Kylän hehkeet 50 + naiset

Anonyymi-ap

50 + Te Varatut akat.
Tämä teksti on suunnattu just sulle, - sulle täti-ihmiselle joka kuvittelee omistavansa:
A. kaikkien elämään johto-oikeuden kun on naimisissa, kihloissa tai vaikka vaan ihan vitu* parisuhteessa sen oman kulta "jooseppinsa" kanssa.

Voinen omasta puolesta sanoa, et teidän harva hampaat, lihakset, karvat, kilot, autot, mentaliteetti miehet ei kiinnosta sitten pätkääkään jotta viittis millään muotoa ukkoses mukaan lähteä, tai ollakseni mitenkään hänestä kiinnostunut, mutta voinen sentään kyetä inhimilliseen keskusteluun vastavuoroisesti hänen kanssaan, se kun ei paljoa vaadi, eikä pitäisi olla keltään pois, sekä kuuluu hyviin tapoihin että vastataan jos jotain kysytään, kuunnellaan jos on asiaa.
Vai kuinka tuollaisessa tilanteessa tulisi toimia ettei täti-ihminen riehaannu?

En ymmärrä myöskään jos keskustelu torpataan siihen et mun ansaitsis saada Täti ihmiseltä turpaan ilman syytä Miksi, siksi ettei naamatauluni miellytä? Noh, turpakäräjille voin antaa osoitteen niin halutessasi, saat tulla mätkimään selvinpäin, ota se ukkos mukaan katsomaan ja vauhtia taputtamaan. .

Ugh - Olen puhunut. 🫦

Ihanaa mennyttä vappua to all, ja etenkin sille melki Jyrän alle jääneelle mies oletetulle.

- LM

25

1299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jep jep otteita skitsofreenikon päiväkirjasta

• Anonyymi00002

Aika isolla prosentilla ne viiskymppiset täti-ihmiset taitaa salaa toivoa, että se Jooseppi ymmärtäisi lähteä siitä nurkista menemään.

• Anonyymi00003

En voi ottaa kantaa muiden toiveisiin..
        Mutta käytöksestä jos voi jotain päätellä niin kyllä nämä tädit ovat mustasukkaisia, ja käytös kuin kakaran.

Se vaan että miksi ihmeessä sen kumppanin kanssa pitää lähteä ihmisten ilmoille jos ei kestä sosiaalista rasitusta yhtään ja vieläpä baariin..

• Anonyymi00004

Totta. Kyllähän siinä varmaan jostain epävarmuudesta on kysymys. Kyllä se puoliso pitäisi uskaltaa laskea sinne baariin vaikka yksin. Mikä parisuhde se sellainen on, jos toiseen ei voi luottaa.

• Anonyymi00006

Jämsänkoski on käyttäjien ja juoruakkojen ja ukkojen ghetto

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Siis kyttääjien

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En koe asiaasi samoin. Jämsänkoski on toki pieni paikka jossa yleisesti pätee pienten kylien ongelmat.
        Toki jokainen voi kategorisoida lähtökohtaisesti omat ongelmansa mitä täällä asumiseen tulee, eikä siinä tie on vapaa edestä ja takaa.
        Nyt vaan tuli mitta täyteen keski-iän tai sen ylittäneet naishahmot jotka kännissä kyllä yltää sellaisiin mittapuihin käytössääntöjen suhteen ettei jakeluuni mene.
        Itse oon törmännyt lähes aina juurikin väkivallan uhkiin mua vanhemman Nais polven sarjassa painivien kanssa.
        Tulee mieleen ajatus jotta noinko surkeasti käy kun ikää tulee lisää... Että nyrkeillä heiluen pidetään yllä sitä rapistuvaa naiseutta, kun luulisi satsaavan lempeään hymyyn, elämän viisauteen ja lepattaviin hameen helmoihin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

En koe asiaasi samoin. Jämsänkoski on toki pieni paikka jossa yleisesti pätee pienten kylien ongelmat.
        Toki jokainen voi kategorisoida lähtökohtaisesti omat ongelmansa mitä täällä asumiseen tulee, eikä siinä tie on vapaa edestä ja takaa.
        Nyt vaan tuli mitta täyteen keski-iän tai sen ylittäneet naishahmot jotka kännissä kyllä yltää sellaisiin mittapuihin käytössääntöjen suhteen ettei jakeluuni mene.
        Itse oon törmännyt lähes aina juurikin väkivallan uhkiin mua vanhemman Nais polven sarjassa painivien kanssa.
        Tulee mieleen ajatus jotta noinko surkeasti käy kun ikää tulee lisää... Että nyrkeillä heiluen pidetään yllä sitä rapistuvaa naiseutta, kun luulisi satsaavan lempeään hymyyn, elämän viisauteen ja lepattaviin hameen helmoihin.

Samaa mieltä, ei tätä elämää kannata tuhlata kaikkeen negatiiviseen ja katkeroitumiseen. Eikä myöskään ylettömään alkoholin nauttimiseen. Jämsänkoski on ihana paikka❤️

• Anonyymi00013

Se on rankka paikka 50+ mennä baariin missä on miehille tarjolla 30- vuotiaita naisia yö seuraksi. Kannattaisi pysyä kotona ja pitää huoli ettei se ukko mene sinne baariin nuorten naisten vieteltäviksi. Kyllä se nuorempi nainen vaan on parempaa yö seuraa.

• Anonyymi00014

Hanki elämä looser

• Anonyymi00015

Hoh 😅 kunnon stereotypiat sitten ajattelit heitellä ilmoille.
        En sano etteikö olisi 30 vuotiaita naisia jotka eivät innostuisi 50 vuotiaita miehistä... Mutta taitaa mennä pikemmin toisin päin, jotta se 50 + v mies villityksissään intoutuu nuorista naisista ja kuolaten laahustaa perässä, eikä usko mitä sanotaan. Että kahlitaan ne ukot kotia jotta naiset saa bilettää rauhassa. 🤷🤣

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hanki elämä looser

Äläs nyt... Kyllä palstalle mietteitä mahtuu.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Äläs nyt... Kyllä palstalle mietteitä mahtuu.

Ryönintien holisti mummot täällä meuhkaa

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ryönintien holisti mummot täällä meuhkaa

Mitä sitten jos vaikka ojanpohjalta?

• Anonyymi00020

Tuskin tässä pitäjässä on kenelläkään baarin pitäjällä varaa valita asiakkaita. Kaukana on ne ajat kun Jokkariin tai Monttuun piti oikein jonottaa.

• Anonyymi00023

Ja tämä liittyy asiaan miten?

• Anonyymi00021

Tätä tapahtuu muuallakin kuin baarissa. Jos on esim huoltoaseman kassalla nätti myyjä, mies toljottaa ja naisesta tulee kauhean epäkohtelias sitä myyjää kohtaan, vaikka tämä ei olisi tehnyt mitään. Naisten pitäisi syyttää epäkunnioittavasta käytöksestä vain sitä omaa miestä, eikä sitä myyjää, joka todellakaan ei varmasti ole kiinnostunut siitä miehestä.

• Anonyymi00022

Aivan, ettei tarvii olla hehkeiden edes kännissä kun alemmuuskompleksi iskee.
        Tää on kyllä oikeesti vakava asia, ja tuollainen kohtelu on hiljaista ja henkistä väkivaltaa viatonta kohtaan. 😐

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Aivan, ettei tarvii olla hehkeiden edes kännissä kun alemmuuskompleksi iskee.
        Tää on kyllä oikeesti vakava asia, ja tuollainen kohtelu on hiljaista ja henkistä väkivaltaa viatonta kohtaan. 😐

Tyypillistä takapajulassa yllätys yllätys ja ullatus ullatus

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tyypillistä takapajulassa yllätys yllätys ja ullatus ullatus

Voin todeta että oikeasti olen yllättynyt!
        Joskus nuorena yläaste iässä on joutunut tappeluun tällaisten asioiden tiimoilta, ja nyt kummasti historia "toistaa" itseään, ja vieläpä ilman mitään syytä.
        On järkyttävää ajatella et normaali käytös luo painetta naisten korvien väliin niin että väkivaltaiseksi pitää heittäytyä..
        Ja jos kuvitellaan et se äijä lähtisi jonkun toisen matkaan niin eikö se silloin ole hyvä vaan jotta petturista pääsee eroon, sillä hyvään, tasapainoiseen, terveeseen parisuhteeseen ei mahdu muita ohikulkijoita.
        Hyvä parisuhde ei tarkoita et pallo suussa ja laput silmillä pitää ulkosalla kulkea...

• Anonyymi00025

Västäräkki ja peippo olivat löytänyt paikalle ilmojen halki, siis ei voi olla takapajua ;)

• Anonyymi00027

Koskella muutama tosi kaunis +50 nainen! Tapaako näitä GWP kahvilassa?

• Anonyymi00028

Mene ja tiedä. 🙂

• Anonyymi00029

Ei taida täälläpäin olla hehkeitä 50+ naisia.

• Anonyymi00031

Ei edes rahasta sulle onneton

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1426
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1345
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1130
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1026
    5. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      13
      929
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      888
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      878
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      816
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      677
    Aihe