Tyttären ja isovelin ikäero 10 vuotta.
Ekan exän jälkeen 3 vuotta seurustelua ja raskausaika.
Siis vex ekasta kun isoveli 6-7 vuotias.
Minkä ikäinen oli nuorempi veli kun iskä häippäs?
Minkä ikäisiä oli katras kun esimerkillinen ryhtyi viettämään Pattayalla talvikaudet?
Tuikkarin tarinaa.
8
231
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen tosiaan aina ollut milf- miehiä ja oma lemmenkäpäläni on täysmittainen perseenrepijä ja kohtupora.
- Anonyymi00002
Suosittelen sinua hankkimaan oman elämän ja sitten voit alkaa miettiä sitä. Menneestä elämästäsi voit esittää itsellesi kysymyksen että mikä siinä meni pieleen. Jotakin kamalaa siellä on tapahtunut, vai meneekö kaikki persoonallisuushäiriöittesi piikkiin?
- Anonyymi00004
Olin yhdessä ekan vaimon kanssa 1987-2007 ja senkin 20 vuoden jälkeen nähtiin viikoittain kun oli yhteishuoltajuus.
Toisen kanssa oltiin 5-6 vuotta laskentatavasta riippuen.
=======================
Toisen kanssa syntyi tytär ja isukki vex vex vaan kun tytär oli ???? 2 tai 3 vuotias.- Anonyymi00005
Mitähän nuo asiat mahtaa kuulua sinulle?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitähän nuo asiat mahtaa kuulua sinulle?
TT-Totuustarkkailu edellyttää, se on tämän kaatopaikan perustarkoitus, kuten myös rajaton vittuuuilu.
- Anonyymi00006
Miksi vaimo teki itsarin, voi lukea viesteistä reilun 10 vuoden ajalta.
- Anonyymi00009
Tuikkarin tärkeimmät elämässään piparit ja minä itse.
- Anonyymi00010
"Tämä peli ei vetele", totesi Posso ja meni kyljelleen hetekalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625