Pasman suku

Nimetön

Löytyykös muita, kuin minä ?

22

9147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sussu

      Iittalasta löytyy sen nimisiä..

    • ruurit

      Hiskistä katsottuna;
      Pasman sukua löytyy runsaasti Rovaniemeltä.

    • Ville-Petteri
      • kaikkea!!

        Simossa on Pasmoja.


      • Pellon poika

        Mie vain piän että häätyy opetella raataahman ko lapin äijät ko eihän nykyset kläpit ennää ossaa ja mekki vanahempi polovi alama unohtamhan eli emmä laita lakkahrin hyviä sanoja,ko vaikka solokkusankko ja vaikka minun viihlan.Häätyy yrittää ja nykkö mieki kuulin että mieki olen Pasman suvusta lähtösin äitin puolelta.Kemissä asun ja syntysin olen Pellosta,muutettiin tänne jo 60 luvulla että en aivan pikkukläppi miekhän ole ja täälähän se mää ja sää on korvannu mien ja sien mutta kläppinä tuli laukottua maalla ja ei se ole unohtunu.


    • Palvelijatar

      Hei!

      Tänne Turkuun meni muuttamaan yksi Pasman sukuun kuuluva. Äidin puolelta olen sitä sukua.Isoäiti oli Lipponen omaa sukua ja hänen äitinsä oli Pasma.
      Minuun voi ottaa yhteyttä sukulaiset, jos haluavat [email protected]

    • Pasmallinen

      Mulla ei olis akkaa ilman ensimmäistä Pasmaa.

    • Löytyy

      Laitilasta ainakin yksi. Saarijärveltä, helsingistä useampikin, ja jos ei tuon kokoisesta suvusta kuin Pasman suku on, löydy ympäri suomea, niin olisi ihme :)

    • Paula

      Olen omaasukua Vaattovaara ja Pasman sukukirjoista itseni löydän, puhummeko samasta Pasman suvusta? Vai onkohan niitä sukuja useampia edes?

      Paula

      • Pasma

        Kaikki Pasmat on samaa yhtä ja ainoaa sukua.Ja sukukirjoja lukeneet tai tutkineet huomaavat kanta-isän olevan Olli Pasma.Hänestä me kaikki olemme sukujuuremme saaneet.:)


      • MXA
        Pasma kirjoitti:

        Kaikki Pasmat on samaa yhtä ja ainoaa sukua.Ja sukukirjoja lukeneet tai tutkineet huomaavat kanta-isän olevan Olli Pasma.Hänestä me kaikki olemme sukujuuremme saaneet.:)

        Hämeenlinnassa ainakin yksi Pasmalainen Aitamänniköstä lähtöisin!


      • nimiloppu
        MXA kirjoitti:

        Hämeenlinnassa ainakin yksi Pasmalainen Aitamänniköstä lähtöisin!

        Pellosta lähtenyttä Pasman sukua löytyy Espoosta,Mäntsälästä ja Ulvilasta.Tavataan sukukokouksessa ensi kesänä!


      • Nimetön

        Minä olen äitin puolelta Erkheikki ja kuulemma ollaan myös Pasmalaisa alkujaan.Äitivainaja on lähtöisin kurtakosta Kolari.Tunnen Vaattovaaran Oivan ja Tuulikin,asuvat ruotsissa nykyään.


      • Nimetön kirjoitti:

        Minä olen äitin puolelta Erkheikki ja kuulemma ollaan myös Pasmalaisa alkujaan.Äitivainaja on lähtöisin kurtakosta Kolari.Tunnen Vaattovaaran Oivan ja Tuulikin,asuvat ruotsissa nykyään.

        Minä olen äitin puolelta Pasman sukua ja melko sikiävää ollut on neljä poikaa 11 lasten lasta.
        Olen ollut pulkka pakolainen täällä etelässä nyt
        on tullut halu palata juurille.
        Missä se sukukokous olikaan kesällä kyllä se varmaan löytyy pasman sivustoilta.


      • jan
        nape49 kirjoitti:

        Minä olen äitin puolelta Pasman sukua ja melko sikiävää ollut on neljä poikaa 11 lasten lasta.
        Olen ollut pulkka pakolainen täällä etelässä nyt
        on tullut halu palata juurille.
        Missä se sukukokous olikaan kesällä kyllä se varmaan löytyy pasman sivustoilta.

        kiva juttu ku meitä löytyy netistä. on meitä aika monta .


      • Anonyymi
        MXA kirjoitti:

        Hämeenlinnassa ainakin yksi Pasmalainen Aitamänniköstä lähtöisin!

        pasmalainen pienellä alkukirjaimella huolimatta Isosta Egosda


    • juuri

      Kymenlaaksosta löytyy kyseistä sukua.
      Juustovaaran jälkeläisiä,äidin puolelta.Postiakin voi [email protected]

      • Mummoni oli kans Kolarin Juustovaaran jälkeläisiä isän puolesta, äiti oli Vasaran sukua mummosta tuli sitten Rautio (Ylitornio) ja myöhemmin Lappea (Kolari ) joten tuota kautta kuulun minäkin Pasman sukuun Oulussa olen.


    • Minäkin oon Juustovaaran jälkeläisiä on tullut kierrettyä mailmaa oon päätynyt tänne Nokialle.

    • mielenkiintoistako

      Onpa paljon Pasmoja

    • Anonyymi

      Lähi, lähi pasmoja, jotka ovat valitettavan minä-keskeisiä.

      Huhhuh

    • Anonyymi

      Nyt ymmärrän mistä tulee sanonta "on pasmat sekaisin".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      581
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe