Massapostitetaan ja leuhkitaan yhtä henkilöä joka päivä. Missä järki?
Kokkola palsta keskusteluarvoton yhden henkilön takia
51
649
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kateus on sairautta.
- Anonyymi00002
Kokkolan suurhenkilö
- Anonyymi00003
Onhan näitä useampia resuja
- Anonyymi00004
Näitä samoja tarinoita tarjosit Jussi Niinistölle hänen kirjan luettuasi Paavo Susitaipaleesta JR 29 komentajasta. Jussi nauroi ja lopetti puhelun lyhyeen. Tuo isäsi vanki juttu ja korpin natsat on myös täyttä valetta tai jos olet hänetkin "ylentänyt" kuten Arsi Harjun mielikuvituksessasi. Takalinjojen miehet kyllä olivat taistelujen siirtyessä usein poseeraamassa vihollisilta vallattujen hyökkäysvaunujen tai muun kaluston kanssa.
- Anonyymi00006
Laittaisi oman profiilin jonnekin ansiomerkkeineen ja mielipiteineen. Sitä varten on keksitty Facebook ja monet muut. Niitä käyttää järkevät oikeasti arvostetut henkilöt.
Ei ole mitään kateutta, vaan tässä on silkkaa palstan väärinkäyttöä. - Anonyymi00007
Näin. Asioista pitäisi keskustella eikä henkilöillä.
- Anonyymi00010
Ei muuta kuin lisää tuhansia kommentteja Ruotsalon turkistarhoista, tornitaloista, kapakoista ja kuppiloista. "Mikä paras, mikä huonoin". Siinä vasta "asiantynkää", hah hah haaa!!!... MOT
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei muuta kuin lisää tuhansia kommentteja Ruotsalon turkistarhoista, tornitaloista, kapakoista ja kuppiloista. "Mikä paras, mikä huonoin". Siinä vasta "asiantynkää", hah hah haaa!!!... MOT
Ne ei silti ole valetta ja liioiteltua itse kehua!
- Anonyymi00028
Eiköhän asia tule aika selväksi.
Toiset ei pääse intistä eroon koskaan. Mikäköhän siinä on??
- Anonyymi00012
Mihin se tuhansien eurojen Ullavan kunnan pöytä standardi keskustelu meni. Ressu suunnitellut ja löysin navetanvintiltä kaksi sellaista.
Asuin lapsesta aikuiseksi Kokkolassa, enkä ollut ikinä kuullut ressukasta! Eikä ole ollut tarviskaan. Itserakkaat miehet: yöks!
Kokkolassa on paljon ihmisiä, oikeita kunnon ihmisiä jotka tekevät töitä ja paljon hyvää kaupungille. He eivät lässytä itsestään täällä päivästä toiseen!- Anonyymi00014
Kaikkia ei ole siunattu hyvällä yleissivistyksellä, minun lähipiirissäni kaikki tuntevat Ressun ja arvostat suuresti. Voin sanoa että tunnen ihmisiä, jotka säännöllisesti kauppareissuillaan ajavat Ressun talon ohitse, vain nähdäkseen hänen puutarhasta vilauksen, sekä mahdollisesti arvon upseerista! Ressu on Kokkolan oma kaupunkilegenda ja arvostettu yhteisön jäsen. Suomi on vaan maa, jossa osa aina vihaa ihmisiä joilla on karismaa, itseluottamusta ja jotka ovat aikaansaavia. Ressunkin kimpussa on nämä pari ihmistä, jotka ovat niitä todellisia massapostaajia. Ressusta tännekin varmaan satakunta ihmistä kirjoittelee positiivisia viestejä ja sitten on kaksi miehen vihaajaa jotka kirjoittavat 95% häntä haukkuvista viesteistä… Tämä on TOTUUS.
MOT Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikkia ei ole siunattu hyvällä yleissivistyksellä, minun lähipiirissäni kaikki tuntevat Ressun ja arvostat suuresti. Voin sanoa että tunnen ihmisiä, jotka säännöllisesti kauppareissuillaan ajavat Ressun talon ohitse, vain nähdäkseen hänen puutarhasta vilauksen, sekä mahdollisesti arvon upseerista! Ressu on Kokkolan oma kaupunkilegenda ja arvostettu yhteisön jäsen. Suomi on vaan maa, jossa osa aina vihaa ihmisiä joilla on karismaa, itseluottamusta ja jotka ovat aikaansaavia. Ressunkin kimpussa on nämä pari ihmistä, jotka ovat niitä todellisia massapostaajia. Ressusta tännekin varmaan satakunta ihmistä kirjoittelee positiivisia viestejä ja sitten on kaksi miehen vihaajaa jotka kirjoittavat 95% häntä haukkuvista viesteistä… Tämä on TOTUUS.
MOTKuules nyt!! Tämä on Kokkola palsta! Ei mikään itse kehu palsta! Tehkää joku oma ryhmä muualle, missä voitte pussata ukon pef*aa!
Ja kyllä minulla on sivisystä sen verran että tunnistan typer*t ukot!- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
MOTTehkää siitä reppanastanne vaikka kirja tai se profiili jonnekin. Näillä ressukirjoittajilla on jokin pakonomainen tarve pilata Kokkola-aiheinen keskustelu. Ei kukaan tervejärkinen tällaista tee. Ylläpidossakaan ei näy tuo normi ajattelu tapahtuvan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tehkää siitä reppanastanne vaikka kirja tai se profiili jonnekin. Näillä ressukirjoittajilla on jokin pakonomainen tarve pilata Kokkola-aiheinen keskustelu. Ei kukaan tervejärkinen tällaista tee. Ylläpidossakaan ei näy tuo normi ajattelu tapahtuvan.
Se vastaileee ahkerasti itselleen. Takuulla ei ole yhtäkään ihailijaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se vastaileee ahkerasti itselleen. Takuulla ei ole yhtäkään ihailijaa.
Vain noin 5000...
- Anonyymi00016
Järki on lähtenyt Kokkolasta.
- Anonyymi00017
Korjataan, järki lähtenyt tietyiltä Kokkola aihealueeseen kirjoittavilta henkilöiltä, joille on pakkomielle joka päivä sitä tehdä yhden henkilön kustannuksella. Liekö tämä kyseinen ihminen edes itse tietoinen näistä kirjoituksista. Jos on niin eikö häpeä, ja haluaisi poistattaa kaikki häneen viittaava kirjoittelu lain nimessä?
- Anonyymi00019
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Järki on kyllä lähtenyt näiotä ukon peff*n pussaajilta,
Onko järkevämpää kirjoittaa positiivisia, vai haukkua jotain ihmistä törkeästi? Ressu on Kokkolalainen vaikuttaja, hänestä keskustelu linkittyy aihepiiriin, eli Kokkolaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onko järkevämpää kirjoittaa positiivisia, vai haukkua jotain ihmistä törkeästi? Ressu on Kokkolalainen vaikuttaja, hänestä keskustelu linkittyy aihepiiriin, eli Kokkolaan.
Tyhjäpäinen paskaperse. Yksi puutarhajuttu ollut. Tälle palstalle kirjoittelu ei ole mitään yhteiskunnallista vaikuttamista. Kerjää vain huomiota ja kaikki ovat täysin kyllästyneitä siihen perholaiseen.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itserakas, hohotteleva, hahaa, mot.. Olen ollut armeijassa ja nyrkeilen.. juupajuu..
Kokkolassa on paljon ihmisiä, rehellisiä, työtä tekeviä ihmisiä. Osaatko puhua heistä?- Anonyymi00022
Itserakas, hohotteleva, hahaa, mot.. Olen ollut armeijassa ja nyrkeilen.. juupajuu..
Kokkolassa on paljon ihmisiä, rehellisiä, työtä tekeviä ihmisiä. Osaatko puhua heistä?Aika harva on Nyrkkeilyn Suomen Mestari, siitä saavutuksesta kuuluukin olla ylpeä!
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aika harva on Nyrkkeilyn Suomen Mestari, siitä saavutuksesta kuuluukin olla ylpeä!
Entäs sitten?? Toisten mäiskimen ei ole järkevää urheilua, aiheuttaa usein aivovamman!
Anonyymi00019 kirjoitti:
Edelleen, Kokkolassa on paljon vaikuttajia! Keskittykääpäs niihin myös!
- Anonyymi00021
Ressun tapaus kaikkineen on aivan törkeä epäkohta Kokkolassa. Mies on tehnyt niin paljon kaupungin ja kaupunkilaisten hyväksi saamatta mitään tunnusta, päinvastoin kaupungin päättäjät julkisesti kieltäytyvät tunnustamatta monen idean ja suunnitelman todellisen “isän”. Samaan aikaan kaupungin päättäjät matkustavat ympäri Eurooppaa “palkintomatkoillaan” ja Vuoden kokkolalaiseksi valitaan jotain Sauna-Teroja, jotka eivät ole tehneet mitään hyödyllistä. Tämä epäkohta on niin räikeä, että ei ihme että kaupunkilaiset ovat raivoissaan ja haluavat tuoda epäkohtaa esille. MOT
- Anonyymi00023
Mot,, mot not!
Et taida tietää edes mitä MOT tarkoittaa, maisteri tietää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Et taida tietää edes mitä MOT tarkoittaa, maisteri tietää.
Miksi siten käytät sitä väärin koko ajan?
- Anonyymi00024
Tuntuu varmasti maalaisesta hienolta keksiä uusia nimiä ja kirjoitella tekojärvistä tai risusavotoista. Niillä ei kyllä saa tunnustusta mutta tämä sivusto onkin juuri näille luusereille tarkoitettu.
LOL - Anonyymi00025
Myös minä ammennan tätä soppa keittoa omalta osaltani.Nimittäin minulla on erityisen lämpimät muistelot Kokkolan poliisista etenkin kuinka olen heidän tekemiään epäkohtia ja suoranaista kärsimystä joutunut kestämään,mutta Jumala sanassaan sanoo että sitä hän rakastaa jota hän koettelee joten antaa tulla vaan lisää Kokkolan viisaan poliisijohtajan alaiset tytöt ja pojat;) Vaikka te jahtaatte ja kyttäätte minua yötä päivää niin Jumala on minulle vielä paljon enemmän häntä minä kunnioitan voitte ovista ja ikkunoista sisään ja hakata ja käyttäkää muuten sitä uutta paineilma asettanne ja oc sumutettanne myös etälamauttimenne on 20,000v voimallaan uskoa vahvistava esine minä rakastan teitä ja hyvää kesää Kokkolan poliisit ja piinatkaa minua myös jatkossa.
- Anonyymi00027
Aloitin tämän aamun tuomalla itseäni esille Höyry Häyrisen nimellä ja myöhemmin tänään vertaan itseäni appiukkooni. Nurmen Pekan mainitsen myöhemmin ja tietysti Arsi Harjun.
- Anonyymi00031
Entäs Räikkönen? Mihin se unohtui?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Entäs Räikkönen? Mihin se unohtui?
Kokkolan kaupunki, ja tämä sivusto olisi tyhjää täynnä ilman Ressua.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kokkolan kaupunki, ja tämä sivusto olisi tyhjää täynnä ilman Ressua.
Kyllä on taas harhaista kommentointia. Olen syntynyt Kokkolassa ja asunut täällä jo yli viidenkymmenen vuoden ajan. Töideni ja harrastusteni puolesta olen keskustellut TUHANSIEN kokkolalaisten kanssa eikä KUKAAN ole KOSKAAN maininnut tämän perholaisen pöllön nimeä MISSÄÄN yhteydessä. Eikö tuo hulppea aluevaali"menestys" yhtään herättänyt ajatuksia että mikä se todellinen "suosio" on? Sivistyneille pahoittelut capseistä ne oli suunnattu tälle yhdelle ymmärtämättömälle....
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllä on taas harhaista kommentointia. Olen syntynyt Kokkolassa ja asunut täällä jo yli viidenkymmenen vuoden ajan. Töideni ja harrastusteni puolesta olen keskustellut TUHANSIEN kokkolalaisten kanssa eikä KUKAAN ole KOSKAAN maininnut tämän perholaisen pöllön nimeä MISSÄÄN yhteydessä. Eikö tuo hulppea aluevaali"menestys" yhtään herättänyt ajatuksia että mikä se todellinen "suosio" on? Sivistyneille pahoittelut capseistä ne oli suunnattu tälle yhdelle ymmärtämättömälle....
Ressu on kaikkien tuntema sankari. Raitis, rehellinen, reipas ihmis- ja eläinystävä.
Jo ensimmäinen lehtikirjoitus (Kp 1988) herätti huomiota, hämmennystä ja pani Kokkolalaiset ajattelemaan. Näinkö Kokkolan asemalle saapuva ulkopuolinen ajattelee kaupungista: "Mihin helvettiin me ollaan tultu"...
Näkymä sotilasjunan ikkunasta ja "härkävaunusta" oli "etelän pojille" karmaiseva kokemus. Peruutus Ykspihlajan lastauslaiturille, kaluston purku, ja ajomatka Lohtajan ampumaleirille alkoi halki synkän aamuisen kaupungin. Vain Kälviän ja Lohtajan viljavainiot, perunapellot; lehmihaat ja komeat maalaistalot saivat tunteet rauhoittumaan. "Onhan täällä jotain kaunistakin, rauhallista luontoa ja raikas merituuli. Toisin kuin kuin Hangossa, Helsingissä ja Hyrylässä". MOT - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ressu on kaikkien tuntema sankari. Raitis, rehellinen, reipas ihmis- ja eläinystävä.
Jo ensimmäinen lehtikirjoitus (Kp 1988) herätti huomiota, hämmennystä ja pani Kokkolalaiset ajattelemaan. Näinkö Kokkolan asemalle saapuva ulkopuolinen ajattelee kaupungista: "Mihin helvettiin me ollaan tultu"...
Näkymä sotilasjunan ikkunasta ja "härkävaunusta" oli "etelän pojille" karmaiseva kokemus. Peruutus Ykspihlajan lastauslaiturille, kaluston purku, ja ajomatka Lohtajan ampumaleirille alkoi halki synkän aamuisen kaupungin. Vain Kälviän ja Lohtajan viljavainiot, perunapellot; lehmihaat ja komeat maalaistalot saivat tunteet rauhoittumaan. "Onhan täällä jotain kaunistakin, rauhallista luontoa ja raikas merituuli. Toisin kuin kuin Hangossa, Helsingissä ja Hyrylässä". MOTKova poika valehtelemaan. Aina ollut. Perhosta puuttuva palanen jäänyt tyhmyyttään valittamaan.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Näkymä sotilasjunan ikkunasta ja "härkävaunusta" oli "etelän pojille" karmaiseva kokemus. Peruutus Ykspihlajan lastauslaiturille, kaluston purku, ja ajomatka Lohtajan ampumaleirille alkoi halki synkän aamuisen kaupungin. Vain Kälviän ja Lohtajan viljavainiot, perunapellot; lehmihaat ja komeat maalaistalot saivat tunteet rauhoittumaan. "Onhan täällä jotain kaunistakin, rauhallista luontoa ja raikas merituuli. Toisin kuin kuin Hangossa, Helsingissä ja Hyrylässä". MOTMissä todistus ? Pelkkä MOT :n lisääminen kommentin loppuun ei tee siitä tieteellisesti todistettua. Lopeta tuo typerä MOT viljely kun et selvästikään ymmärrä mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Missä todistus ? Pelkkä MOT :n lisääminen kommentin loppuun ei tee siitä tieteellisesti todistettua. Lopeta tuo typerä MOT viljely kun et selvästikään ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Ressulla on yliopistokoulutus, Ressu tietää tismalleen jokaisen sivistyssanan. Kadettikoulusta valmistuu todellisia renesanssimiehiä, eli monialaosaajia joilla on sivistystä, geologiasta, matematiikasta, psykologiasta, tekniikasta, ilmatieteestä, hienomekaniikasta, musiikista, insinööritieteistä, kielistä jne… Mikään muu koulutus ei Suomessa ole niin laaja ja kattava!
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ressulla on yliopistokoulutus, Ressu tietää tismalleen jokaisen sivistyssanan. Kadettikoulusta valmistuu todellisia renesanssimiehiä, eli monialaosaajia joilla on sivistystä, geologiasta, matematiikasta, psykologiasta, tekniikasta, ilmatieteestä, hienomekaniikasta, musiikista, insinööritieteistä, kielistä jne… Mikään muu koulutus ei Suomessa ole niin laaja ja kattava!
Pitää paikkansa. Pääsytestit Kadettikouluun alkavat jo äidinmaidosta...
- Anonyymi00040
Ressu on kaikkea muuta kuin tyhmä, Ressulla on niin korkea älykkyysosamäärä että se on sotasalaisuus. Hah Hah Haa
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ai lääkintävaksikoulu?
- Anonyymi00041
Paljonko niitä äänestäjiä oli kun olit ehdokkaana, kerro siitä.
- Anonyymi00042
Viisi ja oma ääneni ja nyt ei naurata.
MOT - Anonyymi00044
Ensiksikin: Ressu lähti kymmenien pyyntöjen “hellyttämänä” ehdolle. Ei ollut niin, että mies olisi itse tyrkyttänyt itseään - päinvastoin. Kansa pyysi, ja Ressu vastasi kutsuun.
Toiseksi: Ressu ei kulkenut piha-altaansa “tonnikalan” kanssa numero rinnassaan pitkin Kokkolan katuja, kuten nuo muut tekivät. Ei ollut miehen tyyli. Tosimies ei tarvitse temppuja.
Kolmanneksi: Ressu ei satsannut vaalityöhön senttiäkään. Ei yhtään. Muut käyttivät tuhansia -Ressu ei mitään. Rahalla ei osteta rehellisyyttä.
Neljänneksi: Ressu ei koskaan kaivele muniaan, etenkään puku päällä ja kraka kaulassa kuten presidentti Niinistö ja Keski-Pohjanmaan muutamat edustajat ja ehdokkaat, nuo “saa..nan typerykset”, armeijan käyneet ja sen hyväksytysti läpäisseet. Taskubiljardipelaajia koko sakki.
Ja mikä tärkeintä - VIIDENNEKSI: Ressu lienee varsin tunnettu persoona, mutta potentiaaliset kannattajat joutuivat hajaantumaan “ympäri maata ja maailmaa” Kokkolan varuskunnan lakkauttamisen myötä 1996. Siinäpä se! Tuhannet koulutetut miehet ja naiset - kaikki ne alaiset, jotka suorastaan palvoivat Ressua ja hänen tapaansa kasvattaa ja kouluttaa - he kaikki lähtivät kun Asekoulu siirrettiin Lahteen. Missä he nyt ovat? Ympäri Suomea ja maailmaa. Eivät Kokkolassa äänestämässä
Kun mitä tapahtui äänestyspaikalla Halkokarilla, salissa käppäili kaksi miestä edestakaisin kaivellen munaskuitaan. Tiedän keitä nämä miehet ovat. Uskon että Ressuakin alkoi oksettaa. Ja varmaan kääntyikin kannoillaan ja poistui todeten kovaan ääneen: “On tämä naurettavaa. Aikuiset miehet, edustajaehdokkaat puvussaan kraka kaulassa, kaivavat pallejaan mainoskuvissaan pitkin puhelinpylväitä, ja sitten vielä äänestyspaikalla joutuu kohtaamaan sällejä, jotka kourivat haaraperiään.”
Kunnia Ressulle toivottavasti mies menee ehdolle tulevissa vaaleissa, nuori polvi tukee ja rakastaa Ressua! MOT- Anonyymi00045
Ihme selittelyä. Kaiken tuon jaarittelun jälkeen tosiasia ei muutu. Ääniä vähemmän kuin kymmenen ,kohteliaasti pyöristettynä. Elkeet on kyllä kuin aidolla poliitikolla-selittely ja paskanpuhuminen käy kuin luonnostaan. Ei jatkoon.
- Anonyymi00046
Joopa joo.............
- Anonyymi00048
Ennen oli muitakin tärkeitä henkilöitä, kuten Kimeeri.,..,!
- Anonyymi00049
Itsekehu haisee, kuuluu vanha sanonta, joka jo lapsuudessa opetetaan. En ole missään keskuskustelupalstoilla nähnyt, en ulkomaalaisillakaan tällaista tyyppiä tai tyyppejä jotka tekee tällaista. Keskustelupalstan r*iskaamista. Se on ainut vaikutus mitä saa aikaan. Itse tyyppi ei saa mitään keneltäkään. Vain omassa kuplassaan voi kokea olevansa jotain "suurta".
- Anonyymi00050
Naureskelen "itselleni" sekä kirjoittaessani että lukiessani tätä palstaa.
Olen sellainen huumorijäbäleisson. Huumorilla on peitelty esimerkiksi isäni juoppous, kollegoihin kajoaminen, esimiesten kyvyttömyys hoitaa työnsä, koko yksikön kyvyttömyys hoitaa työnsä eli tunnistaa hoidettavia sairauksia ja sairauksia ylipäänsä.
Mutta hauskaa ainakin on ja mikä parasta veronmaksaja maksaa.
Eli kikatikikati ja hoh hoh hoo.- Anonyymi00051
Miten tämä voi olla niin vaikea käsittää?
Riikka
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2793485Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211933Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.341578- 841451
- 1381103
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.711049- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91908Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.199761Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61737