Rappusiivous

Anonyymi-ap

Luulin tämän olevan raskasta mutta helppoa. Kaikkea muuta! Valituksia satelee ja taitaa tulla potkut kun koeajalla...

Hassua sinänsä koska siivonnut lähemmäs kymmenen vuotta eikä koskaan valituksia. Onko teillä vinkkejä miten tän duunin sais pysymään? Voi toki olla että rajansa kaikella ja parempaan en pysty.

Sen tiedän että asukkaita pitää mielistellä mutta ei ole oma juttu, ehkä siihen sitten torppaa vaikka muuten olenkin aina ollut tykätty työntekijä vaikken mikään sosiaalinen sanaseppo ikinä ole ollutkaan. Peruskohtelias.

5

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Liian tiukille vedettyjä kiinteistöjä. Saunan pesut ym likaiset portaat ainakin hiekoitus aikaan on vaan enimmät tehtävä.

    • Anonyymi00002

      Riippuu ihan, mistä valitukset tulevat. Teetkö mitoitetut työt? Tietävätkö asukkaat,mitä töihisi on mitoitettu?
      Jos taas aika ei riitä, ovat ostaneet halvimman, joka on suomeksi että firma myy myös halvalla, eli ei anneta aikaa tehdä hyvin.
      Taloyhtiö on tehnyt sopimuksen. Sitä se saa mitä on tilannut, jos palvelukuvauksen työt teet.

      • Anonyymi00003

        Riippuen myös onko koska viimeksi rappuset etenkin peruspesut tehty. Silloin on helpompi moppaus hoitaa, ja kaikki asiakkaat eivät sitä halua ottaa koska maksaa enemmän.

        Joitakin talouksia on jossa etenkin mummot kyttää, ja pitää olla kostealla pyyhitty, muuten eivät hyväkkäät usko että siivooja kävi, vaikka pidemmän päälle on tosi raskas ja hidas menetelmä.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Riippuen myös onko koska viimeksi rappuset etenkin peruspesut tehty. Silloin on helpompi moppaus hoitaa, ja kaikki asiakkaat eivät sitä halua ottaa koska maksaa enemmän.

        Joitakin talouksia on jossa etenkin mummot kyttää, ja pitää olla kostealla pyyhitty, muuten eivät hyväkkäät usko että siivooja kävi, vaikka pidemmän päälle on tosi raskas ja hidas menetelmä.

        Tässä auttaa se palvelukuvaus. Eli mitä ja miten tiheään otetaan, ja kun kansio on missä ne työt lukevat, siitä on helppo tarkistaa.
        Jos on tehty joku epämääräinen sopimus siivousfirman kanssa, siinä voivat yksittäiset asukkaat vedättää. Esimerkiksi kertaviikkoon kosteapyyhintä, toinen viikon käynti, nihkeäpyyhintä. Saunoja pesetetään perusteellisesti nykyään turhankin usein. Pouslukien ne saunat, joissa on hyvin paljon käyttöä.
        Kosketuspinnat, kaiteet kuuluvat yleensä joka kertaan. Oven lasit tarvittaessa paremmin, joka kerta tahrat.
        Seinistä tahrat kuuluu myös yltämiskorkeudelle. Varastotilat yleensä harvemmin, mutta kylmiö kertaviikkoon.
        Jos rapuilla on jerrostunutta pesuainetta ja likaa, kannattaa pestä välillä kunnolla kostealla ilman ainetta.
        Itsellä muuta siivousta. Mutta esim aika usein ajan pelkällä vedellä, tästä kerrostumisesta johtuen. Pelkkä vesi, ja mikrokuitu, käsimenetelmässä.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tässä auttaa se palvelukuvaus. Eli mitä ja miten tiheään otetaan, ja kun kansio on missä ne työt lukevat, siitä on helppo tarkistaa.
        Jos on tehty joku epämääräinen sopimus siivousfirman kanssa, siinä voivat yksittäiset asukkaat vedättää. Esimerkiksi kertaviikkoon kosteapyyhintä, toinen viikon käynti, nihkeäpyyhintä. Saunoja pesetetään perusteellisesti nykyään turhankin usein. Pouslukien ne saunat, joissa on hyvin paljon käyttöä.
        Kosketuspinnat, kaiteet kuuluvat yleensä joka kertaan. Oven lasit tarvittaessa paremmin, joka kerta tahrat.
        Seinistä tahrat kuuluu myös yltämiskorkeudelle. Varastotilat yleensä harvemmin, mutta kylmiö kertaviikkoon.
        Jos rapuilla on jerrostunutta pesuainetta ja likaa, kannattaa pestä välillä kunnolla kostealla ilman ainetta.
        Itsellä muuta siivousta. Mutta esim aika usein ajan pelkällä vedellä, tästä kerrostumisesta johtuen. Pelkkä vesi, ja mikrokuitu, käsimenetelmässä.

        Jossain firmoissa keikka porukka käy pahimmat töryt pesemässä pikku i mop tms koneella. Yksikin pikku firma on laittanut aivan omakseen tiukassa olevan työajan takia saunojen Siivous työn, ja kyllä kovalla käytöllä olevat kuuluu joka viikko pestä, mutta he eivät tee kuin joka toinen viikko.

        Tästä on isännöitsijälle sanottu, ja hän on huomattanut epäsiistin homman takia sen 5x. Ei mitään vaikutusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe