LG vm. 2018. Ongelmia pitäisi olla 2016 ja sitä vanhemmissa. Viikko sitten vielä katsoin Areenaa, mutta nyt ei näy muuta kuin nimi. AI neuvoo päivittämään sovelluksen, minkä sovelluksen... Chromecastia ym. en välittäisi ostaa, koska jos vasta hiljan toimi, niin miksi ei nyt toimisi.
Mitähän tässä tekisi?
Yle Areena toimimaton TV:ssä
Anonyymi-ap
3
145
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
No tietenkin päivität sen Areena-sovelluksen joka on telkkarissa! Eikö käynyt mielessä vai trollaatko?
- Anonyymi00002
Etkö muka lukenut aloitusta, ymmärtänyt sitä vai trollaatko? Mahdotonta päivittää, kun ainoa mikä näkyy on Areena pölkkykirjaimin.
- Anonyymi00003
Nyt päivitys tuli mahdolliseksi, päivitin ja toimii kuten pitääkin. Pahoittelen kiivastumistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520