Motoristit kohelsivat toisensa sairaalaan

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20223828

Länsi-Uudellamaalla Pusulassa on tapahtunut usean moottoripyörän onnettomuus lauantaina noin kello 15.

Länsi-Uudenmaan pelastuslaitoksen mukaan kolme henkilöä loukkaantui vakavammin, yksi lievemmin. Kaikki neljä onnettomuudessa ollutta on viety sairaalahoitoon.

Moottoripyöräilijä oli kääntymässä risteyksestä, kun toinen moottoripyörä ajoi kääntyvän pyörän kylkeen. Pyörän kuljettaja ja takana ollut matkustaja loukkaantuivat vakavammin.

– Kääntyvän pyörän kanssa samaan seurueeseen kuulunut moottoripyöräilijä oli kääntynyt oman pyöränsä takaisin päin ja ajanut itse tieltä ojaan vähän reilut sata metriä ennen ensimmäistä onnettomuuspaikkaa. Hän loukkasi itsensä, kertoo vuoroesimies Jani Ketola Länsi-Uudenmaan pelastuslaitoksen Karkkilan paloasemalta.

10

455

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eli kolmas ei edes siinä ensimmäisessä kolarissa ollut mukana vaan ajoi ihan itse ojaan.
      Vau.

• Anonyymi00002

Ajoin siitä ohi prätkällä eilen 16-17 aikaan ja ihmettelin kun 3 pyörää pellolla. Ihmettelin mitä siinä on tapahtunut kun siinä on risteys, mutta hyvä näkyvyys joka suuntaan. Tapahtumapaikka on teiden 127 ja 1271 risteyksessä.

• Anonyymi00008

Oletko kova kun puhut "prätkästä" ? Juotko myös "bisseä" ?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oletko kova kun puhut "prätkästä" ? Juotko myös "bisseä" ?

Mitäs "kovaa" siinä on? Ja kyllä, juon sillointällöin bisseä. Mitä muuta savoon kuuluu? Ahistaako?

• Anonyymi00003

Amatöörien puuhastelua.

• Anonyymi00004

Nää on näitä tatuointi jengi pellejä, ajaa melkein keskellä tietä, syyttäköön itseään.

• Anonyymi00005

No eivät ne rouvia jengiajoissa kuljettele.

• Anonyymi00006

Sen siitä saa kun pitää aja jossain helvetin parijonossa ja pakokaasut ovat jo syövyttäneet aivot.

• Anonyymi00007

Jotain streettrasheja?

• Anonyymi00010

Up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      984
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      513
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe