Kolumni: Mikä ja kuka on lesbo?

Anonyymi-ap

30

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Duumimammakin on elänyt 10 vuotta kulissimiehen kanssa. Kestänyt aika pitkään tajuta mitä se lesbo tarkoittaa.

• Anonyymi00005

Sitähän se myöjäisherännäisyys tarkoittaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sitähän se myöjäisherännäisyys tarkoittaa.

Sitä voi myöhäisheräillä itsekseenkin ilman kulissien pystyttämistä. Aika moni myöhis on sitten todella miesvihainen noiden kokeilujensa jälkeen.

Rauhassa odottelee, että tietää mitä on, ja sitten alkaa vasta suhteisiin muiden kanssa. Väkisin ei voi heteroksi itseä muuttaa kulisseilla, vaikka kuinka haluaisi.

• Anonyymi00009

Onhon homo miehiäkin jotka ovat yrittäneet 10v tai enemmänkin yhden tai useamman naisen kanssa. Sitten vihdoin viimein on hyväksynyt todellisen itsensä.

• Anonyymi00002

Voihan tuo olla traumatisoitunut bissekin millä alkanut naiskausi. Toiset kymmenen vuotta ja alkaa uusi mieskausi.

• Onko toi kymmenen vuotta kuinka tarkka arvio, siis perustuuko moneenkin tutkimukseen vai oliko mutua? Entä vaatiiko tuo aina traumatisoitumisen vai onko muutkin biit (10 v.) kausissa meneviä? Ihan vaan uteliaisuudesta.

• Anonyymi00003

Eihän niihin sukupuolisekoiluihin ole pakko ottaa osaa?! Suurin osa ihmisistä elää ihan varmasti omia elämiään ilman mitään sukupuolisekoilupaineita!

• Anonyymi00004

Kuten varmaan tiedät, meillä on uudehko translaki ja monilla on ns transtuttavia vähemmistöpiireistä, he ovat siellä missä on wlw-naisia.

Ongelmalliset entiset wlw-naiset (syömishäiriöiset, autistit, persoonallisuushäiriöiset, traumatisoituneet, sisäistetty homofobia) ovat ruvenneet transitioon miehiksi ja muusuiksi, koska heillä on vääristynyttä toivoa siitä, että heidän ongelmansa ihmissuhteissa korjaantuvat transhoidoilla. Ei mene niin. He ovat edelleen yhtä vaikeita, epävakaita ja autistisia kuin ennen hoitoja ja "transmatkaansa". Transitio antaa hetkellisesti tavoitteen elämässä jos mitään muuta ei ole. Terveysongelmat vain seuraavat aikanaan testokuherruskuukausien jälkeen. Pelkästään traagista.

Oletko nähnyt entisiä transaktivisteja? Näyttävät ja kuulostavat huonovointisilta. Kaljuutta, turvonneita naamoja, aseksualisuutta itseaiheutetusta kemiallisesta kastraatiosta johtuen, epävakautta jne.
        Miksi terveyden tuhoaminen aka "transhoidot" pitäisi maksaa verorahoilla?

Ymmärrätkö yhtään, että järkevä ihminen ei halua osallistua itsepetoksen ihailuun? Se on eettinen kysymys, kun herää genderideologian kuplasta. Transkokeville, kuten muillekin, haluaa hyvää elämää, mutta transhoidot eivät sitä anna. Eikä kenenkään pitäisi mahdollistaa toisen ihmisen terveyden tuhoamista. Katsoa ja hymyillä suopeasti vieressä.

Kriittinen keskustelu on kuitenkin herännyt myös Suomessa, mikä on pelkästään hyvä asia.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuten varmaan tiedät, meillä on uudehko translaki ja monilla on ns transtuttavia vähemmistöpiireistä, he ovat siellä missä on wlw-naisia.

Ongelmalliset entiset wlw-naiset (syömishäiriöiset, autistit, persoonallisuushäiriöiset, traumatisoituneet, sisäistetty homofobia) ovat ruvenneet transitioon miehiksi ja muusuiksi, koska heillä on vääristynyttä toivoa siitä, että heidän ongelmansa ihmissuhteissa korjaantuvat transhoidoilla. Ei mene niin. He ovat edelleen yhtä vaikeita, epävakaita ja autistisia kuin ennen hoitoja ja "transmatkaansa". Transitio antaa hetkellisesti tavoitteen elämässä jos mitään muuta ei ole. Terveysongelmat vain seuraavat aikanaan testokuherruskuukausien jälkeen. Pelkästään traagista.

Oletko nähnyt entisiä transaktivisteja? Näyttävät ja kuulostavat huonovointisilta. Kaljuutta, turvonneita naamoja, aseksualisuutta itseaiheutetusta kemiallisesta kastraatiosta johtuen, epävakautta jne.
        Miksi terveyden tuhoaminen aka "transhoidot" pitäisi maksaa verorahoilla?

Ymmärrätkö yhtään, että järkevä ihminen ei halua osallistua itsepetoksen ihailuun? Se on eettinen kysymys, kun herää genderideologian kuplasta. Transkokeville, kuten muillekin, haluaa hyvää elämää, mutta transhoidot eivät sitä anna. Eikä kenenkään pitäisi mahdollistaa toisen ihmisen terveyden tuhoamista. Katsoa ja hymyillä suopeasti vieressä.

Kriittinen keskustelu on kuitenkin herännyt myös Suomessa, mikä on pelkästään hyvä asia.

Vastasin näihin joihinkin tiukkoihin kysymyksiin jo tuolla toisessa ketjussa! Miksi ihmeessä kukaan osallistuisi itsepetoksen ihailuun?! Absurdia. Itse olen äärirealisti, joten en ole taipuvainen itsepetokseen. Vaikuttaa aika lailla siltä, että suurinta osaa ei kiinnosta kriittinen keskustelu tämän kyseisen asian tiimoilta!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vastasin näihin joihinkin tiukkoihin kysymyksiin jo tuolla toisessa ketjussa! Miksi ihmeessä kukaan osallistuisi itsepetoksen ihailuun?! Absurdia. Itse olen äärirealisti, joten en ole taipuvainen itsepetokseen. Vaikuttaa aika lailla siltä, että suurinta osaa ei kiinnosta kriittinen keskustelu tämän kyseisen asian tiimoilta!

Ei tarvitse huutaa, sä et selvästi tuo keskusteluun mitään pohdintaa ja substanssia. Kunhan tykkäät räyhätä ja otat keskustelun henk.koht syytöksinä. Rauhoitu. Transhormonitko sekoittanut aivotoiminnan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tässä yksi varsinaiseen aiheeseen liittyvä tallenne Tubessa.... v=AUmmTb_kz0&t212s

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tässä yksi varsinaiseen aiheeseen liittyvä tallenne Tubessa.... v=AUmmTb_kz0&t212s

Hmm. Hyvät ilmeet tuossa alussa...=D Yhdeksässä minuutissa kerkeää yllättävän paljon. Tätä ei kannata jättää väliin! v=2HNkgwh-8og

• Anonyymi00029
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tämän selvemmin kyseistä asiaa tuskin tullaan koskaan toiste kertomaan Tubessa! Olipa onni törmätä tähän!
        Benefits Of Testosterone. v=tNvyNWegZ1c

• Anonyymi00010

Duumimamma puhuu julkisesti naisvihastaan ja, että olisi sen takia päätynyt yhteen kulissimiehen kanssa. Onko naisviha miten yleinen syy lesbolla päätyä yhteen miehen kanssa? Pääseekö he koskaan siitä vihasta kokonaan eroon vai vaihtaako viha sitten vain kohdetta, jos pääsevät tuosta naisvihasta yli? Onko yleistä, että heistä sitten tulee miesvihaisia tai transvihaisia, ja vihan kohteet vain vaihtelee paikkaansa? Aina kuitenkin täytyy olla joku jota vihata? Vihaisen oloinen tyyppi ainakin Tiktokkinsa perusteella.

• Anonyymi00011

On rohkeaa myöntää olleensa naisvihaa omaava. Se ei tarkoita että asia on edelleen niin. Ehkä yrität vain löytää keinon alentaa häntä ja muita ajattelevia naisia lyömällä transvihakortin pöytään. Kyse ei ole vihasta, vaan naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeudesta puolustaa omia rajojaan. Oikeudesta puhua itselle tärkeiden asioiden puolesta, kun seta ei sitä tee, vaan on järjestönä itsevihaisten ja epävakaiden muusutranssien valtaama. Rehellisesti kukaan fiksu ei allekirjoita setan linjauksia, määritelmiä, ei-binäärisyyshaibaa etc. Seta häivyttää naisia näkymättömäksi, ja on mieluummin autogynefiilisten setien ja muiden terveiden kehonsilpojien puolella. Kuka onkaan terve, kuka sairas osapuoli?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

On rohkeaa myöntää olleensa naisvihaa omaava. Se ei tarkoita että asia on edelleen niin. Ehkä yrität vain löytää keinon alentaa häntä ja muita ajattelevia naisia lyömällä transvihakortin pöytään. Kyse ei ole vihasta, vaan naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeudesta puolustaa omia rajojaan. Oikeudesta puhua itselle tärkeiden asioiden puolesta, kun seta ei sitä tee, vaan on järjestönä itsevihaisten ja epävakaiden muusutranssien valtaama. Rehellisesti kukaan fiksu ei allekirjoita setan linjauksia, määritelmiä, ei-binäärisyyshaibaa etc. Seta häivyttää naisia näkymättömäksi, ja on mieluummin autogynefiilisten setien ja muiden terveiden kehonsilpojien puolella. Kuka onkaan terve, kuka sairas osapuoli?

Ei ole normaalia käytöstä kutsua transihmisiä kehonsilpojiksi. Eihän transsukupuolisuus ole mikään sairaus, vaan osa luonnollista sukupuolen moninaisuutta. Se on ihan Maailman terveysjärjestön (WHO) ja Maailman lääkäriliiton (WMA) linjaama asia, ettei luokitella miksikään sairaudeksi.
        En ole huomannut, että Seta syrjisi naisia mitenkään, mutta ehkä sinä sitten seuraat heidän toimintaansa tarkemmin ja lähempää.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei ole normaalia käytöstä kutsua transihmisiä kehonsilpojiksi. Eihän transsukupuolisuus ole mikään sairaus, vaan osa luonnollista sukupuolen moninaisuutta. Se on ihan Maailman terveysjärjestön (WHO) ja Maailman lääkäriliiton (WMA) linjaama asia, ettei luokitella miksikään sairaudeksi.
        En ole huomannut, että Seta syrjisi naisia mitenkään, mutta ehkä sinä sitten seuraat heidän toimintaansa tarkemmin ja lähempää.

Riippuu täysin siitä, uskooko että on olemassa muita sukupuolia ja transsukkupuolisuutta. Toki on niitä jotka uskovat olevansa transseja mt-ongelmistaan johtuen, muiden ihmisten ei tarvitse kuitenkaan teeskennellä uskovansa "sukupuolen moninaisuuteen". Ei ole todisteita, että transkokemus ei olisi mielenterveydenongelma.

Detranssien määrät kasvaa, tulee uutta tutkimusta joka kertoo vain näiden tyyppien mt-ongelmien vyyhdistä. Katsotaan, missä kunnossa "hoitoja" ottaneet transsit on esim 7-10v päästä. Ei lupaa hyvää. Pandat ja muuta pitävät pään matalalla, koska realismi on iskenyt jo, itseaiheutetut terveysongelmat, koska nuorempana on hengailtu äärivasemmistoporukoissa joka kannustanut vieressä haastamisen sijaan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Riippuu täysin siitä, uskooko että on olemassa muita sukupuolia ja transsukkupuolisuutta. Toki on niitä jotka uskovat olevansa transseja mt-ongelmistaan johtuen, muiden ihmisten ei tarvitse kuitenkaan teeskennellä uskovansa "sukupuolen moninaisuuteen". Ei ole todisteita, että transkokemus ei olisi mielenterveydenongelma.

Detranssien määrät kasvaa, tulee uutta tutkimusta joka kertoo vain näiden tyyppien mt-ongelmien vyyhdistä. Katsotaan, missä kunnossa "hoitoja" ottaneet transsit on esim 7-10v päästä. Ei lupaa hyvää. Pandat ja muuta pitävät pään matalalla, koska realismi on iskenyt jo, itseaiheutetut terveysongelmat, koska nuorempana on hengailtu äärivasemmistoporukoissa joka kannustanut vieressä haastamisen sijaan.

Aika moni uskoo, että on olemassa, vaikka ei tuo mielestäni mikään uskonasia edes ole.
        WHO:n linjaus: transsukupuolisuus ei ole mielenterveyden häiriö. Muistaakseni joskus 2018 linjattu näin.
        Maailman lääkäriliitto, mikä edustaa noin 80 valtion lääkäriliittoa eli puhutaan noin 10 miljoonasta lääkäristä, on todennut, että transsukupuolisuus ei ole sairaus tai mikään häiriö. Eli ei siitä nyt vain saa tehtyä mitään mielenterveysongelmaa, kun ei ole mitään siihen viittaavia linjauksia enää olemassa.

Saa tietysti vastustaa noita maailmalla tehtyjä linjauksia, mutta sitten pitää olla vahvaa näyttöä, jos asioihin haluaa muutoksia.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pandat, mitä ne on?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Pandat, mitä ne on?

Eräs aktivisti, joka on ollut aivopesemässä nuorta lgb-väkeä transseiksi koska ei ole osannut erottaa omia mt-ongelmiaan ja kasvavien homonuorten asioita toisistaan. Sitä ääriajattelu teettää, ongelmia tulevaisuudessa.

• Anonyymi00018

Jäi naurattamaan tuo, että oletteko nähneet entisiä transaktivisteja, kun ovat kaljuja ja turvonneita :D En ole itse koskaan ollut transaktivisti ja kävin hoidot läpi elääkseni huomiota herättämättömänä, tavallisena miehenä - johon nyt keski-ikäisenä tosiaan kuuluu se kaljuuntuminen ja ylipainon kertyminen aika monella.

• Anonyymi00019

Viitaten ketjun otsikkoon, pakko mainita että parasta näissä kuka on lesbo-transnaisten haukkumaketjuissa on se, että minä t-taustaisena miehenä olen hänenkaltaistensa mukaan absoluuttisena faktana lesbo. Minä, joka olen nuoresta saakka ollut erittäin kiinnostunut peniksistä, ja joka ei ymmärrä kahden naisen välistä seksiä ollenkaan, ja jolle nainen+mies-seksi on se juttu, olen tämän järjenjättiläisen mukaan lesbo. Mutta kun transsukupuolisuutta ei ole olemassakaan, koska hän itse hukassa olevana nuorena luuli sitä olevansa ja tajusi myöhemmin, ettei ole, kukaan muukaan ei sitä voi olla.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Viitaten ketjun otsikkoon, pakko mainita että parasta näissä kuka on lesbo-transnaisten haukkumaketjuissa on se, että minä t-taustaisena miehenä olen hänenkaltaistensa mukaan absoluuttisena faktana lesbo. Minä, joka olen nuoresta saakka ollut erittäin kiinnostunut peniksistä, ja joka ei ymmärrä kahden naisen välistä seksiä ollenkaan, ja jolle nainen mies-seksi on se juttu, olen tämän järjenjättiläisen mukaan lesbo. Mutta kun transsukupuolisuutta ei ole olemassakaan, koska hän itse hukassa olevana nuorena luuli sitä olevansa ja tajusi myöhemmin, ettei ole, kukaan muukaan ei sitä voi olla.

Ahaa. Siitäkö tässä onkin kysymys, omasta itsestä?!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Viitaten ketjun otsikkoon, pakko mainita että parasta näissä kuka on lesbo-transnaisten haukkumaketjuissa on se, että minä t-taustaisena miehenä olen hänenkaltaistensa mukaan absoluuttisena faktana lesbo. Minä, joka olen nuoresta saakka ollut erittäin kiinnostunut peniksistä, ja joka ei ymmärrä kahden naisen välistä seksiä ollenkaan, ja jolle nainen mies-seksi on se juttu, olen tämän järjenjättiläisen mukaan lesbo. Mutta kun transsukupuolisuutta ei ole olemassakaan, koska hän itse hukassa olevana nuorena luuli sitä olevansa ja tajusi myöhemmin, ettei ole, kukaan muukaan ei sitä voi olla.

Koska emme tunne sinun elämänhistoriaasi ja diagnoosejasi, voit väittää itsestäsi mitä tahansa.

Transhoitojen hyödyistä ei ole juuri luotettavia tutkimuksia, ja negatiivisia tuloksia jätetään julkaisematta, koska ihmiset eivät ole valmiita myöntämään ja käsittelemään sitä emämunausta mitä transhoitojen salliminen on jo aiheuttanut ja tulee jatkossa aiheuttamaan.

Oletko itse käynyt esim. pitkässä yksilöterapiassa sekä autismin tutkimuksissa ennen transhoitojen aloitusta?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos olet käynyt pitkän terapian, oletko käsitellyt sisäistettyä homofobiaa, naisvihaa ja kehonkuvanhäiriöitä syvällisesti ja ajan kanssa. Onko ympärilläsi ollut ihmisiä jotka olisi koskaan uskaltanut haastaa ajatteluasi transsukupuolisuudesta? Jos ei, mistä luulet että se johtui silloin?

Transhoitoihin päätyy rikkinäisiä, vahingoitettuja, autisteja ja maskuliinista lesboja, ns hoidot ovat ihmisen ydinongelmien ja -kivun välttelyä useimmiten. Sitten osa, yleensä biomiehet, on fetisistejä, persoonallisuushäiriöisiä sekä muutamia saalistajia.

Mikä on se oikea transsukupuolinen, joka tarvitsee hoitoa, kun yllämainitut ryhmät karsittaisiin pois?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jos olet käynyt pitkän terapian, oletko käsitellyt sisäistettyä homofobiaa, naisvihaa ja kehonkuvanhäiriöitä syvällisesti ja ajan kanssa. Onko ympärilläsi ollut ihmisiä jotka olisi koskaan uskaltanut haastaa ajatteluasi transsukupuolisuudesta? Jos ei, mistä luulet että se johtui silloin?

Transhoitoihin päätyy rikkinäisiä, vahingoitettuja, autisteja ja maskuliinista lesboja, ns hoidot ovat ihmisen ydinongelmien ja -kivun välttelyä useimmiten. Sitten osa, yleensä biomiehet, on fetisistejä, persoonallisuushäiriöisiä sekä muutamia saalistajia.

Mikä on se oikea transsukupuolinen, joka tarvitsee hoitoa, kun yllämainitut ryhmät karsittaisiin pois?

Niin. On niitä muitakin ihmisryhmiä, jotka joutuvat jättämään elämänsä elämättä. Wasting time!

• Anonyymi00025

Kyse on aktivisteista, jotka on noin kolkyt ja hoitojen takia on keski-ikäisen setämiehen kunnossa. Järkevää toimintaa. Testonaamat, kaljuus, turvonnut keho, vihaisuus, terveysongelmat, seksuaaliset ongelmat, vaihdevuosioireet, atrofia, voimakkaat lihaskivut ja lesboille/wlw-naisille haistatteleva asenne jos eivät heille kelpaa, vähän kuin incelit mutta transversiona.

Toki transseja edelleen paijataan päähän ja kannustetaan, vaikka he olisi luonteiltaan vaikeita, itsekeskeisiä, epävakaita, vihaisia ja autistisia toisin kuin vaikkapa incel-miehiä. Eivät mitään mukavia henkilöitä kun arvioidaan realistisesti käytöksen tasolla.

Elämme hullussa maailmassa jossa transidentiteetin ihailun pakottaminen on vain yksi hälyttävä merkki. Että transhoidot on normalisoitu ikään kuin yksilön terveystekona, mistä ei ole todisteita.

Manipulaation vaikutus on sitä voimakkaampi, mitä vähemmän koulutetumpi, nuorempi sekä mieleltään hauras tai hullumpi ihminen on. Siksi on tärkeää pitää kiinni realismista, aistihavainnoista ja tosiasioista, eikä vain uskoa kaikkea mitä mediasta, järjestökentältä ja ideologisesti sitoutuneista yliopistojen laitoksista tuutataan ulos.

Olisi hyvä kysyä:
        Mikä tekee uskottavan asiantuntijan? Miksi "transnaisten" oikeudet jyräävät naisten oikeudet? Mikä oikeus fetisistillä on viettää aikaa naisten kokoontumisissa ja tiloissa? Kenen "sisäinen kokemus" on tärkein? Mitä hyvää on epävakaiden ihmisten harhojen ja vinoutuneiden uskomusten vahvistamisessa? Mikä on kanssaihmisten vastuu transkokevan ajattelun haastamisesta? Miksi kysymysten kysyminen aiheuttaa "transseissa" voimakasta defensiivisyyttä ja syytöksiä transfobiasta?
        Miten transkokeva ajattelee biosukupuolestaan? Mitä tarkoittaa sisäinen tunne omasta naiseudesta/sukupuolettomuudesta/mieheydestä?
        Miksi kukaan fiksu ei haastaa autistin mustavalkoista ja jähmeää sukupuolirooliajattelua vaan kannustaa vieressä hoitoihin?
        Ennen kaikkea, miten saadaan ihmisiä puhumaan naiseudesta ja mieheydestä rehellisemmin julkisesti, jotta nuoret ihmiset saavat terveen ja realistisen mallin siitä, miten monenlaisia naisia ja miehiä on olemassa? Että ihminen ei tarvitse mitään transhoitoja ollakseen riittävä itsenään.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Niin. On niitä muitakin ihmisryhmiä, jotka joutuvat jättämään elämänsä elämättä. Wasting time!

Ikävää ettet osaa keskustella vaikeista kohdista ja tuoda mitään perusteluja pöytään. Defensiivisyys haiskahtaa tänne asti.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ikävää ettet osaa keskustella vaikeista kohdista ja tuoda mitään perusteluja pöytään. Defensiivisyys haiskahtaa tänne asti.

Ei ole minun kirjoittamani tuo mikä alkaa: "Viitaten ketjun otsikkoon jne..." (00020). Vastasin lähinnä vain tuohon (00024) sinun esittämään kysymykseen, että mitä jää jäljelle, kun tietyt ihmisryhmät karsittaisiin pois? Paino sanoilla, että on muitakin ihmisryhmiä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Kyse on aktivisteista, jotka on noin kolkyt ja hoitojen takia on keski-ikäisen setämiehen kunnossa. Järkevää toimintaa. Testonaamat, kaljuus, turvonnut keho, vihaisuus, terveysongelmat, seksuaaliset ongelmat, vaihdevuosioireet, atrofia, voimakkaat lihaskivut ja lesboille/wlw-naisille haistatteleva asenne jos eivät heille kelpaa, vähän kuin incelit mutta transversiona.

Toki transseja edelleen paijataan päähän ja kannustetaan, vaikka he olisi luonteiltaan vaikeita, itsekeskeisiä, epävakaita, vihaisia ja autistisia toisin kuin vaikkapa incel-miehiä. Eivät mitään mukavia henkilöitä kun arvioidaan realistisesti käytöksen tasolla.

Elämme hullussa maailmassa jossa transidentiteetin ihailun pakottaminen on vain yksi hälyttävä merkki. Että transhoidot on normalisoitu ikään kuin yksilön terveystekona, mistä ei ole todisteita.

Manipulaation vaikutus on sitä voimakkaampi, mitä vähemmän koulutetumpi, nuorempi sekä mieleltään hauras tai hullumpi ihminen on. Siksi on tärkeää pitää kiinni realismista, aistihavainnoista ja tosiasioista, eikä vain uskoa kaikkea mitä mediasta, järjestökentältä ja ideologisesti sitoutuneista yliopistojen laitoksista tuutataan ulos.

Olisi hyvä kysyä:
        Mikä tekee uskottavan asiantuntijan? Miksi "transnaisten" oikeudet jyräävät naisten oikeudet? Mikä oikeus fetisistillä on viettää aikaa naisten kokoontumisissa ja tiloissa? Kenen "sisäinen kokemus" on tärkein? Mitä hyvää on epävakaiden ihmisten harhojen ja vinoutuneiden uskomusten vahvistamisessa? Mikä on kanssaihmisten vastuu transkokevan ajattelun haastamisesta? Miksi kysymysten kysyminen aiheuttaa "transseissa" voimakasta defensiivisyyttä ja syytöksiä transfobiasta?
        Miten transkokeva ajattelee biosukupuolestaan? Mitä tarkoittaa sisäinen tunne omasta naiseudesta/sukupuolettomuudesta/mieheydestä?
        Miksi kukaan fiksu ei haastaa autistin mustavalkoista ja jähmeää sukupuolirooliajattelua vaan kannustaa vieressä hoitoihin?
        Ennen kaikkea, miten saadaan ihmisiä puhumaan naiseudesta ja mieheydestä rehellisemmin julkisesti, jotta nuoret ihmiset saavat terveen ja realistisen mallin siitä, miten monenlaisia naisia ja miehiä on olemassa? Että ihminen ei tarvitse mitään transhoitoja ollakseen riittävä itsenään.

Kuulostaa todella oudolta, koska pääsääntöisesti transmiehet näyttävät todella usein ikäistään nuoremmilta. Itse olen nyt hieman alle 50 ja käyttänyt testosteronia yli puolet elämästäni ja minua luullaan usein korkeintaan 30-vuotiaaksi. Samaa kuulin aikoinaan foorumeilla, nykyisin niitä ei taida enää edes olla enkä itse enää tarvitse minkäänlaista vertaistukea, taviksena tässä elellään. Myöskin kuulostaa todella oudolta, että transmiehet yrittäisivät iskeä lesboja?? Missä todellisuudessa? Eikö ongelma ollut ennemminkin siinä, että transnaiset yrittävät iskeä lesboja ja lesboillehan piti transmiesten kelvata muutenkin, jos kerran olemme oikeita naisia?

Toki mainitsemiasi henkilöitä on prosessiin tunkemassa ja tietysti olisi hyvä, etteivät he sinne pääsisi. Itse taas sitten, vaikeapa tässä nyt on omasta elämästään mitään tieteellisiä todisteita heittää. Olen parivuotiaasta lähtien kokenut, että minulla kuuluisi olla penis. Ajattelen naisista kolmannessa persoonassa. Ihastun vain naisiin mutta naistenvälisessä seksissä ei kiihota mikään, ainoastaan miehen ja naisen. Minua ei haittaa keskivartalolihominen eikä kaljuuntuminen, tämä kaikki kuuluu miehen keski-ikään ja aikuisena sen hyväksyn. Voisit ehkä joskus pohtia itse miksi sinua häiritsee se, että meitä transtaustaisia miehiä on olemassa ja miksi sinua kismittää niin kovin, ettemme me kaikki suinkaan kadu prosessia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      272
      3382
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1863
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1527
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1411
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1058
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1004
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      65
      894
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      786
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      707
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      686
    Aihe