takii se ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572