Uusi REHTORI

Anonyymi-ap

Joko on valittu uusi pätevä rehtori!?Vanha mannekiini esiintyi oikein lähilehdessä.

24

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kaverin kaverin kaveri tietysti!Eikä meillä niin väliä,vaikka on kaveri.

    • Anonyymi00002

      Mitenhän se menee matkat uuteen matkahuoltoon..urheilukenttä oli liian kaukana koululta.Tuleeko bussikuljetus kaikille oppilaille.

      • Anonyymi00003

        Eikös ne koulukyydit ajeta edelleen sinne koululle/koululta?


      • Anonyymi00004

        Tämä on taas tätä pa*kan jauhantaa. Onko myös peräisin sylttutehtaalta. Onko valitusta tulossa?


      • Anonyymi00007

        Ainahan bussit on kulkenut koulun kautta, ootko noin tyhmä?


      • Anonyymi00008

        Olihan se pölhökustaan hommaa jos oli tunti urheilua, niin matkaan meni puoli tuntia suuntaansa ja ainoa urheilu oli sillä tunnilla kävellä ees ja taas.
        Yksi parhaita päätöksiä oli urheilupuisto koulun viereen.


    • Anonyymi00005

      Valittaa vois näistä vanhoista homeisista busseista.Muualla ajetaan sähköllä tai muilla vähäpäästöisillä.Jollain kaupungeilla vaaditaan vihertöihin sähkökoneita.

    • Anonyymi00006

      Ei takis ja kaverit valittaa voi vielä,ei oo vielä selvinnyt kuka ajaa.

    • Anonyymi00009

      Samu ajaa,laittaa ensin siementä vakoon.Isot hakkuut ja uutta kalustoa tulossa.

    • Anonyymi00010

      Lärvisellä oli pihalla.

    • Anonyymi00011

      Uusu rehtori,uudet tuulet ja kalusto.

    • Anonyymi00012

      Hyvä olis vähän nähdä,minne mennään ja kuulla olis hyvä myös pikkasen.

    • Anonyymi00013

      Tolkun reksi näyttäs tulevan.Toivottavasti ei anna puupäitten kuljettaa itseään.

    • Anonyymi00014

      Melkein voisin veikata että uusi rehtori harrastaa purjehdusta ja on EKLL kaveli!

      • Anonyymi00015

        EVVK, KVG niin tiedät.


      • Anonyymi00016

        No eipä tainnut olla, kun pöytäkirjassa lukee, että poistui esteellisenä.


    • Anonyymi00017

      Onko sopiva Sysmän nyky ”kokoomukelle”, vai onko odotettavissa jälleen kerran jonkin sortin valitus???

      • Anonyymi00018

        Pöytäkirjan mukaan näyttää olleen yksimielinen päätös niin ei luulis valituksia olevan tulossa. Tosin mistä noista kokoomukelaisista ikinä tietää.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Pöytäkirjan mukaan näyttää olleen yksimielinen päätös niin ei luulis valituksia olevan tulossa. Tosin mistä noista kokoomukelaisista ikinä tietää.

        Pilkustako JE taas hieroo ja jätti eriävän mielipiteen. Etten sanoisi "sairasta" touhua häneltä. Vain oma mielipide on oikein. Valitus tulossa? Sitä mennään vaikka KHO:hon. On Sysmän Kokoomuksessa ryhmäjohtaja, ei edes kokoomuksen puheenjohtaja saa häntä kuriin.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Pilkustako JE taas hieroo ja jätti eriävän mielipiteen. Etten sanoisi "sairasta" touhua häneltä. Vain oma mielipide on oikein. Valitus tulossa? Sitä mennään vaikka KHO:hon. On Sysmän Kokoomuksessa ryhmäjohtaja, ei edes kokoomuksen puheenjohtaja saa häntä kuriin.

        Sysmässä ainoastaan avoin keskusta valittaa KHO:hon, muut pelkästään hallinto-oikeuteen.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Pilkustako JE taas hieroo ja jätti eriävän mielipiteen. Etten sanoisi "sairasta" touhua häneltä. Vain oma mielipide on oikein. Valitus tulossa? Sitä mennään vaikka KHO:hon. On Sysmän Kokoomuksessa ryhmäjohtaja, ei edes kokoomuksen puheenjohtaja saa häntä kuriin.

        Sun kirjoitukset täällä on sairasta touhua. On hyvä että merkkautetaan pöytäkirjaan jos on eri mieltä. Eikä avkustan tapaan itketä asioista tupailloissa että "kyllä minä olin eri mieltä mutta en saanut suutani auki".


    • Anonyymi00022

      JE tanssiin Eskon tahtiin.

      • Anonyymi00023

        🤔🤔🤔


    • Anonyymi00024

      Hyvä se oli elkee moittike

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe