Laitoin suzuki PV.n pytyksi yamahan 250 kuutioisen

Anonyymi-ap

pytyn...nyt muuten liikkuu pirteästi.

33

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Passasiko ihan suoraan entisen tilalle? Vaihdoitko mitään muuta? Jätitkö alkuperäisen männän?

• Anonyymi00002

Pytty kävi suoraan, muuta ei tarvinnut tehä.

• Anonyymi00003

Minä vaihoin Kawasaki Hayabusaani Homeliten moottorin, kulutusväheni yli 90 %.

• Anonyymi00004

Minä ostin sähkösuton ja kulut 100 km on 2.00 €

• Anonyymi00007

Paljonko nuo sähkösutot maksaa?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Paljonko nuo sähkösutot maksaa?

Heh heh he, tuo oli hyvä👏👏👏👏

• Anonyymi00005

Kävikö pv:een kansi suoraan paikalleen? Sama projekti itsellä menossa tosin talbot solaran voimansiirto tulee myös paikalleen

• Anonyymi00006

Suoraan heittämällä !

• Anonyymi00008

Meillä kaikilla oli kympät, mulla ja molella. Kuka on noin sanonut?

• Anonyymi00010

Myllynkivi

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Myllynkivi

🤣Mole ja hänen serkkupoika Myllynkivi siinä on kaikki .Eikä muita tarvita .

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No siinäpä sitä onkin kerrakseen

• Anonyymi00023
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Naurispäätäkö kutsutaan myllynkiveksi?

• Anonyymi00013

Minäpä asensin Valmet 510 moottorin mummon joutilaaksi jääneeseen separaattoriin ja lentelen sillä droneja tarkkailemassa.

• Anonyymi00014

Minä lisäsin imutehoa lypsykoneeseen kuristusventtiilillä ja myin sen naapurin aikamiespojalle hyvällä hinnalla vaikkei sillä oo karjaakaan ! 😂

• Anonyymi00015

Korvasi näppärästi Nyrkki-Kyllikin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Korvasi näppärästi Nyrkki-Kyllikin.

Voihan lempo, sen tauttako se ryötäs sen hommasi !

• Anonyymi00018

Minä laitoin talvella Solifer SM 1982 malliin McCullohin puutarhajyrsimen moottorin. Mahtaa olla tehoja likemmäs 4 hepoista. Kiihtyvyys ei ole kovin kummoinen, mutta vääntöä on. Naapuri oli huristanut taas jurrissa ojaan pari päivää sitten. Kylläpä Teron ooppeli nousi komiasti ojasta kun näytettiin uhrille pikkuisen paranneltua soliferia.

• Anonyymi00019

Mie laitoin fotoni moottorin Mankiin. Kulkee kolme kertaa valonnopeutta kakkos vaihteella.

• Anonyymi00020

Oletko uskaltanut kokeilla kolmosta? Montakohan poimua sillä irtoaa? StarTrekissä huristavat muistaakseni parhaimmillaan melkein 7 poimua universumista toiseen.

Mahtaa siinä Sotkamon nätti naiskonstaapeli ihmetellä jos huristat vaikkapa yhtä poimua sen pitkän suoran ennen kylää Kuhmosta päin ajateltuna. Sinä edellä ja minä perässä jyrsimen kanssa. Sinua ei ehditty sakottamaan/ pamputtamaan ja minulle isot sakot.

• Anonyymi00021

Minä asensin maitokärriin Tesla duel motorit, kaks kummallekin pyörälle, herra isä jotta keulii, tallat lyöpi kipinäsuihkun kuin kantoraketissa jos asfalttilla ajaa.

• Anonyymi00022

Minulla oli kerran Fiat ritmo 440cid v-8 jenkki koneella,kyllä oli vetoja.ps.oli aika perso bensalle.

• Anonyymi00024

Minä asensin mummon rollaattoriin heijastimen.

• Anonyymi00025

Minä laitoin eukkoni takapuoleen tehosekottiminen, nyt papattaa kuin Tytti Tuppurainen, kyllä kaduttaa.

• Anonyymi00026

Minä asensin 60 v sitten Tunturin runkoon Zyndapp kevytmoottoripyörän 75 kuutioisen moottorin. Sen kiinnitys passasi suoraan.

• Anonyymi00028

👍👍👏👏

• Anonyymi00027

Mulla 80 pytty ja kulkee 90km/h

• Anonyymi00031

Miten tuollasen pytyn päällä pyssyy ja miten ohjataan, ootko harkinnut asentaa sitä johonkin moottoriin ja moottoria runkoon ?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miten tuollasen pytyn päällä pyssyy ja miten ohjataan, ootko harkinnut asentaa sitä johonkin moottoriin ja moottoria runkoon ?

Monkku mopo

• Anonyymi00029

Minä asensin k.y.r.p.ä.ä.n.i katuporan, tuli aika hyvä, ainut vaa että on painava ja joudun työntää sitä liikkuessani kottikärryillä.

• Anonyymi00038

Tärkeintä että hyvin täryyttää

• Anonyymi00030

Lisäsin syöttöä 135 Verkkuun ja navetan tuulettimesta rakensin turbon, lähen kesällä Virtasalmelle kiihytyskisoihin.

• Anonyymi00033

Minä asensin cesnan moottorin ruohonleikkuriin, nyt lentää ruoho kilometrin päähän.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe