Oppineet puhuvat helmäsokerin hitaasta vaikutuksesta veren sokeriin,
Olen muutaman kerran yrittänyt korjata matalia sokereita rusinoilla.
Homma ei toimi koska hedelmäsokeri ei nosta verensokeria riittävästi.
Seuraavan pivän arvot säännöllisti yli 10% eli 80 90 mmol/mol.
Pahinta on että insuliinia lisäämälläkään en saa sokereita alle 10%, vaikka normaalisti 6-7%.
Syynä lienee maksan toiminnan hulluuntuminen hedelmäsokerista jota varastoituu maksaan ja ruiskuaa siltä sotkien taspainon.
Olen useimmiten korjannut matalia parilla ruisleipä palalla ja
"se toimii mulle".
Hedelmäsokerin haittavaikutus.
Anonyymi-ap
1
121
Vastaukset
Fruktoosi on glukoosin ketomuoto ja suuret määrät sitä muutetaan lähinnä rasvaksi maksassa. Viinirypäleessä ja rusinassa on kuitenkin puolet sokerista glukoosina eli rypälesokerina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201792Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726