Hei te siellä Ulvilan poliisissa, miten niinku mielestänne meni Jukka S. Lahden murhatutkinta? Ei taida voida pahemmin mennä perseelleen. Kelvottoman esitutkinnan takia oikeussotku. Olisko jotain opittavissa?
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Eivät kaikki rikokset selviä missään maassa, mutta Suomessa henkirikosten selvitysprosentti on parhaimpia maailmassa.
- Anonyymi00018
piilotta poliisi murhat suomessa.....
- Anonyymi00002
Jukka s Lahti surmattiin ilmoitettuaan lasten hyväksikäytöstä kahdesti poliisille. Viimeisen soiton jälkeen Lahti surmattiin hakkamalla halolla. Halosta löytyi Poliisin DNA. Poliisi ei pystynyt selvittämään omalta asemaltaan poliisa jolle soitettiin vaikka nimi luki ovessa. Olisi ollut hyvä tarkistaa oliko sama DNA kuin halossa.
- Anonyymi00003
Ei Porin poliisilla ole laboratoriota. Ne on itse sanoneet kun heille toimitettiin myrkytetty pizza. Joten se siitä. Porissa mennään linjalla helmitaulu ja pikku kemistin aloituspakkaus.
- Anonyymi00004
Parhaimpia maailmassa loppu päästä katsottuna. Poliisi koulusta tulee näitä mustikan kerääjiä...Miksi vittu tämmönen helppo homma ryssittiin
- Anonyymi00005
Suomessa mustikan kerääjiksi pyrkiviä riittää. Poliisikoulutukseen oli viimeksi n. 9000 hakijaa, 380 ahkerinta kerääjää valittiin.
- Anonyymi00030
EI NE VAAN (NÄÄÄ99) SOKEITA. PALKKA NOUSI TAAS, KUN SELVITIN MYSTISEN TAIJAN SALT.... JA MUISTAKAA PILKKUHELVETTI,,,,,,
- Anonyymi00006
Ei siinä poliisi mahda mitään, kun vasemmistolainen oikeuslaitos kieltäytyy tuomitsemasta naissyyllistä.
- Anonyymi00007
Poliisi sen teki
- Anonyymi00008
Tutkinnan johtaja kielsi tutkimasta epäiltyä syyllisenä.
Epäilty sai käydä yksin talossa jolloin tyhjensi pakasteesta murhan teko tarvikkeet - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tutkinnan johtaja kielsi tutkimasta epäiltyä syyllisenä.
Epäilty sai käydä yksin talossa jolloin tyhjensi pakasteesta murhan teko tarvikkeetMiten niin?
- Anonyymi00009
Poliisi ryssi ...Kuka luottaa..
- Anonyymi00010
26 v tutkittu Ja ei totuutta.......Pummi porukkaa ....Suomi osaamiseen taso
- Anonyymi00013
Suomen tunari poliisien SUURIN SUURIN SUURIN ongelma ... Ottavat ne poliisit semmosia töitä jossa osaaminen ei riitä.. Esm auerin tapaus. Ei mustikan kerääjät tutki henki rikos asioita...Täällä KOUVOLASSA näitä on
- Anonyymi00014
Kyllä täytyy olla Suomessa myös paljon lasten hyväksikäyttäjiä oikeuslaitoksissa töissä, puhumattakaan syyttäjälaitoksessa, ettei vieläkään ole herätyskellot soineet miksi poliisiorganisaatiossa on tehty tarkoituksella moni asia pieleen. Lähinnä suurin kysymys on että kuinka suuri joukko pedofiili-poliiseja oli tässä rikoskokonaisuudessa mukana peittelyhommissa?
- Anonyymi00015
Kovolassa on tämä POLIISIN VOLVON KATSASTUS TIEN LAIDASSA
- Anonyymi00016
Niin Anneli Auer suunnitteli kaiken
- Anonyymi00019
piilottelee murhaa... poliisi
- Anonyymi00020
poliiseilla on vastuu ette nyt vittu voi vaan keksiä päästä että (vahinko)8(itsemurha)
- Anonyymi00022
anna avaimet mun kiesiin............. ceek
- Anonyymi00025
Tatu Kolehmaisen isä liikkui tuolla seudulla tuolloin ja esim Eerika Suihkonen salailee asiaa että mitään ei olisi tehty ja Tatun isähän sopii miehen kokoon
- Anonyymi00026
poliisilla on tapana olla hiljaa murhatutkimuksissa koska he itse aiheuttaa murhat ja halunut tappaa ihmiset koska he ei oo saaneet rahoja jota kiristäää.....
- Anonyymi00032
Että sellaset psykoosit siellä
- Anonyymi00028
Tuo on täysin selvä tapaus jo sen takia ettei siitä rikotusta ikkunasta sisään ja ulos pysty liikkumaan kuin täysin kääpiö henkilö ja senkin vaatteista jäisi jotain kiinni rikotun ikkunan reunoihin
- Anonyymi00033
Kyllä se oli joko Anneli tai se vanhin lapsi.
Molemmat suojelee toisiaan. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllä se oli joko Anneli tai se vanhin lapsi.
Molemmat suojelee toisiaan.Enpä sano mitään kun voi käräjille joutua tässä maassa niin helposti
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518