Joko on valittu uusi pätevä rehtori!?Vanha mannekiini esiintyi oikein lähilehdessä.
Uusi REHTORI
24
1944
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaverin kaverin kaveri tietysti!Eikä meillä niin väliä,vaikka on kaveri.
- Anonyymi00002
Mitenhän se menee matkat uuteen matkahuoltoon..urheilukenttä oli liian kaukana koululta.Tuleeko bussikuljetus kaikille oppilaille.
- Anonyymi00003
Eikös ne koulukyydit ajeta edelleen sinne koululle/koululta?
- Anonyymi00004
Tämä on taas tätä pa*kan jauhantaa. Onko myös peräisin sylttutehtaalta. Onko valitusta tulossa?
- Anonyymi00007
Ainahan bussit on kulkenut koulun kautta, ootko noin tyhmä?
- Anonyymi00008
Olihan se pölhökustaan hommaa jos oli tunti urheilua, niin matkaan meni puoli tuntia suuntaansa ja ainoa urheilu oli sillä tunnilla kävellä ees ja taas.
Yksi parhaita päätöksiä oli urheilupuisto koulun viereen.
- Anonyymi00005
Valittaa vois näistä vanhoista homeisista busseista.Muualla ajetaan sähköllä tai muilla vähäpäästöisillä.Jollain kaupungeilla vaaditaan vihertöihin sähkökoneita.
- Anonyymi00006
Ei takis ja kaverit valittaa voi vielä,ei oo vielä selvinnyt kuka ajaa.
- Anonyymi00009
Samu ajaa,laittaa ensin siementä vakoon.Isot hakkuut ja uutta kalustoa tulossa.
- Anonyymi00010
Lärvisellä oli pihalla.
- Anonyymi00011
Uusu rehtori,uudet tuulet ja kalusto.
- Anonyymi00012
Hyvä olis vähän nähdä,minne mennään ja kuulla olis hyvä myös pikkasen.
- Anonyymi00013
Tolkun reksi näyttäs tulevan.Toivottavasti ei anna puupäitten kuljettaa itseään.
- Anonyymi00014
Melkein voisin veikata että uusi rehtori harrastaa purjehdusta ja on EKLL kaveli!
- Anonyymi00015
EVVK, KVG niin tiedät.
- Anonyymi00016
No eipä tainnut olla, kun pöytäkirjassa lukee, että poistui esteellisenä.
- Anonyymi00017
Onko sopiva Sysmän nyky ”kokoomukelle”, vai onko odotettavissa jälleen kerran jonkin sortin valitus???
- Anonyymi00018
Pöytäkirjan mukaan näyttää olleen yksimielinen päätös niin ei luulis valituksia olevan tulossa. Tosin mistä noista kokoomukelaisista ikinä tietää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pöytäkirjan mukaan näyttää olleen yksimielinen päätös niin ei luulis valituksia olevan tulossa. Tosin mistä noista kokoomukelaisista ikinä tietää.
Pilkustako JE taas hieroo ja jätti eriävän mielipiteen. Etten sanoisi "sairasta" touhua häneltä. Vain oma mielipide on oikein. Valitus tulossa? Sitä mennään vaikka KHO:hon. On Sysmän Kokoomuksessa ryhmäjohtaja, ei edes kokoomuksen puheenjohtaja saa häntä kuriin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pilkustako JE taas hieroo ja jätti eriävän mielipiteen. Etten sanoisi "sairasta" touhua häneltä. Vain oma mielipide on oikein. Valitus tulossa? Sitä mennään vaikka KHO:hon. On Sysmän Kokoomuksessa ryhmäjohtaja, ei edes kokoomuksen puheenjohtaja saa häntä kuriin.
Sysmässä ainoastaan avoin keskusta valittaa KHO:hon, muut pelkästään hallinto-oikeuteen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pilkustako JE taas hieroo ja jätti eriävän mielipiteen. Etten sanoisi "sairasta" touhua häneltä. Vain oma mielipide on oikein. Valitus tulossa? Sitä mennään vaikka KHO:hon. On Sysmän Kokoomuksessa ryhmäjohtaja, ei edes kokoomuksen puheenjohtaja saa häntä kuriin.
Sun kirjoitukset täällä on sairasta touhua. On hyvä että merkkautetaan pöytäkirjaan jos on eri mieltä. Eikä avkustan tapaan itketä asioista tupailloissa että "kyllä minä olin eri mieltä mutta en saanut suutani auki".
- Anonyymi00022
JE tanssiin Eskon tahtiin.
- Anonyymi00023
🤔🤔🤔
- Anonyymi00024
Hyvä se oli elkee moittike
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372