Olen joskus käyttänyt otsikon sivustoa. Nyt en löydä siitä mitään hakutoimintoa. Onko se poistettu vai missä vika?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Se on siinä heti etusivulla.
- Anonyymi00006
Eipä ole foorumilla hakua, etusivulla kyllä on mutta ei foorumilla!!
- Anonyymi00002
Eipä löydy minullakaan. En tosin ole jäsen enkä kirjautunut, se olisikin typerää jos niin pitää olla. Pitäkööt tunkkinsa.
- Anonyymi00003
Puusilmät
https://www.io-tech.fi/
Ylärivillä oikeassa nurkassa.- Anonyymi00007
Niin siis tuolla on haku mutta ei foorumilla!! Puusilmällekin tiedoksi
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin siis tuolla on haku mutta ei foorumilla!! Puusilmällekin tiedoksi
oliko siitä kysymys? Lue aloitus uudelleen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
oliko siitä kysymys? Lue aloitus uudelleen.
Lue ite aloitus, BBS-io.tech on nimenomaan se foorumi, pelkkä sivusto on io-tech.fi eikä siinä ole bbs:ää edessä!!
- Anonyymi00004
Se suurennuslasin kuvake siellä oikeassa yläkulmassa, oletteko sokeita kun ette sitä huomaa??
- Anonyymi00005
Ai niin, se keskustelufoorumi niin siellä ei ole hakua näköjään. Pääsivulla kyllä on haku.
- Anonyymi00008
Eivät näköjään osaa tehdä sivujaan oikein. Firefoxissa ylärivin oikeassa reunassa viimeinen on "kauppa" mikä siinä näkyy ja sen jälkeen jotain kähmäisiä epäselviä kuvioita joista viimeisen takana avautui "hae". Sivun vieritystä ei ole. Braven selaimella näkyi niin kuin pitääkin.
Voisivat opetella vähän tietotekniikan alkeitakin. Firefox on sentään melko yleinen selain.- Anonyymi00009
Jäi mainitsematta että käyttis on Ubuntu.
- Anonyymi00012
Tulipa minullakin tarve käyttää ko. sivun hakutoimintoa, niin eihän siellä sellasta ole ollenkaan. Siten yritin Bravella niin siellähän se juuri ja juuri pilkisti. Todella typerästi tehty sivusto!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480