Enemmistö suomalaisista (63 %) katsoo, ettei maamme poliittisilla päättäjillä ole todellista tahtoa työttömyyden alentamiseksi. Lisäksi kuusi kymmenestä (60 %) arvioi, että yhteiskuntarauha rikkoontuu ja maassamme alkaa syntyä levottomuutta, ellei kauan kestänyttä suurtyöttömyyttä saada pikaisesti alentumaan.
– Suomalaisten arvio maan suunnasta on synkentynyt selvästi. Hallituksen kannalta erityisen huomionarvoista on, että usko oikeaan suuntaan horjuu nyt myös kokoomuksen äänestäjissä.
Työttömyys ja kokemus pienituloisten aseman kohtuuttomasta heikentämisestä näyttävät painavan vahvasti kansalaisten arvioita, analyysin kirjoittanut Evan toimituspäällikkö Sami Metelinen toteaa tiedotteessa.
HALLOO HALLITUS ! Enemmistön mielestä suunta on väärä !
8
109
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Hallitus menee kuin sopuliparvi väärään suuntaan.
- Anonyymi00002
Persut mahdollisti Kokoomuksen valtavan vallankäytön.
Mutta onko Persu syyllinen, ei.
Persun piti mennä kokoomuksen kautta hallitukseen,
kun vasemmisto , Vihreät ei hyöky.
Eli syy on vasemmiston ja vihreiden. Persun on pakko alistua Kokoomus Politiikkaan, jos haluaa hallitukseen. - Anonyymi00003
Oikeesti persu on nykyaikainen työväenpuolue. Ensin työllistetään suomalaiset, kun he on työllistetty sitten muut.
Jos järki ei riitä, pitää kilauttaa kaverille ja pyytää ulkomailta erikoisosaajia,
tiheällä seulalla.
Onhan persulaisetkin tavallisia tallaajia, eikä maata hallitsevia tavalla tai toisella. - Anonyymi00004
PS on aikaansaanut massatyöttömyyden Suomeen.
Se petti duunariäänestäjänsä, jotka hylkäsivät persut,
jonka seurauksena persujen kannatus romahti.
Miksi duunari ylipäätänsä äänesstää äärioikeistopuolue PS:ää ?
Ei oikeista aja duunarin etuja vaan työnantajan etua, minkä PS
on todistanutkin. - Anonyymi00005
Hallituksen suunta oli alunperin ajaa velkalaiva pohjaan ja koko Suomi
rikkaita lukuunottamatta. - Anonyymi00006
Kuusessa ollaan eikä käy syyttäminen kuin nykyistä hallitusta.
- Anonyymi00007
Tuhannen ihmisen otos on yhtä tyhjän kanssa
- Anonyymi00008
Mutta jos tulos olisi PS:lle suopea persun mielestä se olisi oikea tulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470