Pattayalle parasta kokemaan.

Anonyymi-ap

Pattayan paratiisi on todellakin paratiisi Pattayan rakkaalle jonka lomailun tarkoitus on saada kokea parasta, metropoli on siihen tarkoitukseen oikea kohde.

On kuitenkin myös lomailijoita jotka matkustaa sillä mielellä, että tahtovat kokea lomallaan Thaimaata sellaisena kuin Thaimaa on.

8

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Nyt varmaankin kerrot miten se Thaimaa koetaan sellaisena kuin Thaimaa on?

    • Anonyymi00002

      Täytyy taas kerran valistaa tätä "Senssua" että turistikohdetta kutsutaan turistikohteeksi siksi että siellä turistit viihtyy ja saavat kaiken mahdollisen palvelun, mitä haluavat.
      Ilman palveluita ei ole mitään ja tulee nälkä ja jano. Thaimaassa eletään myös markkinataloutta ja ihmiset ovat ihan niissä samoissa ammateissa kuin Suomessakin, paitsi että Suomessa maatalouden kautta ei elä kuin hyvin pieni osa suomalaisista.

      • Anonyymi00003

        Nimenomaan Pattaya on turistikohde, mutta Thaimaa on matkailukohde.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Nimenomaan Pattaya on turistikohde, mutta Thaimaa on matkailukohde.

        Pattaya on halvalla tehtyä betoni viihdettä mies turreille.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Pattaya on halvalla tehtyä betoni viihdettä mies turreille.

        Posso älä peukuta itseäsi. Betoniviihde on aivan itse keksimäsi sana kuten "mittarikin" ja se on yhdyssana jos sellainen olisi olemassa. Kerro nyt että mitä turisti tekee kohteessa joka ei ole turistikohde? Silloinhan siellä ei ole hotellejakaan, koska vain turistit tarvitsee hotellia.
        Missä majoittuu jne?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Posso älä peukuta itseäsi. Betoniviihde on aivan itse keksimäsi sana kuten "mittarikin" ja se on yhdyssana jos sellainen olisi olemassa. Kerro nyt että mitä turisti tekee kohteessa joka ei ole turistikohde? Silloinhan siellä ei ole hotellejakaan, koska vain turistit tarvitsee hotellia.
        Missä majoittuu jne?

        Siellä Pasasen tarkoittamassa aidossa kohteessa ei ole palveluja, mutta se on silti matkailukohde? Mutta kun ihmisen tarvitsee syödä, juoda ja nukkua jossakin niin silloin on pakko majoittua. Palmun alla nukkuvat viedään putkaan. Kun sitten majoittuu niin se on palvelu kuin myös ravintolaruoka, ellei sitten Seven Elevenistä hae mikroruokaa ja nautiskele siitä kulkukoirien kanssa.

        Aidossa Thaimaassa ei ole siis mitään turisteille suunnattua. En usko että kukaan on tervetullut sinne hortoilemaan työssäkäyvien perheiden pariin ihmettelemään.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Siellä Pasasen tarkoittamassa aidossa kohteessa ei ole palveluja, mutta se on silti matkailukohde? Mutta kun ihmisen tarvitsee syödä, juoda ja nukkua jossakin niin silloin on pakko majoittua. Palmun alla nukkuvat viedään putkaan. Kun sitten majoittuu niin se on palvelu kuin myös ravintolaruoka, ellei sitten Seven Elevenistä hae mikroruokaa ja nautiskele siitä kulkukoirien kanssa.

        Aidossa Thaimaassa ei ole siis mitään turisteille suunnattua. En usko että kukaan on tervetullut sinne hortoilemaan työssäkäyvien perheiden pariin ihmettelemään.

        Posso ja Santtu viihtyy molemmat alueella jossa on nuoria neitseellisiä poikia jotka eivät ole vielä nähneet aikuista miestä alasti.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Posso ja Santtu viihtyy molemmat alueella jossa on nuoria neitseellisiä poikia jotka eivät ole vielä nähneet aikuista miestä alasti.

        Älä minua sekoita noihin omiin seksuaali fantasioihisi. Sinänsä ei kuitenkaan kyllä isommin kiinnosta mitä ”paskaa” joku koittaa minusta kirjoittaa, jokainen palstan lukija kun varmasti osaa omat johtopäätöksensä tehdä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe