Miten se menee tämä vapauden riisto , laiton Tulli Kallion Kajaani . Miten voidaan toteuttaa koko aikainen vapaudenriisto , ihmisoikeudet , Tulli Kalliossa kokonaan , valheellisen perustuvaan tekoon . Eli pidätetään , ei millään syyllä ihmistä vuoden päivät sisällä , eli riistetään ,niin Suomessa perusoikeutta , liikkua sisään ja ulos , jolloin yksilön vapauttaa kahlitsee laitos , eikä päästetä ulos , vaan jätetään sisään ,jopa vuodeksi , eikä kukaan saa rajoittaa kenenkään vapaata ulkonaiikkumista ,kun siihen ei liity mitään lääketieteellistä tai pakkokeinolakia ,jolla yksilön vapautta liikkua , jopa ulos , ei millään lääketieteen diagnoosilla ,olisi edes mahdollista jättää täysin sen oikeuden ulkopuolelle tasa -arvon mukaan ,että kaikki Tulli Kallion asukkaat eivät ole yhdenvertaisia käyttämään,perusoikeutta liikkua vapaasti ,sisään ja ulos ja käydä ulkona , riippumatta siitä , missä paikassa sattuu olemaan, niin ketään ei saa eristää ,iän ,sukupuolen, vammaisuuden tai muun syyn varjolla, käyttäen sitä hyväkseen , siten ,että asiakkaan , oikeudet , perusoikeudet , jokaisen , vapaasti liikkua (ei perustu Suomen lakiin, kun jokainen on saanut syntyessään oikeuden ,esim.menmä ulos raittiiseen ilman , myös siten ,että Kajaanissa Tulli Kallio , paikka , ei voi minkään lain mukaan , estää ketään asiakasta menemästä ulos jos hän niin haluaa , niin näin ei hoitohenkilökunta voi käyttää omaa asemaa väärin ,väitteelllä ,että heillä olisi määräysvalta , ihmisiin , itseensä ,jopa määrätä vuoden päiviksi , niin mihin rangaistuslakiin Suomessa , perustuvaa , oikeutta tai oikeuden päätöstä esittää , tasa -arvoisessa kohtelussaan ,että joku pääsee ulos ,ulkoilemaan , tai toinen ei sitten ollenkaan, ”syy ,jos joku varastaa asiakkaan , ja vie mennessään hänet , niin miten Tulli Kallion lääkärit itse ,voivat esittää tätä argumenttia , Suomen laissa , ollenkaan ,kenenkään nimiin itse, että Tulli Kallio onkin pakkohoito paikka, ja asiakasta on pidetty ,kuin vankilassa , siten ,että hänen perusoikeuksia on rajoitettu jopa , niin,että Suomessa , ei laki anna valtaa toteuttaa mitään pakkohoitolakia, siten ,että olisi syy , rankaisu ,isketty joihinkin henkilöön niin, että voisi käyttää julmuutta , siellä henkilökunta vapaata riistaa asiakkaita ,isoja summmia maksavia asiakkaita hyväkseen niin ,että puuututaan perusoikeuksiin, liikkua ulos ja sisään , ihan kaltoin kohtelun kriteerit täyttävien toimien avulla, pidetään ihmisiä täysin. , sisällä jopa vuoden päivät, ja vedotaan ei minkikään peruslain pykälään , siten kuinka jokaisella ihmisellä on perusoikeudet liikkua ulos jacsisään, enkä kyllä ole nähnyt kenekään saavan oikeutta rajoittaa kenenkään liikkumista ulkona , myöskään yksinomaan Tulli Kallion , saaneen lakia omaan käyttöön , kun jokaisella on vapaus liikkua ulkona , kenenkään estämättä sitä .Ei siellä ole lääköri voi puuttua , jokaisen perusoikeuksiin , päästä raittiiseen ulkoilmaan myöskäön, eikä loukata näin ihmisoikeuksia sentään , koko aikaisesti , jättämällä ihmisiä sisään vuodeksi jopa kahdeksi sisään lukkojen taakse , ja käyttämällä vain toisia ulkona ja toisia ei ollenkaan, Niin miksi ei kukaan puutu tähän perusoikeuksien väärin käyttöön Tulli Kallion. Jokaisella on vapaus liikkua myös ulkona .
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Niin miten se nyt onkaan kumulaatio kohdillaan Kajaanin Tulli Kalliossa ollut aiemmin ja nyt vuonna 2026 vuonna jos siellä talossa on itse maksavia asiakkaita ja maksut on tonneja tai pari . Niin siellä vedotaan sängyn vankia olevan asiakkaan liikuttamiseen pois sängystä., nyt vedotaan hoitaja pulaan ja jos on oikeudet saatu hoitaa asiakkaita itse maksavia , ja palveluun kuuluu ympärivuorokautinen hoito , ja potilaan oikeudet on saada sitä hoitoa mistä maksaa, niin ei voida vedota resurssi pulaan , jos yksikkö yhä edelleen ihan kirjallisen lupauksen on tehnyt ottaa vastaan itse maksavia asiakkaita ja nyt vuonna 2026 on alettiin vedota henkilökunta pulaan, että.saisi pitää asiakkaita jopa 24 h sängyssään ja tuijottamassa seinää pienessä huoneessaan ja ei henkilöpulan takia kaikki saa oikeuttaan käyttää.myöskään kaikkien käyttöön tarkoittejua tiloja esim .telkkarin katseluun vaan vangitaan 24 h sänkyyn omaan huoneeseen. Kun jokaisella asiakkaalla on sentään ihmisoikeudet liikkua myös vapaasti hoitopaikan tiloissa kun pystyy liikkumaan myös . Niin miten nyt suu laitetaan kiinni ,että ihmisellä jokaisella on oikeus päästä.sängystään poissa silloin ,kun tahtoo itse. Miten tämä on mahdollista Tulli Kalliossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 71577
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34444
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398