https://yle.fi/a/74-20222104
Äidin rakkautta ilman jääneet perustaneet ko. kerhon.
Pikkupoikien kerho
33
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kertoo itse jäsen
- Anonyymi00002
*ittu en ikinä mene tuollaisiin kerhoihin enkä mihinkään muihinkaan kerhoihin.
Oon omien polkujen kulkija, yksinäinen susi. - Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
*ittu en ikinä mene tuollaisiin kerhoihin enkä mihinkään muihinkaan kerhoihin.
Oon omien polkujen kulkija, yksinäinen susi.Jännää ihanko totta
- Anonyymi00003
Yleisradiossa toimiva homppeleiden ja vihannesten kerho on peloissaan avustusten loppumisesta ja normaali-ihmisten vallan lisääntymisestä.
- Anonyymi00005
Piilopuppeli tietää
- Anonyymi00006
"Normaali-ihmisten"? No ei todellakaan nämä vellihousut ole normaali ihmisiä. Kukaan täyspäinen ei fanita Hitleriä niin että pitää perustaa kerho.
Käy niin kuin kävi natseille WW2:ssa. Liitoutuneet kun nousi Normandiassa maihin niin alkoi vellihousunatsien pöksyt väpättää🤣 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Normaali-ihmisten"? No ei todellakaan nämä vellihousut ole normaali ihmisiä. Kukaan täyspäinen ei fanita Hitleriä niin että pitää perustaa kerho.
Käy niin kuin kävi natseille WW2:ssa. Liitoutuneet kun nousi Normandiassa maihin niin alkoi vellihousunatsien pöksyt väpättää🤣Kertoo vellipöksyhitleri
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kertoo vellipöksyhitleri
https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/9413599
Vellipöksyhitlerit häädettiin kerhotiloista.. 🤣 joutuivat niin sanotusti ulkoruokintaan🤣🤣 - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/9413599
Vellipöksyhitlerit häädettiin kerhotiloista.. 🤣 joutuivat niin sanotusti ulkoruokintaan🤣🤣Menkääs nyt pikku natsit pisulle pesulle ja nukkumaan
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Menkääs nyt pikku natsit pisulle pesulle ja nukkumaan
Putosko sulta tuttipullo?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Menkääs nyt pikku natsit pisulle pesulle ja nukkumaan
En mee ennenkuin äippä käskee, äippä sanoi ettei pidä uskoa vieraita miehiä
- Anonyymi00014
Uusnatsismi on jalo aate siinä missä joku uskontokin.
- Anonyymi00017
Kuinka kävi tälle jalolle aatteelle toisessa maailmansodassa🤣🤣
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuinka kävi tälle jalolle aatteelle toisessa maailmansodassa🤣🤣
Se oli vain natsismia. Kaikki kehittyy. Nyt nousee uusnatsismi ja etenkin Jyväskylässä.
- Anonyymi00015
Rappareitten hommia…
- Anonyymi00016
Molemmat pyörittävät tätä yhteiskuntaa.
- Anonyymi00019
Sinä pyörität äitis aasia
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinä pyörität äitis aasia
Se se vasta mukavaa onkin!
- Anonyymi00022
Naiset eivät varmaankaan pääse mukaan ko. kerhoon.
- Anonyymi00023
Tottakai pääsee, mutta heille on oma tehtävänsä.
- Anonyymi00024
Niin, heidän kuuluu olla naisia, eikä mitään vihersekalaisia sirkuspellejä.
- Anonyymi00025
Kertoo itse justiina
- Anonyymi00026
Tullkaas kukakepit huuteleen kun ollaan pyörällä liikkeellä.
- Anonyymi00027
Oohh hernekepillä suuret puheet ja pienet teot 😅🤣
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oohh hernekepillä suuret puheet ja pienet teot 😅🤣
Mitä hyvää tämäkin jengi on saanut aikaiseksi? Ei yhtään mitään.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mitä hyvää tämäkin jengi on saanut aikaiseksi? Ei yhtään mitään.
Et varsinkaan sinä
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Et varsinkaan sinä
Kurlaa tuttipullollasi, lapanen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kurlaa tuttipullollasi, lapanen.
Tuttiritari se vaan porskuttaa uuhh
- Anonyymi00031
Niin onhan nuo vähän reppanoita, varsinkin kun mm. Israelia halveksivat. Israel on Jumalan kansaa ja yhtä kristittyjen kanssa. Kannattaisi päivittää pedofiilihöppänän ajatukset oikeiksi.
Lisäksi puhisevat keskenään, joten onko kyseessä Tom of Finlandin joku uusi muoto, kun naisia ei ole mukana?
Ja ketä kiinnostaa, jos istuvat jossain kämysessä kerhossa. Eivät taida uskaltaa liikkua kaupungilla tai julkisissa paikoissa tai rakennuksissa, missä maahanmuuttajat liikkuu. Maahanmuuttajathan ovat laillisesti Suomessa, mutta miten on teidän laita?- Anonyymi00034
Lue aku ankkaa
- Anonyymi00032
Miksi nuo ole kouluja käyneet?
- Anonyymi00035
Sinähän sen tiedät apukoululainen
- Anonyymi00036
"...kaksi pikkunatsia marssii näin, aurinkoista tietä eteenpäin.."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm40644- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457