Olen joskus käyttänyt otsikon sivustoa. Nyt en löydä siitä mitään hakutoimintoa. Onko se poistettu vai missä vika?
https://bbs.io-tech.fi/ -sivuston "etsi" -toiminto?
11
176
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on siinä heti etusivulla.
- Anonyymi00006
Eipä ole foorumilla hakua, etusivulla kyllä on mutta ei foorumilla!!
- Anonyymi00002
Eipä löydy minullakaan. En tosin ole jäsen enkä kirjautunut, se olisikin typerää jos niin pitää olla. Pitäkööt tunkkinsa.
- Anonyymi00003
Puusilmät
https://www.io-tech.fi/
Ylärivillä oikeassa nurkassa.- Anonyymi00007
Niin siis tuolla on haku mutta ei foorumilla!! Puusilmällekin tiedoksi
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin siis tuolla on haku mutta ei foorumilla!! Puusilmällekin tiedoksi
oliko siitä kysymys? Lue aloitus uudelleen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
oliko siitä kysymys? Lue aloitus uudelleen.
Lue ite aloitus, BBS-io.tech on nimenomaan se foorumi, pelkkä sivusto on io-tech.fi eikä siinä ole bbs:ää edessä!!
- Anonyymi00004
Se suurennuslasin kuvake siellä oikeassa yläkulmassa, oletteko sokeita kun ette sitä huomaa??
- Anonyymi00005
Ai niin, se keskustelufoorumi niin siellä ei ole hakua näköjään. Pääsivulla kyllä on haku.
- Anonyymi00008
Eivät näköjään osaa tehdä sivujaan oikein. Firefoxissa ylärivin oikeassa reunassa viimeinen on "kauppa" mikä siinä näkyy ja sen jälkeen jotain kähmäisiä epäselviä kuvioita joista viimeisen takana avautui "hae". Sivun vieritystä ei ole. Braven selaimella näkyi niin kuin pitääkin.
Voisivat opetella vähän tietotekniikan alkeitakin. Firefox on sentään melko yleinen selain.- Anonyymi00009
Jäi mainitsematta että käyttis on Ubuntu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee673056Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."231929Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2511479Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.851466Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531145Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231040En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020- 97968
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin68954