Luottavatko vanhemmat vielä tänä päivänä sokeasti koulupäivän ja henkilökunnan turvallisuuteen ja rehellisyyteen, kun apulaisiksi pääsee ilman minkäänlaisia pätevyys- tai soveltuvuus vaatimuksia. Eikä esimerkiksi ole mitään merkitystä, jos on joutunut K-marketin kassalle varhaiskasvatuksesta, kun lasten alistaminen, henkinen kidutus ja epärehellisyys on ollut jotain niin luonnollista ettei ole sellaisesta toiminnasta luopunut. Itsekin sellaiselle epärehelliselle teeskentelijälle altistuneena olisin valmis tekemään mitä tahansa ettei oma jälkikasvu joudu sellaisen otuksen armoille. Vaikka on järkyttävä ajatus ihan kaikkien tuntemattomienkin lapsien puolesta, joita todennäköisesti on paljon, vaikka yksikin on jo liikaa. Oma altistukseni ei tapahtunut kouluympäristössä. Hän muun muassa laittoi itseni korkuisen koiransa hyökkäämään minuun kiinni lukuisia kertoja ja laittoi koiran vahtimaan minua etten edes vessaan päässyt ilman saattajaa ja tämä oli normaalia toimintaa vuosien ajan. Joka kerta näitä hyökkäyksiä seurasi henkilön raivokas hyökkäys suuntaani kuinka oli omaa vikaani ja hän sai aina valehdeltua, sekä vaadittua ettei kukaan saanut puhua minulle milloin minkäkin valheensa avulla ja nautinnon pystyi näkemään hänestä, kun sai taas sanottua, että kumpaahan tässä uskotaan lasta vai aikuista? Harmittaa yli kaiken ettei aikanaan tehty rikosilmoitusta. Se kun olisi ilmeisesti ainoa tapa suojella lapsia sellaisilta.
Parkkojan koulu
Anonyymi-ap
1
107
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lastenkin onneksi se jää pian eläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467