Vilkaisin äsken viime kuun palkkalaskelmaa.
Brutto karvan alle 14.000 € ja käteen jää alle 7K€.
Annan mielelläni terveydenhuoltoon, koulutukseen ja maanpuolustukseen, mutta kyllä kyrsii lahjoittaa suurin osa tienisteistään kaiken maailman loisijoille. Asumis- ja toimeentulotukiin.
Ei ole kohtuullista!
Vituttaa tää verotus
22
441
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Hyvä, hyvä! Sinusta tuleekin todella hyvö potilas meidän sote-systeemiin. Se systeemi vie kaiken sen mitä mainitsit käteen jääväksi.
- Anonyymi00002
Sulla on nuo nollat vähän hakusessa🤣
- Anonyymi00003
Ei muuten ole!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei muuten ole!
Ilo maksaa veroja..
Tukea Ukrainaa. - Anonyymi00015
Joo, jos tuossa ei ole nolla liikaa niin silloin kyllä pitäisi osata säätää ennakonpidätys kohdalleen eikä uskoa mitä verottaja tarjoaa (joka vuosi aina vähän enemmän).
Tietysti jos siinä on pääomatuloja, niin sitten veroprosentti on 34 vaikka mitä tekisi.
- Anonyymi00005
Älä välitä , ennen ollut jopa pahempi tilanne , en valita , maksan kyllä veroni kiltisti kunhan saa vastinetta , terveydenhoito yms , ainoastaan maahanmuutto on tuhoisaa yhteiskunta rauhalle .
- Anonyymi00006
Samaa mieltä. Hävettää vaan Jämsän ja jämsäläisten puolesta kun olen erehtynyt seuraamaan tätä Jämsä-keskustelua.
Eikä tämä liittynyt avaukseeni, vaan yleiseen tasoon mitä täällä viljellään. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Samaa mieltä. Hävettää vaan Jämsän ja jämsäläisten puolesta kun olen erehtynyt seuraamaan tätä Jämsä-keskustelua.
Eikä tämä liittynyt avaukseeni, vaan yleiseen tasoon mitä täällä viljellään.😳🤣🤣😳
- Anonyymi00007
Ei jäsässä kellään oo tollaista palkkaa
- Anonyymi00008
ja jos vaikka oliskin niin ei sellainen henkilö täällä kehuskelisi
- Anonyymi00009
Kyllä loisiat vois häipyä.
Tarpeeksi tuettu. - Anonyymi00011
samaa mieltä
- Anonyymi00012
Aloittaja taisi ilmoittaa vuositulonsa.
- Anonyymi00013
SE on tämä kokoomus kaiken tuon tiristämisen takana.
Suomi on valahtanut 1980-luvulle. Onneksi ei ole Kekkonen presidenttinä.- Anonyymi00014
Opettele kirjoittamaan uusavuton ja tiristä munkkia ääntä kohti
- Anonyymi00016
Suurimmalle osalle jää noin 2000 € käteen kuussa. Ja nämä tekee raskasta työtä pienellä palkalla, itse varmaan olet joku 8.00-16.00 työntekijä joka siirtää papereita pyödän oikealta vasemmalle. Kyllä tuo rahasumma pitää riitää..
- Anonyymi00017
vois hyvin tehdä näkkileipä palkalla,siis eikö niin
- Anonyymi00019
Siis tottakait tarkoitan, että munkin HOKIJA palkalla!
- Anonyymi00024
On jo tehty, suosittelen!
- Anonyymi00021
Älä huoli , palkanmaksajasi lopettaa , pääset siis tuloistasi ja veroista eroon .
- Anonyymi00022
Tasan ei käy onnen lahjat.
- Anonyymi00023
Alle 7 tonnii euroa kuukaudessa. Miten hemmetissä sillä tulee toimeen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502