Linux on Toimivuutta.
Windows on lelu
19
432
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse tykkään leluista enkä turhanpäivisistä toimivuutta afrikkalaisista Linuxeista.
Hula Hula!- Anonyymi00002
Linuxit EI OLE afrikkalaisia vaikka sellasta väitätkin VALHEELLISESTI!!!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Linuxit EI OLE afrikkalaisia vaikka sellasta väitätkin VALHEELLISESTI!!!
Linux on koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Linux on koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama.
Linuxit EI ole mitään simpanssien afrikassa koodaamia käyttiksiä vaan ihan ihmisten koodaamia eikä niitä missään afrikassa koodata, väitteesi on siis silkkaa PASKAA!!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Linux on koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama.
Wintoosa se vasta onkin apinoiden vinkuintiassa koodaamia!!
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Wintoosa se vasta onkin apinoiden vinkuintiassa koodaamia!!
Tässä keskustelussa kiinnostavinta ei ole edes Windows vs Linux, vaan se miten täysin absurdi provo onnistui kaappaamaan koko keskustelun. Väite siitä, että Linux olisi “koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama”, on niin ilmiselvää trollausta tai absurdia huumoria, ettei sitä voi lukea vakavana teknisenä väitteenä. Silti siihen vastattiin kuin kyse olisi aidosta faktakeskustelusta, mikä kertoo enemmän keskustelun tunnetilasta kuin käyttöjärjestelmistä.
Kun keskustelu menee siihen pisteeseen, että ilmiselvään nonsenseen reagoidaan raivokkaalla faktakorjauksella, ollaan jo kaukana asiakeskustelusta. Silloin kyse ei enää ole käyttöjärjestelmistä vaan leiriajattelusta, jossa oma “puoli” koetaan puolustettavaksi vaikka hyökkäys olisi täysin älytön.
Jos joku oikeasti haluaisi keskustella aiheesta, voisi puhua vaikka ajurituesta, tietoturvasta, vakaudesta, ohjelmistoyhteensopivuudesta, palvelinkäytöstä, kehitystyökaluista tai pelituesta. Nyt keskustelu eteni tasolla “sun käyttöjärjestelmä on tyhmä”, “ei ole”, “onpas”. Tekninen sisältö jäi käytännössä nollaan.
Tämä ketju on melkein oppikirjaesimerkki siitä, miten trolli onnistuu: mahdollisimman vähän sisältöä, mahdollisimman suuri tunnereaktio. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tässä keskustelussa kiinnostavinta ei ole edes Windows vs Linux, vaan se miten täysin absurdi provo onnistui kaappaamaan koko keskustelun. Väite siitä, että Linux olisi “koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama”, on niin ilmiselvää trollausta tai absurdia huumoria, ettei sitä voi lukea vakavana teknisenä väitteenä. Silti siihen vastattiin kuin kyse olisi aidosta faktakeskustelusta, mikä kertoo enemmän keskustelun tunnetilasta kuin käyttöjärjestelmistä.
Kun keskustelu menee siihen pisteeseen, että ilmiselvään nonsenseen reagoidaan raivokkaalla faktakorjauksella, ollaan jo kaukana asiakeskustelusta. Silloin kyse ei enää ole käyttöjärjestelmistä vaan leiriajattelusta, jossa oma “puoli” koetaan puolustettavaksi vaikka hyökkäys olisi täysin älytön.
Jos joku oikeasti haluaisi keskustella aiheesta, voisi puhua vaikka ajurituesta, tietoturvasta, vakaudesta, ohjelmistoyhteensopivuudesta, palvelinkäytöstä, kehitystyökaluista tai pelituesta. Nyt keskustelu eteni tasolla “sun käyttöjärjestelmä on tyhmä”, “ei ole”, “onpas”. Tekninen sisältö jäi käytännössä nollaan.
Tämä ketju on melkein oppikirjaesimerkki siitä, miten trolli onnistuu: mahdollisimman vähän sisältöä, mahdollisimman suuri tunnereaktio.Vai että ihan trollausta? Mitäs tässä linkissä lukee:
https://www.iltalehti.fi/testi/a/d6b7c8cf-4ed1-41ee-a4f5-bd04c781f745 - ubuntu - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vai että ihan trollausta? Mitäs tässä linkissä lukee:
https://www.iltalehti.fi/testi/a/d6b7c8cf-4ed1-41ee-a4f5-bd04c781f745 - ubuntuSiinähän lukee :
"Karmea kokemus
Ubuntu 26.04 LTS on epäonnistuminen kaikilla rintamilla, mutta erityisesti pari asiaa tekevät siitä poikkeuksellisen huonon, ja vielä pahempaa on luvassa."
Voittekin sanoa samalla hyvästit tubuttimille..... - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vai että ihan trollausta? Mitäs tässä linkissä lukee:
https://www.iltalehti.fi/testi/a/d6b7c8cf-4ed1-41ee-a4f5-bd04c781f745 - ubuntuJoo ja sinä uskot winkuramiehen linuxhaukkumisia???
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vai että ihan trollausta? Mitäs tässä linkissä lukee:
https://www.iltalehti.fi/testi/a/d6b7c8cf-4ed1-41ee-a4f5-bd04c781f745 - ubuntuTrollaustapa siellä. Mikrobitiissä otetaan välillä jonkun linux-distron uusin julkaisu ja joko haukutaan se pystyyn tai kehutaan maasta taivaisiin. Informaatioarvo on rajallinen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vai että ihan trollausta? Mitäs tässä linkissä lukee:
https://www.iltalehti.fi/testi/a/d6b7c8cf-4ed1-41ee-a4f5-bd04c781f745 - ubuntuTuon Timo Tammisen tekstit voi jättää omaan arvoonsa, tyyppi on koko ajan jotain linuxjakelua haukkunut, vaikuttaa maksetulta tekstiltä.
- Anonyymi00006
Avauksessa on asia!
- Anonyymi00013
Avauksessa on asia!
- Anonyymi00016
Linux ei tule koskaan voittamaan Microsoft Windowsia.
Ei koskaan.- Anonyymi00017
Luulo ei ole tiedon väärti, vanha sananlasku joka pitää tuossakin paikkansa!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärti, vanha sananlasku joka pitää tuossakin paikkansa!
Linux on höpötys.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Linux on höpötys.
Ei ole höpötys, sinä olet höpötys!
- Anonyymi00019
Otsikossa on asiaa!
- Anonyymi00021
Otsikossa on asia!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447