Kunnollisia hoitajiakin vielä löytyy :)
-00
Kiitos kotihoidolle
20
626
Vastaukset
- Anonyymi00001
salli mun nauraa,,,,,,,,,,,
- Anonyymi00002
Kotihoidossa on kuolonenkeleitä.
- Anonyymi00003
Minulla on epäilys, että kotihoito antaa myrkyllisiä injektioita, ovatko itse välillisesti mukana vai eivät, sitä selvitellään. Mahdollisesti mukana on saksalaisia ja somalilääkäreitä, he ovat ystäväni kimpussa olleet lapsesta saakka.
Karoliina - Anonyymi00004
Jumalan Pojalle tehdään lääkekokeita valtiovallan suojeluksessa. Hänelle yritetään tehdä Alzheimerin tauti ja aivoverenkierron häiriöitä lääkärien johdolla. Tälläiset ihmiset tuhoaa Jumala, missään muussa maassa ei Jumalan Pojalla ole ollut tälläistä kohtelua kuin Suomessa. Oma perhekin tekee ja kaikki tämä rahan ja uskon takia.
Karoliina - Anonyymi00006
En muuta tiedä kuin hyvin terveyden huolto pelaa. Mielenterveystyöhön voisi panostaa lisää.
- Anonyymi00007
Hänen vanhin veljensä käy hänen kodissaan ilman lupaa yleisavaimella, jonka rikollinen Pohjanmaan Lukko vastoin kaikkia turvaohjeita antoi hänelle. Veli tekee kaikkea pahaa kodissa. Talossa on kameravalvonta.
Charlotta - Anonyymi00008
Todella hyviä ihmisiä kotihoidossa. Mahdollistaa monelle, että ihmiset voivat asua kotonaan, sairauksitaan huolimatta. Ehdotan, että kunta lisää näitä hyvin toimivia . Kiitos tästä palvelusta
- Anonyymi00009
Perhon kotihoidon johdossa on tunnettu Lestadiolaisuuden vastustaja Kinaret.
- Anonyymi00010
Kotihoidossa on ihmisiä jotka tekevät pienehköllä palkalla elättääkseen itseään ja perheitään. He tekevät arvokasta työtä, toisin kuin eräät.
- Anonyymi00011
Kauhuskenaariot syntyy korvien välissä. Syyttömiä ovat pienipalkkaiset ahertajat.
- Anonyymi00012
Kotihoidolle terveisiä, se on loppu nyt injektioiden osalta väärinkäytösten takia. Minulla on parantava tablettilääkitys, kuuriluontoinen, sekin päättyy pian. Olen kyllä täysin kunnossa, mutta rahaliiga vaatii tämän............... entisen Neuvostoliiton meininkiä.
-00 - Anonyymi00013
Vanhin veli tai poliisi antaa kopioitua avainta rikollisille, he käyvät kodissani minun poissa ollessani. Minun toista läppäriäni on käytetty poissa ollessani, en enää vastaa sen sisällöstä. Kuten olen sanonut, kodissani on kameravalvonta.
-00- Anonyymi00015
Poliisin johdolla poissa ollessani kodissani on kuvattu seksileffaa................te ootte törkeitä.
-00
- Anonyymi00014
PERHON KOTIHOITO ANTOI POLIISILLA UHATEN MYRKKYPIIKIN JUMALAN POJALLE, LAHJUKSIA VASTAAN SEKÄ HOITAJAT ETTÄ POLIISIT.
CHARLOTTA - Anonyymi00018
Vapaamuurarit on Jumalan Pojan vainon takana kuten muidenkin uskovaisten. Joukossa on somaliprofessoreita ja - lääkäreitä. Mainittakoon, että vapaamuurarit ovat Saatananpalvelijoita.
USA:n vaikutusvallan kasvu Suomessa Naton myötä on jo suurta. Vapaamuurareitten valta USA:ssa on suuri, esim. Presidentti Lincoln oli vapaamuurari, samoin Presidentti Trump on vapaamuurari.
Näistä injektioista vielä, niillä on tehty muun muassa syöpää, nyt he pyrkivät aloittamaan tuhoisat sädetykset.
SURULLISTA SETTIÄ.
Karoliina- Anonyymi00019
Me olemme laittaneet yksityisetsivät asialle, koska poliisit eivät tee mitään.
ST1
- Anonyymi00020
Onneksi kodihoitajat vain pitävät kodin siistinä ja huolehtivat heistä, jotka apua tarvitsevat. Pienehköllä palkalla, jolla yrittävät itse tulla toimeen.
- Anonyymi00021
Tämän koko homman taustalla ovat Saatanan palvojat, jotka yrittävät vallata Suomen. S uomesta aiotaan tehdä Saksan ja USA:n johdolla kansainvälisen rikollisuuden keskusta.
Nyt rohkeasti muutoksia tekemään, Suomen johto on kääntymässä. Maan keski- ja pohjoisosat ovat jo irronneet Natosta ja EU:sta, Venäjän kanssa on tehty hyökkkäämättömyyssopimus.
Minulle Jumala on antanut kaksi tehtävää, viedä alkuperäinen Kristinusko vielä kerran koko maailmaan. Se on hyvässä vauhdissa.
Toinen tehtävä on Suomen itsenäistyminen ja Pohjolan Unionin rakentaminen.
Jumalan Poika - Anonyymi00022
Minä nostan lääkärien osuuden minun tapauksessa. Ensiksi, oma lääkärini on okei, hän on Tukholman Karoliinisesta Instituutista, hän suosittaa tätä parantavaa tablettilääkitystä, josta injektiota ei edes ole. OLEN OTTANUT NYT KUURIN JA PARANTUNUT. Kaustisen lääkäri Kalliokoski, joka määrää mulle injektion, ei edes tunne tätä lääkettä. Lisäksi hän on vastapuolella, eli rikollisessa rahaliigassa mukana, hän on somalien ja Saksan myötäilijä.
-00 - Anonyymi00023
Eipä yaida olla parantunut, jos päivityksiä lukee. Liekkö kalkkitabletit kysymyksessä? Kannattaa hake oikeaa hoitoa vaikka terveyskeskuksesta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263214Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122359Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762252Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051991Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116