Pasman suku

Nimetön

Löytyykös muita, kuin minä ?

22

7826

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sussu

      Iittalasta löytyy sen nimisiä..

    • ruurit

      Hiskistä katsottuna;
      Pasman sukua löytyy runsaasti Rovaniemeltä.

    • Ville-Petteri
      • kaikkea!!

        Simossa on Pasmoja.


      • Pellon poika

        Mie vain piän että häätyy opetella raataahman ko lapin äijät ko eihän nykyset kläpit ennää ossaa ja mekki vanahempi polovi alama unohtamhan eli emmä laita lakkahrin hyviä sanoja,ko vaikka solokkusankko ja vaikka minun viihlan.Häätyy yrittää ja nykkö mieki kuulin että mieki olen Pasman suvusta lähtösin äitin puolelta.Kemissä asun ja syntysin olen Pellosta,muutettiin tänne jo 60 luvulla että en aivan pikkukläppi miekhän ole ja täälähän se mää ja sää on korvannu mien ja sien mutta kläppinä tuli laukottua maalla ja ei se ole unohtunu.


    • Palvelijatar

      Hei!

      Tänne Turkuun meni muuttamaan yksi Pasman sukuun kuuluva. Äidin puolelta olen sitä sukua.Isoäiti oli Lipponen omaa sukua ja hänen äitinsä oli Pasma.
      Minuun voi ottaa yhteyttä sukulaiset, jos haluavat [email protected]

    • Pasmallinen

      Mulla ei olis akkaa ilman ensimmäistä Pasmaa.

    • Löytyy

      Laitilasta ainakin yksi. Saarijärveltä, helsingistä useampikin, ja jos ei tuon kokoisesta suvusta kuin Pasman suku on, löydy ympäri suomea, niin olisi ihme :)

    • Paula

      Olen omaasukua Vaattovaara ja Pasman sukukirjoista itseni löydän, puhummeko samasta Pasman suvusta? Vai onkohan niitä sukuja useampia edes?

      Paula

      • Pasma

        Kaikki Pasmat on samaa yhtä ja ainoaa sukua.Ja sukukirjoja lukeneet tai tutkineet huomaavat kanta-isän olevan Olli Pasma.Hänestä me kaikki olemme sukujuuremme saaneet.:)


      • MXA
        Pasma kirjoitti:

        Kaikki Pasmat on samaa yhtä ja ainoaa sukua.Ja sukukirjoja lukeneet tai tutkineet huomaavat kanta-isän olevan Olli Pasma.Hänestä me kaikki olemme sukujuuremme saaneet.:)

        Hämeenlinnassa ainakin yksi Pasmalainen Aitamänniköstä lähtöisin!


      • nimiloppu
        MXA kirjoitti:

        Hämeenlinnassa ainakin yksi Pasmalainen Aitamänniköstä lähtöisin!

        Pellosta lähtenyttä Pasman sukua löytyy Espoosta,Mäntsälästä ja Ulvilasta.Tavataan sukukokouksessa ensi kesänä!


      • Nimetön

        Minä olen äitin puolelta Erkheikki ja kuulemma ollaan myös Pasmalaisa alkujaan.Äitivainaja on lähtöisin kurtakosta Kolari.Tunnen Vaattovaaran Oivan ja Tuulikin,asuvat ruotsissa nykyään.


      • Nimetön kirjoitti:

        Minä olen äitin puolelta Erkheikki ja kuulemma ollaan myös Pasmalaisa alkujaan.Äitivainaja on lähtöisin kurtakosta Kolari.Tunnen Vaattovaaran Oivan ja Tuulikin,asuvat ruotsissa nykyään.

        Minä olen äitin puolelta Pasman sukua ja melko sikiävää ollut on neljä poikaa 11 lasten lasta.
        Olen ollut pulkka pakolainen täällä etelässä nyt
        on tullut halu palata juurille.
        Missä se sukukokous olikaan kesällä kyllä se varmaan löytyy pasman sivustoilta.


      • jan
        nape49 kirjoitti:

        Minä olen äitin puolelta Pasman sukua ja melko sikiävää ollut on neljä poikaa 11 lasten lasta.
        Olen ollut pulkka pakolainen täällä etelässä nyt
        on tullut halu palata juurille.
        Missä se sukukokous olikaan kesällä kyllä se varmaan löytyy pasman sivustoilta.

        kiva juttu ku meitä löytyy netistä. on meitä aika monta .


      • Anonyymi
        MXA kirjoitti:

        Hämeenlinnassa ainakin yksi Pasmalainen Aitamänniköstä lähtöisin!

        pasmalainen pienellä alkukirjaimella huolimatta Isosta Egosda


    • juuri

      Kymenlaaksosta löytyy kyseistä sukua.
      Juustovaaran jälkeläisiä,äidin puolelta.Postiakin voi [email protected]

      • Mummoni oli kans Kolarin Juustovaaran jälkeläisiä isän puolesta, äiti oli Vasaran sukua mummosta tuli sitten Rautio (Ylitornio) ja myöhemmin Lappea (Kolari ) joten tuota kautta kuulun minäkin Pasman sukuun Oulussa olen.


    • Minäkin oon Juustovaaran jälkeläisiä on tullut kierrettyä mailmaa oon päätynyt tänne Nokialle.

    • mielenkiintoistako

      Onpa paljon Pasmoja

    • Anonyymi

      Lähi, lähi pasmoja, jotka ovat valitettavan minä-keskeisiä.

      Huhhuh

    • Anonyymi

      Nyt ymmärrän mistä tulee sanonta "on pasmat sekaisin".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe