Windows on lelu

Anonyymi-ap

Linux on Toimivuutta.

19

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Itse tykkään leluista enkä turhanpäivisistä toimivuutta afrikkalaisista Linuxeista.
      Hula Hula!

      • Anonyymi00002

        Linuxit EI OLE afrikkalaisia vaikka sellasta väitätkin VALHEELLISESTI!!!


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Linuxit EI OLE afrikkalaisia vaikka sellasta väitätkin VALHEELLISESTI!!!

        Linux on koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Linux on koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama.

        Linuxit EI ole mitään simpanssien afrikassa koodaamia käyttiksiä vaan ihan ihmisten koodaamia eikä niitä missään afrikassa koodata, väitteesi on siis silkkaa PASKAA!!


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Linux on koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama.

        Wintoosa se vasta onkin apinoiden vinkuintiassa koodaamia!!


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Wintoosa se vasta onkin apinoiden vinkuintiassa koodaamia!!

        Tässä keskustelussa kiinnostavinta ei ole edes Windows vs Linux, vaan se miten täysin absurdi provo onnistui kaappaamaan koko keskustelun. Väite siitä, että Linux olisi “koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama”, on niin ilmiselvää trollausta tai absurdia huumoria, ettei sitä voi lukea vakavana teknisenä väitteenä. Silti siihen vastattiin kuin kyse olisi aidosta faktakeskustelusta, mikä kertoo enemmän keskustelun tunnetilasta kuin käyttöjärjestelmistä.

        Kun keskustelu menee siihen pisteeseen, että ilmiselvään nonsenseen reagoidaan raivokkaalla faktakorjauksella, ollaan jo kaukana asiakeskustelusta. Silloin kyse ei enää ole käyttöjärjestelmistä vaan leiriajattelusta, jossa oma “puoli” koetaan puolustettavaksi vaikka hyökkäys olisi täysin älytön.

        Jos joku oikeasti haluaisi keskustella aiheesta, voisi puhua vaikka ajurituesta, tietoturvasta, vakaudesta, ohjelmistoyhteensopivuudesta, palvelinkäytöstä, kehitystyökaluista tai pelituesta. Nyt keskustelu eteni tasolla “sun käyttöjärjestelmä on tyhmä”, “ei ole”, “onpas”. Tekninen sisältö jäi käytännössä nollaan.

        Tämä ketju on melkein oppikirjaesimerkki siitä, miten trolli onnistuu: mahdollisimman vähän sisältöä, mahdollisimman suuri tunnereaktio.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tässä keskustelussa kiinnostavinta ei ole edes Windows vs Linux, vaan se miten täysin absurdi provo onnistui kaappaamaan koko keskustelun. Väite siitä, että Linux olisi “koulutettujen simpanssien Afrikassa koodaama”, on niin ilmiselvää trollausta tai absurdia huumoria, ettei sitä voi lukea vakavana teknisenä väitteenä. Silti siihen vastattiin kuin kyse olisi aidosta faktakeskustelusta, mikä kertoo enemmän keskustelun tunnetilasta kuin käyttöjärjestelmistä.

        Kun keskustelu menee siihen pisteeseen, että ilmiselvään nonsenseen reagoidaan raivokkaalla faktakorjauksella, ollaan jo kaukana asiakeskustelusta. Silloin kyse ei enää ole käyttöjärjestelmistä vaan leiriajattelusta, jossa oma “puoli” koetaan puolustettavaksi vaikka hyökkäys olisi täysin älytön.

        Jos joku oikeasti haluaisi keskustella aiheesta, voisi puhua vaikka ajurituesta, tietoturvasta, vakaudesta, ohjelmistoyhteensopivuudesta, palvelinkäytöstä, kehitystyökaluista tai pelituesta. Nyt keskustelu eteni tasolla “sun käyttöjärjestelmä on tyhmä”, “ei ole”, “onpas”. Tekninen sisältö jäi käytännössä nollaan.

        Tämä ketju on melkein oppikirjaesimerkki siitä, miten trolli onnistuu: mahdollisimman vähän sisältöä, mahdollisimman suuri tunnereaktio.

        Vai että ihan trollausta? Mitäs tässä linkissä lukee:
        https://www.iltalehti.fi/testi/a/d6b7c8cf-4ed1-41ee-a4f5-bd04c781f745 - ubuntu


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vai että ihan trollausta? Mitäs tässä linkissä lukee:
        https://www.iltalehti.fi/testi/a/d6b7c8cf-4ed1-41ee-a4f5-bd04c781f745 - ubuntu

        Siinähän lukee :

        "Karmea kokemus
        Ubuntu 26.04 LTS on epäonnistuminen kaikilla rintamilla, mutta erityisesti pari asiaa tekevät siitä poikkeuksellisen huonon, ja vielä pahempaa on luvassa."

        Voittekin sanoa samalla hyvästit tubuttimille.....


      • Anonyymi00011

      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vai että ihan trollausta? Mitäs tässä linkissä lukee:
        https://www.iltalehti.fi/testi/a/d6b7c8cf-4ed1-41ee-a4f5-bd04c781f745 - ubuntu

        Trollaustapa siellä. Mikrobitiissä otetaan välillä jonkun linux-distron uusin julkaisu ja joko haukutaan se pystyyn tai kehutaan maasta taivaisiin. Informaatioarvo on rajallinen.


      • Anonyymi00014

    • Anonyymi00006

      Avauksessa on asia!

    • Anonyymi00013

      Avauksessa on asia!

    • Anonyymi00016

      Linux ei tule koskaan voittamaan Microsoft Windowsia.

      Ei koskaan.

      • Anonyymi00017

        Luulo ei ole tiedon väärti, vanha sananlasku joka pitää tuossakin paikkansa!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Luulo ei ole tiedon väärti, vanha sananlasku joka pitää tuossakin paikkansa!

        Linux on höpötys.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Linux on höpötys.

        Ei ole höpötys, sinä olet höpötys!


    • Anonyymi00019

      Otsikossa on asiaa!

    • Anonyymi00021

      Otsikossa on asia!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe