minä käyn museoissa ja kirpputoreilla
tykkään myös käydä käveleen luontopoluilla ja patikka poluilla
myös kirkoissa käyn jos ne on auki
mitä teette kun ette oo kotipaikkakunnalla??
2
80
Vastaukset
- Anonyymi00001
käyn museoissa ja museokohteissa ja joskus käyn myös Galleriossa
käyn myös jossain kaupoissa mitä omalta paikka kunnaltani ei löydy sekä tietenki käyn syömässä ja kahviloissa voi sitä käydä eläintarhassa tai vastaavassa jos siellä missä olen on sellanen - Anonyymi00002
museoissa , tietenki jossakin majotun kun olen 1--3 viikon tietyssä paikassa tuossa 1 viikossa ei kerkeä paikasta kaikkea nähä tietenki riippuu paikasta 2 viikkoa on hyvä niin kerkeää käydä museoissa ja galleriossa ja kasvitieteellisessä puutarhassa tai arboretum puistossa ja tietenki netistä kanttii kattoa onko siellä minne menee muuta kivaa paikkaa missä käydä
museokortti on mulle ollu hyvä hankinta onjo tänä vuonna tullu käytyä 10 kertaa museokortti kohteessa ja 1 kerran galleriassa
galleriat ja museot jotka ei kuulu museokorttiin varaan vuodessa 150 euroa niin voi käydä niissäkin tänä vuonna on menny tuosta 12 euroa eli vielä on jäljellä 138 euroa niihin jotka ei kuulu museokorttiin vielä
voin sanoa jos tykkää käydä paljon vuodessa museoissa niin tuo museokortti on kyllä hintansa väärdi kunhan ne ei nosta sen hintaa nut näyttää olevan jos jatkaa museokorttia hinta on 79 ja jos ostaa uuden 86 euroa joskus on tarjouksia jolla voi saada halvemmalla sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273335Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122479Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902411Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1291217
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136