Kyllä on taas kylän palvelut heikenneet ei voi muuta sanoa, missä henkilöstö täällä käy asiakaspalvelukouluksen?Reklamoin alkuviikosta jopa kauppiaalle saakka mutta eipä ole vastausta kuulunut eikä vastaa puhelimeen.
Onko sysmä kuolemassa vai näyttääkö tämä vain rajulta ennen varsinaista kesää?
Onneksi löytyy muitakin toimijoita missä saa palvelua.
Saako kylän isoista kaupoista enää palvelua lainkaan?
19
1545
Vastaukset
- Anonyymi00001
Johan on erikoinen kommentti :/ Eipä taida kun yhdessä isommassa kaupassa täällä olla kauppias, ja siellä kaupassa on kyllä palvelu ollut aina kohillaan. Toiveita kuunnellaan ja toteutetaan, aina ollaan avuliaita ja ystävällisiä. Käyn kyseisessä kaupassa 2-3 kertaa viikossa, ja tämän kauppiaspariskunnan aikana en ole kertaakaan havainnut puutteita asiakaspalvelussa.
- Anonyymi00002
Samaa mieltä.
- Anonyymi00003
Kuin myös, itse en mitään henkilökohtaista palvelua kaipaa ollenkaan kunhan on vaan mitä ostaa , ja jo se, että on tavaraa kaupassa hyllyillä esillä nähdä mistä itse poimia ostokset, on se palvelu.
- Anonyymi00004
Kun valittaja on taas valittamassa jostakin asiasta joka niin ihmeellinen ettei edes pysty kertomaan mistä valittaa (jotenkin tuttua toimintaa täällä).
Taitaa olla kyse tästä T-kirjaimella alkavasta sekatavarakaupasta, koska K-kaupassa on palvelu kyllä ensiluokkaista. Toki pitää kuitenkin jättää pieni huomio siitä että, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jollei itse osaa käyttäytyä niin on täysin turhaa, odottaa että joku muu tämän hyväksyy. Ei asiakaspalvelu tarkoita sitä että henkilöt pitäisi olla jotain sylkykuppeja jota voi haukkua ja komennella.
Haista sinä itse vaan.........- Anonyymi00005
Voiko aloittaja olla niiiin tyhmä, ettei ole tietoinen siitä, ettei T kaupassa ole kauppiasta jolle valittaa? Oma arvioni on, että aloittaja haluaa mustamaalata ja aiheuttaa eripuraa keksityllä tarinallaan.
- Anonyymi00013
Kylällä on kaksi k kauppaa rauta ja market.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kylällä on kaksi k kauppaa rauta ja market.
jep, jos ei tykkää k-raudasta, voi mennä hankkijalle, minä tykkään käydä molemmissa, sillä palvelu on aina molemmissa pelannut ja henkilökunta on osaavaa sekä ystävällistä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
jep, jos ei tykkää k-raudasta, voi mennä hankkijalle, minä tykkään käydä molemmissa, sillä palvelu on aina molemmissa pelannut ja henkilökunta on osaavaa sekä ystävällistä.
Henkilökunta rulaa työnantajat on sit taas toisesta päästä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
En usko
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Asiasta voidaan olla montaa mieltä, k-raudan kauppiaista vain hyviä kokemuksia ja Hankkijalla ei ole työnantajaa näkynyt.
- Anonyymi00006
Eripuran aiheuttaminen on joillekkin elämän tarkoitus. Vaikka itse olisikin väärässä.
- Anonyymi00007
K raudan kauppiaspariskuntaa en ole nähnyt kertaakaan vaikka käydään kesäisin joka toinen päivä, edellisten ja sitä edellisten kauppiaiden kanssa oltiin hyvää pataa.Tommin kanssa tulee välillä rupateltua kun osuvat sopivasti mökkimatkan varrelle.Tuntuu kaupalla palvelut supistuvan eikä ole kukkiakaan niinkuin "ennen vanhaan" mutta eipä ole vissiin henkilöstöäkään kun tänään käydessämme emme nähneet edes henkilökuntaa yhdessä kerroksessa, ja kun tästä mainitsi niin mökötettiin ja katsottiin vihaisesti.Liekö nyt jotain lopun ajan merkkejä.
- Anonyymi00009
Jospa ovat olleet Joutsassa, se kun on pääliike ja tämä Sysmän myymälä sivuliike. Jospa soittelet ennen asioimistasi ja kysyt milloin he ovat Sysmässä jos se on edellytys tyytyväiselle asioinnille. Kyllä siellä on joka kesä ollut hyvät kukkavalikoimat (paremmin hoidetut kuin ennen) , varmaan tänäkin kesänä, kunhan sen aika on.
- Anonyymi00008
Karkuun ne juoksee ja ohjaa muualle.
- Anonyymi00010
Tosi hyvää palvelua olen minä ainakin saanut Sysmässä K-kaupassa, tänään kävin viimeksi. Ja kyllä minua Tokmannillakin hyvin tänään palveltiin. Apteekissa suorastaan loistava palvelu, kun tarvitsin koiralle punkkilääkettä ja sitäkin löytyi!
Kävin myös Seolla hakemassa postipaketin, hyvin minua sielläkin palveltiin. Poikkesin myös Hankkijalla, verraton palvelu sielläkin.
Joten en kyllä allekirjoita väittämääsi! - Anonyymi00011
On pöhköä oottaa joka paikassa että joku ilmaantuu heti jostain . Esim jos rautakaupan myyjä kysyy rautakaupassa, mitä sais olla, kuin olis ruokakaupan lihatiskin äärellä, siellä kuuluukin kysyä ja antaa se puolikas broileri, rautakaupassa vastaat että tulit katteleen vasaraa.....jos olisin myyjä vastaisin että siitä vaan....rautakauppaan mennään myös katteleen mitä kaikkea on ja siinä ei myyjää hetikään tarvita, ja jos et selv iä niin pysy poissa. Tänä maamme lama aikana on väet vähissä siellä ja täällä ja työpaikoilla , kenellä vielä sellainen on, tekee tiukkaa. Kaupoissakin on tiukat ajat.
- Anonyymi00018
Ruskean reijän ritarit töissä, paskat kauppiaat
- Anonyymi00019
Ketjun aloittajalla ei ole kuitenkaan mitään oikeaa asiaa vaan pelkkää huomion hakemista jonkun täysin merkityksettömän asian varjolla. Jos reklamaatio olisi todellinen voi viallisen tuotteen vaihtaa viemällä sen takaisin myyjälle. Ei sen vaihtamiseen tarvita kauppiasta.
- Anonyymi00020
Näissä kauppojen ja ravintoloiden mustamaalaamisissa on usein kyseessä valittajan katkeruus kun ei olla myyty velaksi, tai ollaan karhuttu maksamatonta laskua. Katkeruutta herättää myös jos on poistettu huonon käytöksen vuoksi tai ei ole tarjoiltu enempää, myös se ettei liiallisen humalan vuoksi ole päästetty sisään.
Yleensä näissä olisi peiliin katsomisen paikka, valitettavasti se vaan on usein liian samea jotta totuus näkyisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3661986Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361183
- 841053
- 90936
- 48870
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120867- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760