Onko täällä kunnon likakaivontyhjentäjää, vanhasta kiinteistöstäni pitäisi saada paskat pois? Kuka olisi halvin?
Likakaivontyhjentäjä
19
660
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maatalous immeisen lietepumppu ja paskat pellolle, halvin ja saatavilla...kysele
- Anonyymi00005
Voi tulla kaikkein kalliimmaksi tuommonen.Yhdyskunta jätettä ei saa enää pellolle kippailla.Se on ympäristö rikos.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi tulla kaikkein kalliimmaksi tuommonen.Yhdyskunta jätettä ei saa enää pellolle kippailla.Se on ympäristö rikos.
Hyryllä nuukimat isännät kuskaa sen mehtään
ja vieläpä pohjavesi alueelle..
Ei kuulema rikos.????🤬🤬🙈
- Anonyymi00002
Lokapojat olivat aikoinaan, olen kaupungin viemäriverkostossa, ei syytä huoleen.
- Anonyymi00003
Paskat vaan pellolle!
- Anonyymi00004
Jätevedenpuhdistamolle loka-autolla, suosittelen kovasti.
- Anonyymi00006
En käytä kuhmolaisia yrittäjiä tuohon hommaan ollenkaan, vireisestä kylästä saa parempaa ja halvemmalla.
- Anonyymi00014
Vain odiootti eikä käytä paikallisia palveluja. Sitten se idiootti itkee,kun kylä kuolee ja palvelut vähenee. Palikka oot.
- Anonyymi00007
Kyllähän kakka pitää saada tontilta pois. Onko kompostori hyvä puuweeceessä
- Anonyymi00008
Ennenvanhaan kiersivät käymäläautot syrjäkylillä, myymäläautot.. WC-Paperia toivat syrjäkylille
- Anonyymi00009
Mitä sitten??
- Anonyymi00012
💪 Oki kävi joskus aikoinaan ja kakkisauton ääni muistutti jäätelöauton metelöntiä. 🚜💩👍🏻😄
- Anonyymi00013
Ei sunkaan jätöksesi niin arvokkaita ole.
- Anonyymi00015
Kakka tulee maksamaan, aivan kuin voissa paistaa. Viemäriin tai jätevedenpuhdistamolle vietynä. Kompostiin kompastuu monikin.
- Anonyymi00019
Näin on.
- Anonyymi00016
Ei taida Kuhmossa olla enää vai hoitaako se jätefirma näitä
- Anonyymi00017
Pitää käydä metsään kyykkykakalle.
- Anonyymi00018
Koirankakkapussiin voi kerätä ulosteet metsästäkin.
- Anonyymi00021
Olen kompostoinnut ahkerasti biojätteen, hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746