Mitä voi tehdä halvalla tai ilmaiseksi Pattayalla?

Anonyymi-ap

Kustannukset riippuu ihan siitä mitä haluaa tehdä.

Halvalla et voi hypätä laskuvarjolla. Suomen hinnoissa.
Et voi käydä viikonlopun kalaretkellä halvalla. Maksaa 6000-10000 bahtia.
Halvalla et voi vuokrata venettä miehistöineen. Jahti ja miehistö 1000 euroa päivä.
Halvalla et voi mennä kolmen päivän sukellusretkelle.

Halvalla et voi pelata hyvällä kentällä golfia. maksaa sesonkina plus 4000 bahtia, parhaat jopa 7000 bahtia kierros sisältäen auton ja caddien.
Halvalla et voi vuokrata hyvää isoa autoa.
Halvalla et saa isoa uudehkoa moottoripyörää vuokralle.
Halvalla et saa hyvää viiden tähden hotellia.
Halvalla et saa hyvää aamiaista viiden tähden hotellissa. Se on 750-1200 bahtia.
Halvalla et saa opastettua trekking ja rafting-retkiä parhaisiin mestoihin.
Elokuvaliput maksaa enemmän kuin Suomessa.

Drinkit hyvässä baarissa on Suomen hinnoissa.
Hyvä ravintola maksaa enemmän kuin Suomessa vastaavantasoinen.
Halvalla et saa hiilikuitufillaria vuokralle, vuokra on enemmän kuin isossa MP:ssä.
Halvalla et saa juustoja ja tummaa leipää. Maksaa enemmän kuin Suomessa.

Mitä sitten saa halvalla ja ilmaiseksi?

Halvalla saa skootterin vuokralle.
Ilmaiseksi saat kävellä niin paljon kuin haluat tai uida meressä.
Rannallakin kävely on ilmaista.
Bussilla pääsee halvalla paikkoihin joissa voit liikkua sitten taas kävellen.
Halvalla saat ihan ok ruokaa.
Sisäiset lennot on halpoja.
Perusfillarin vuokra on halpa.
Lavataksit on halpoja mutta rajallisia.
Iso lautta Koh Larnille on halpa ja siellä on suht halpoja ravintoloita.
Ilmaiseksi saat toljottaa kaikenlaista, kunhan et loukkaa etkä stalkkaa ketään.

Siinähän sitä on, mutta varsinaiset aktiviteetit halvalla ovat vähissä. Vesipuistotkin on ihan hinnakkaita, varsinkin jos koko perheellä sinne menee ja syökin vielä. 200 euroa on helposti sileänä ja se on köyhälle perheelle jo iso raha.

Jos ei tee mitään eikä käy missään, se on todella halpaa. Airbnb:stä löytyy halvimmillaan 200 bahtin vuokrahintoja, jos ottaa pidemmäksi aikaa ja tyytyy siihen koppiin, mutta kysynpähän vaan että onko se loman tarkoitus ja idea?

14

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Turistien kokonaismäärä laski seitsemän prosenttia huhtikuussa verrattuna vuoden takaiseen. Euroopasta tulevat vierailijat vähenivät lähes 16 prosenttia.

      • Anonyymi00002

        Eurooppalaisten ostovoiman romahtamisesta se kertoo eikä mistään muusta. Aina lama-aikoina painopiste siirtyy lähikohteisiin kuten Tallinnaan, Kanarialle, Turkkiin ja Bulgariaan.
        Kotimaan mökkeily on kovassa suosiossa. Lentolippujen hinnalla pariskunta saa mökin kuukaudeksi kivalta paikalta. Kun työttömiä on satatuhatta enemmän kuin vuosi sitten, sekin on jo ihan tuntuva määrä. Työttömät ei kaukomaihin matkaile.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Eurooppalaisten ostovoiman romahtamisesta se kertoo eikä mistään muusta. Aina lama-aikoina painopiste siirtyy lähikohteisiin kuten Tallinnaan, Kanarialle, Turkkiin ja Bulgariaan.
        Kotimaan mökkeily on kovassa suosiossa. Lentolippujen hinnalla pariskunta saa mökin kuukaudeksi kivalta paikalta. Kun työttömiä on satatuhatta enemmän kuin vuosi sitten, sekin on jo ihan tuntuva määrä. Työttömät ei kaukomaihin matkaile.

        Laiffi on sitten hyvä ja matkustaa perheensä kanssa ihan oikeasti.

        https://yle.fi/a/74-20224557


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Laiffi on sitten hyvä ja matkustaa perheensä kanssa ihan oikeasti.

        https://yle.fi/a/74-20224557

        Miten tuo vaikuttaa keneenkään normaaliin turistiin Thaimaassa? Ei mitenkään.
        Eikä negatiivisten lehtiartikkeleiden etsiminen ole myöskään matkailua ja sinä et ole kahteen vuoteen käynyt Myyrmäkeä kauempana Pähkinärinteestä.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miten tuo vaikuttaa keneenkään normaaliin turistiin Thaimaassa? Ei mitenkään.
        Eikä negatiivisten lehtiartikkeleiden etsiminen ole myöskään matkailua ja sinä et ole kahteen vuoteen käynyt Myyrmäkeä kauempana Pähkinärinteestä.

        Yle uutinen ei ole lehtiartikkeli.

        Etsippä jälleen iltasanomista joku juttu oireilusi tueksi.

        Kerro ihan avoimesti missä olet käynyt roiskeläppäisesi kanssa ja koska seuraavan kerran, apina.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Yle uutinen ei ole lehtiartikkeli.

        Etsippä jälleen iltasanomista joku juttu oireilusi tueksi.

        Kerro ihan avoimesti missä olet käynyt roiskeläppäisesi kanssa ja koska seuraavan kerran, apina.

        Ylen uutiset on vasemmistolaista propagandaa, joissa kadehditaan muita maita ja keksitään niistä pahaa ettei kaikki se paska tulisi ilmi mitä Suomessa tapahtuu.
        Me on käyty pitkillä lomilla joka kesä ja talvisin viikko, mutta nyt muuttuu koska lapset aikuistuu. Meillä tehdään myös arkiviikkoisin asioita yhdessä, eikä vain lomilla. Useita harrasteita. Kerro missä olet käynyt vuoden 2024 elokuun jälkeen? Myyrmäessä ja Meilahden sairaalassa? Suorastaan kreisiä matkailua siis? Aiotko olla loppuelämän kotona yksin?


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ylen uutiset on vasemmistolaista propagandaa, joissa kadehditaan muita maita ja keksitään niistä pahaa ettei kaikki se paska tulisi ilmi mitä Suomessa tapahtuu.
        Me on käyty pitkillä lomilla joka kesä ja talvisin viikko, mutta nyt muuttuu koska lapset aikuistuu. Meillä tehdään myös arkiviikkoisin asioita yhdessä, eikä vain lomilla. Useita harrasteita. Kerro missä olet käynyt vuoden 2024 elokuun jälkeen? Myyrmäessä ja Meilahden sairaalassa? Suorastaan kreisiä matkailua siis? Aiotko olla loppuelämän kotona yksin?

        Tuo sama sisältö kuin Ylen jutussa löytyy mm. Bangkok Postilta: https://www.bangkokpost.com/thailand/general/3250837/pm-vows-to-rein-in-misbehaving-tourists
        Ja tuohan on BP:llä toimituksellinen juttu siitä mitä Thaimaan pääministeri on lausunut asiasta. Eli jos/kun sanomisien lähde on Thaimaan pääministeri joka kertoo mitä asialle tullaan tekemään, niin olisi jotenkin Ylen "vasemmistolaista propagandaa"? (etenkin kun jutun lähde on känsainvälinen maailman vanhion uutistoimisto AFP ja jutun sisältö on hyvin samansuuntainen kuin vaikkapa Bangkok Post:n juttu samasta aiheesta.)?


      • Anonyymi00007
        santtu_1975X kirjoitti:

        Tuo sama sisältö kuin Ylen jutussa löytyy mm. Bangkok Postilta: https://www.bangkokpost.com/thailand/general/3250837/pm-vows-to-rein-in-misbehaving-tourists
        Ja tuohan on BP:llä toimituksellinen juttu siitä mitä Thaimaan pääministeri on lausunut asiasta. Eli jos/kun sanomisien lähde on Thaimaan pääministeri joka kertoo mitä asialle tullaan tekemään, niin olisi jotenkin Ylen "vasemmistolaista propagandaa"? (etenkin kun jutun lähde on känsainvälinen maailman vanhion uutistoimisto AFP ja jutun sisältö on hyvin samansuuntainen kuin vaikkapa Bangkok Post:n juttu samasta aiheesta.)?

        "Pääministeri Anutin Charnvirakul vannoi keskiviikkona tiukentavansa turistien käyttäytymisen valvontaa useiden tapahtumien jälkeen, mukaan lukien ulkomaalaiset, jotka harrastavat seksiä julkisesti, varoittaen, että he vahingoittavat maan imagoa"

        Miten tämän uutisen pitäisi vaikuttaa Santun ja Pasasen mielestä kenenkään tavallisen suomalaisen Thaimaan matkailuun? Miksi Pasanen on ollut kertomansa mukaan Pattayalla tusinan kertaa yksin ilman vaimoa, mikäli hän sanoo että ainoa asia on halvan piparin perässä juokseminen? Onko Santtukin juossut vain halvan piparin perässä, kun kovin on samaa mieltä? Voin kertoa että itse en ole koskaan maksanut naiselle seksistä, jos ei vaimoa lasketa.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        "Pääministeri Anutin Charnvirakul vannoi keskiviikkona tiukentavansa turistien käyttäytymisen valvontaa useiden tapahtumien jälkeen, mukaan lukien ulkomaalaiset, jotka harrastavat seksiä julkisesti, varoittaen, että he vahingoittavat maan imagoa"

        Miten tämän uutisen pitäisi vaikuttaa Santun ja Pasasen mielestä kenenkään tavallisen suomalaisen Thaimaan matkailuun? Miksi Pasanen on ollut kertomansa mukaan Pattayalla tusinan kertaa yksin ilman vaimoa, mikäli hän sanoo että ainoa asia on halvan piparin perässä juokseminen? Onko Santtukin juossut vain halvan piparin perässä, kun kovin on samaa mieltä? Voin kertoa että itse en ole koskaan maksanut naiselle seksistä, jos ei vaimoa lasketa.

        Itseeni tuo uutinen ei vaikuta yhtään mitenkään.
        Kommentoin vain tuota YLE:n osuutta ja sitä että kyseessähän oli vain juttu missä kerrottiin mitä Thaimaan pääministeri oli sanonut, ei enempää eikä vähempää, enkä tuossa jutussa mitään erikoista ”propagandaa” löytänyt.


    • Anonyymi00008

      Se nyt on selvää että nämä Santut ja Pasaset eivät ole tehneet mitään Pattayalla mikä maksaa, jos ei oleskelua ja dokaamista yksin huoneessa lasketa. Pasasella olisi tehnyt mieli kokeilla hinauspalveluna toimimista, mutta kantti eikä lompakko kestä sitäkään.
      Santtu taas on polkenut kiveksensä tohjoksi polkupyörällä, ja naiset ei enää kiinnosta.

      • Niin, itselläni tuo ”normi arki” on kohtuullisen hektistä, joten lomalla ollessa nautin paljon siitä että ”ei tarvitse tehdä mitään jos ei halua” fiiliksestä (minulle se on lomassa iso asia nykypäivänä).
        Minulle hyvä Thaimaan loma koostuu, lepäilystä (vaikkapa leffan katselua tebletilta uima-allas alueella välillä altaassa pulahtaen), hyvästä ruuasta ja ajelusta (MP/Isompi skootteri) uusia paikkoja katsastaen ja illalla sitten vaikka terassilla istuskellen ja ihmisvilinää katsellen. Se on lomailua omaan makuuni. Olen asiasta muutamaan otteeseen varmaan maininnutkin, mutta alkoholiahan en käytä ollenkaan (en ole käyttänyt teini-iän alkoholikokeilujen jälkeen, kun totesin että sen ei vain ole ”minun juttuni” ja töissä näkee kyseistä touhua ihan tarpeeksi…).

        Itse näen että lomailua on hyvä tehdä siltä pohjalta mikä itsestä parhaalta tuntuu, eikä joidenkin ulkopuolisten henkilöiden odotusten mukaisesti.


      • Anonyymi00009
        santtu_1975X kirjoitti:

        Niin, itselläni tuo ”normi arki” on kohtuullisen hektistä, joten lomalla ollessa nautin paljon siitä että ”ei tarvitse tehdä mitään jos ei halua” fiiliksestä (minulle se on lomassa iso asia nykypäivänä).
        Minulle hyvä Thaimaan loma koostuu, lepäilystä (vaikkapa leffan katselua tebletilta uima-allas alueella välillä altaassa pulahtaen), hyvästä ruuasta ja ajelusta (MP/Isompi skootteri) uusia paikkoja katsastaen ja illalla sitten vaikka terassilla istuskellen ja ihmisvilinää katsellen. Se on lomailua omaan makuuni. Olen asiasta muutamaan otteeseen varmaan maininnutkin, mutta alkoholiahan en käytä ollenkaan (en ole käyttänyt teini-iän alkoholikokeilujen jälkeen, kun totesin että sen ei vain ole ”minun juttuni” ja töissä näkee kyseistä touhua ihan tarpeeksi…).

        Itse näen että lomailua on hyvä tehdä siltä pohjalta mikä itsestä parhaalta tuntuu, eikä joidenkin ulkopuolisten henkilöiden odotusten mukaisesti.

        Olet Santtu mies paikallaan kommentoimaan, etkä provosoidu.

        Tuo Pattayan rakkaan riidanhalu on rajaton.


      • Anonyymi00010
        santtu_1975X kirjoitti:

        Niin, itselläni tuo ”normi arki” on kohtuullisen hektistä, joten lomalla ollessa nautin paljon siitä että ”ei tarvitse tehdä mitään jos ei halua” fiiliksestä (minulle se on lomassa iso asia nykypäivänä).
        Minulle hyvä Thaimaan loma koostuu, lepäilystä (vaikkapa leffan katselua tebletilta uima-allas alueella välillä altaassa pulahtaen), hyvästä ruuasta ja ajelusta (MP/Isompi skootteri) uusia paikkoja katsastaen ja illalla sitten vaikka terassilla istuskellen ja ihmisvilinää katsellen. Se on lomailua omaan makuuni. Olen asiasta muutamaan otteeseen varmaan maininnutkin, mutta alkoholiahan en käytä ollenkaan (en ole käyttänyt teini-iän alkoholikokeilujen jälkeen, kun totesin että sen ei vain ole ”minun juttuni” ja töissä näkee kyseistä touhua ihan tarpeeksi…).

        Itse näen että lomailua on hyvä tehdä siltä pohjalta mikä itsestä parhaalta tuntuu, eikä joidenkin ulkopuolisten henkilöiden odotusten mukaisesti.

        Monet lähtevät lomailemaan kuten Santtukin, lahkolaiset lähtevät suorittamaan aktiviteetteja, mihin tuo johtaa pidemmän päälle, kun pennut on niitä jotka määräävät milloin tehdään mitäkin, etteivät vain turhaudu, jotain on pahasti pielessä, lahkolaisissa.

        Todennäköisesti vanhemmuus on kateisessa ja pahasti prof. emer. Kelttikangas Järvinen otti tähän kantaa muutamassa mielenkiintoisessa podissa, joita mielelläni kuuntelen, https://www.youtube.com/watch?v=zvYdJONjQtQ suosittelen kuuntelemaan Liisan mietteitä, viisas nainen.

        Kun vanhemmat eivät tule toimeen pentujensa kanssa ei tule yhteiskuntakaan, ja seuraukset ovat karmeat, pennut oireilevat jatkuvasti.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Monet lähtevät lomailemaan kuten Santtukin, lahkolaiset lähtevät suorittamaan aktiviteetteja, mihin tuo johtaa pidemmän päälle, kun pennut on niitä jotka määräävät milloin tehdään mitäkin, etteivät vain turhaudu, jotain on pahasti pielessä, lahkolaisissa.

        Todennäköisesti vanhemmuus on kateisessa ja pahasti prof. emer. Kelttikangas Järvinen otti tähän kantaa muutamassa mielenkiintoisessa podissa, joita mielelläni kuuntelen, https://www.youtube.com/watch?v=zvYdJONjQtQ suosittelen kuuntelemaan Liisan mietteitä, viisas nainen.

        Kun vanhemmat eivät tule toimeen pentujensa kanssa ei tule yhteiskuntakaan, ja seuraukset ovat karmeat, pennut oireilevat jatkuvasti.

        Pasanen. Asuit kymmenen vuotta Thaimaassa tekemättä mitään muuta kuin söit, paskoit ja roikuit netissä. Et ole asiantuntija näissä asioissa. Rannallekaan et voinut mennä koska pelkäsit kirppuja. Jokainen Thaimaasta kiinnostunut on käynyt temppeleitä ihailemassa, mutta ei Pasanen. Santtu on sentään matkustellut ympäri Thaimaata, mutta sinä et. Mikähän tämä "pentu" kirjoituksesi liittyy tähän matkusteluun?
        Sinä et ole koskaan matkustellut lasten kanssa etkä tiedä asiasta mitään.
        Lapsiperheet matkustelee lasten ehdoilla yhdessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe