Joko on tullut päätös hevosjutussa ?
Siellä pidettiin hevosia huonosti ja ne jouduttiin lopettamaan.
Hevoset ovat kautta Suomen historian olleet yhteiskunnallisesti tärkeitä tukipilareita. Esimerkiksi sodassa ryssää vastaa ja savotoilla.
Viimeksi käräjäoikeudessa syyttäjä vaati tekijälle eläintenpitokieltoa, mutta oikeus ei sitä kuitenkaan määrännyt. Sitten kävi järkyttävällä tavalla.
Erittäin huonoa "mainosta" Puolangalle.
Markkinoija
Joko on tullut päätös hevosjutussa
Anonyymi-ap
5
756
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ei ole tullut päätöstä.Muissa jutuissa on kyllä annettu ennakkotuomioita.
- Anonyymi00002
On tullut. Valittaja pyöritetään tervassa ja höyhenissä jotta hevoset saavat oikeutta.
- Anonyymi00003
Ja taas. Toimiiko kunnan markkinointi tällä tavalla. tällä kanavalla?
- Anonyymi00004
Kyllä. Tällä kanavalla on mainostettu latuja ym. Näin toimii markkinointi. Täällä ollaan valppaana. Muista maksaa Latumaksu!
- Anonyymi00005
Kepulit eivät ole tehneet mitään. Korostan ei mitään. On nostettu ennätysmäärä tukiaisia ja oltu ihan silleen. On oltu niin rehellisiä kuin osataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568