Pikkupoikien kerho

Anonyymi-ap

33

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kertoo itse jäsen

      • Anonyymi00002

        *ittu en ikinä mene tuollaisiin kerhoihin enkä mihinkään muihinkaan kerhoihin.
        Oon omien polkujen kulkija, yksinäinen susi.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        *ittu en ikinä mene tuollaisiin kerhoihin enkä mihinkään muihinkaan kerhoihin.
        Oon omien polkujen kulkija, yksinäinen susi.

        Jännää ihanko totta


    • Anonyymi00003

      Yleisradiossa toimiva homppeleiden ja vihannesten kerho on peloissaan avustusten loppumisesta ja normaali-ihmisten vallan lisääntymisestä.

      • Anonyymi00005

        Piilopuppeli tietää


      • Anonyymi00006

        "Normaali-ihmisten"? No ei todellakaan nämä vellihousut ole normaali ihmisiä. Kukaan täyspäinen ei fanita Hitleriä niin että pitää perustaa kerho.
        Käy niin kuin kävi natseille WW2:ssa. Liitoutuneet kun nousi Normandiassa maihin niin alkoi vellihousunatsien pöksyt väpättää🤣


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        "Normaali-ihmisten"? No ei todellakaan nämä vellihousut ole normaali ihmisiä. Kukaan täyspäinen ei fanita Hitleriä niin että pitää perustaa kerho.
        Käy niin kuin kävi natseille WW2:ssa. Liitoutuneet kun nousi Normandiassa maihin niin alkoi vellihousunatsien pöksyt väpättää🤣

        Kertoo vellipöksyhitleri


      • Anonyymi00008

      • Anonyymi00010

      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Menkääs nyt pikku natsit pisulle pesulle ja nukkumaan

        Putosko sulta tuttipullo?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Menkääs nyt pikku natsit pisulle pesulle ja nukkumaan

        En mee ennenkuin äippä käskee, äippä sanoi ettei pidä uskoa vieraita miehiä


    • Anonyymi00014

      Uusnatsismi on jalo aate siinä missä joku uskontokin.

      • Anonyymi00017

        Kuinka kävi tälle jalolle aatteelle toisessa maailmansodassa🤣🤣


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kuinka kävi tälle jalolle aatteelle toisessa maailmansodassa🤣🤣

        Se oli vain natsismia. Kaikki kehittyy. Nyt nousee uusnatsismi ja etenkin Jyväskylässä.


    • Anonyymi00015

      Rappareitten hommia…

    • Anonyymi00016

      Molemmat pyörittävät tätä yhteiskuntaa.

      • Anonyymi00019

        Sinä pyörität äitis aasia


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sinä pyörität äitis aasia

        Se se vasta mukavaa onkin!


    • Anonyymi00022

      Naiset eivät varmaankaan pääse mukaan ko. kerhoon.

      • Anonyymi00023

        Tottakai pääsee, mutta heille on oma tehtävänsä.


    • Anonyymi00024

      Niin, heidän kuuluu olla naisia, eikä mitään vihersekalaisia sirkuspellejä.

      • Anonyymi00025

        Kertoo itse justiina


    • Anonyymi00026

      Tullkaas kukakepit huuteleen kun ollaan pyörällä liikkeellä.

      • Anonyymi00027

        Oohh hernekepillä suuret puheet ja pienet teot 😅🤣


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Oohh hernekepillä suuret puheet ja pienet teot 😅🤣

        Mitä hyvää tämäkin jengi on saanut aikaiseksi? Ei yhtään mitään.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Mitä hyvää tämäkin jengi on saanut aikaiseksi? Ei yhtään mitään.

        Et varsinkaan sinä


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Et varsinkaan sinä

        Kurlaa tuttipullollasi, lapanen.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Kurlaa tuttipullollasi, lapanen.

        Tuttiritari se vaan porskuttaa uuhh


    • Anonyymi00031

      Niin onhan nuo vähän reppanoita, varsinkin kun mm. Israelia halveksivat. Israel on Jumalan kansaa ja yhtä kristittyjen kanssa. Kannattaisi päivittää pedofiilihöppänän ajatukset oikeiksi.
      Lisäksi puhisevat keskenään, joten onko kyseessä Tom of Finlandin joku uusi muoto, kun naisia ei ole mukana?
      Ja ketä kiinnostaa, jos istuvat jossain kämysessä kerhossa. Eivät taida uskaltaa liikkua kaupungilla tai julkisissa paikoissa tai rakennuksissa, missä maahanmuuttajat liikkuu. Maahanmuuttajathan ovat laillisesti Suomessa, mutta miten on teidän laita?

      • Anonyymi00034

        Lue aku ankkaa


    • Anonyymi00032

      Miksi nuo ole kouluja käyneet?

      • Anonyymi00035

        Sinähän sen tiedät apukoululainen


    • Anonyymi00036

      "...kaksi pikkunatsia marssii näin, aurinkoista tietä eteenpäin.."

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe