https://yle.fi/a/74-20223828
Länsi-Uudellamaalla Pusulassa on tapahtunut usean moottoripyörän onnettomuus lauantaina noin kello 15.
Länsi-Uudenmaan pelastuslaitoksen mukaan kolme henkilöä loukkaantui vakavammin, yksi lievemmin. Kaikki neljä onnettomuudessa ollutta on viety sairaalahoitoon.
Moottoripyöräilijä oli kääntymässä risteyksestä, kun toinen moottoripyörä ajoi kääntyvän pyörän kylkeen. Pyörän kuljettaja ja takana ollut matkustaja loukkaantuivat vakavammin.
– Kääntyvän pyörän kanssa samaan seurueeseen kuulunut moottoripyöräilijä oli kääntynyt oman pyöränsä takaisin päin ja ajanut itse tieltä ojaan vähän reilut sata metriä ennen ensimmäistä onnettomuuspaikkaa. Hän loukkasi itsensä, kertoo vuoroesimies Jani Ketola Länsi-Uudenmaan pelastuslaitoksen Karkkilan paloasemalta.
Motoristit kohelsivat toisensa sairaalaan
10
455
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Eli kolmas ei edes siinä ensimmäisessä kolarissa ollut mukana vaan ajoi ihan itse ojaan.
Vau. - Anonyymi00002
Ajoin siitä ohi prätkällä eilen 16-17 aikaan ja ihmettelin kun 3 pyörää pellolla. Ihmettelin mitä siinä on tapahtunut kun siinä on risteys, mutta hyvä näkyvyys joka suuntaan. Tapahtumapaikka on teiden 127 ja 1271 risteyksessä.
- Anonyymi00008
Oletko kova kun puhut "prätkästä" ? Juotko myös "bisseä" ?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko kova kun puhut "prätkästä" ? Juotko myös "bisseä" ?
Mitäs "kovaa" siinä on? Ja kyllä, juon sillointällöin bisseä. Mitä muuta savoon kuuluu? Ahistaako?
- Anonyymi00003
Amatöörien puuhastelua.
- Anonyymi00004
Nää on näitä tatuointi jengi pellejä, ajaa melkein keskellä tietä, syyttäköön itseään.
- Anonyymi00005
No eivät ne rouvia jengiajoissa kuljettele.
- Anonyymi00006
Sen siitä saa kun pitää aja jossain helvetin parijonossa ja pakokaasut ovat jo syövyttäneet aivot.
- Anonyymi00007
Jotain streettrasheja?
- Anonyymi00010
Up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493