Tulee viesti: " Jokin meni vikaan. Sinut on kirjattu ulos " .
Miksi Firefoxin kautta verkkopankkiin kirjautuminen ei onnistu
26
509
Vastaukset
- Anonyymi00001
Johtuu usein seurannanestosta. Tarkista selaimen asetukset ja salli verkkopankin sivustolle käyttäjän seuranta. Myös mainosten esto voi haitata sivuston toimintaa. Ota mainosten esto pois käytöstä kyseisen sivuston kohdalla.
- Anonyymi00002
Nyt toimii normaalista en tehnyt mitään. Kiitos neuvosta !
- Anonyymi00018
Nordea ei tyrkytä mitään mainoksia kuten maalaispankit tekee.
- Anonyymi00003
Sama tilanne alkoi uudelleen nyt aamusta.
- Anonyymi00004
Mikä käyttis, mikä versio Firefoxista ja mikä pankki sulla on? Nuo on oleellisia tietoja jos haluat että vika selvitetään!
- Anonyymi00005
Olisko tili tyhjänä? Minulla se joskus vikana kun en pääse kirjautumaan.
- Anonyymi00006
ei ole tyhjä
- Anonyymi00007
Mulla on sama ja se johtuu Firefoxin päivityksestä 150 eikä ole vielä korjaantunut 150.02 versiossakaan. Se johtuu siitä, että sulla on todennäköisesti tiukka seurannan suojaus päällä. Itse pääsin Nordeaan kun otin sen pois päältä tai siis vaihdoin tavalliseksi. Kannattaa laittaa pankille viestiä. Chromella pääsen.
- Anonyymi00021
Chromesta oli varoitus jokunen päivä sitten, se vuotaa salasanat ja tunnusluvut huijareille.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Chromesta oli varoitus jokunen päivä sitten, se vuotaa salasanat ja tunnusluvut huijareille.
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin käyttää tätä. Onko linkkiä?
- Anonyymi00008
Joko pääsit? Alan seurata tätä ketjua sillä en itse pääse vielä.
- Anonyymi00009
Ei onnistu kirjautuminen vieläkään Firefoxin kautta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei onnistu kirjautuminen vieläkään Firefoxin kautta.
Tuliko sulle jo versio 150 0.3? Itse en ole sillä vielä kokeillut mutta aiemmalla en päässyt Nordeaan tai pääsin hetkeksi mutta heitti ulos kesken kaiken.
- Anonyymi00010
Open sourcea. Toimii kuin Linux, eli päin vittua. Ilmaista ja kunnollista ei ole.
- Anonyymi00024
closed-source on yleensä kirjoitettu noin miten kuvasit: Sitä ei uskalla tästä syystä käyttää. Maksulliset käyttöjärjestelmät on yleensä tietoturvariski.
- Anonyymi00011
Firevoksi 150.02 ja S-pankki ainakin toimii.
Nyt tuli foxin päivitys 150.03- Anonyymi00012
Koskeehan tuo vain Nordeaa?
- Anonyymi00015
Sullle ei taida olla tiukka suojaus päällä? Mulla se estää kirjautumisen tässä 150-versiossa. 149 toimi normaalistai pankkiasioinnissa.
- Anonyymi00016
Joko toimii?
- Anonyymi00017
Päivitä se windowsraatosi niin alkaa toimia!
- Anonyymi00019
Kyse on Firefoxista ei Windowsista. Bugi alkaanut versiosta 150 ja jatkunee edelleen. Joko teillä toimii?
- Anonyymi00020
Firefoxissa tullut uusi versio 151 pääseekö sillä pankkiin? Nordeaan?
- Anonyymi00023
Nordean ongelma. Alkoi näyttää tuota ilmoitusta, kun tuli ID-laite käyttöön, ennen ei, Nyt harvemmin, mutta tänään kerran. Ei taida selaimen versiolla olla väliä. Firefox estää käyttäjän tietoturvaa uhkaavat seuraimet, ehkä kokeilet laittaa asetuksen pois päältä ja sallit uhan.
- Anonyymi00025
Minulla on ID-sovellus toiminut tähän asti moitteetta ja ongelmia ei ollut FF versiossa 149. Tämä sivulta ulos kirjautuminen alkoi vasta 150-versiossa ja ilmeisesti jatkuu edelleen kun sullakin tänään näkyi tuo ilmoitus. Tiukan suojauksen poisto auttoi kirjautumaan sisään mutta en ole kokeillut pitääkö se siellä.
Vai tarkoitatko että sillä mustalla laitteella ei pääse, se joka skannaa?
Pääsitkö kuitenkin lopulta Nordeaan ja pysymään sivulla n. 3-4 minuuttia? Minut se heittää pois jos pääsen sisään.
- Anonyymi00026
Päivitä se window raatosi.
- Anonyymi00027
Oletko itse kokeillut Firefoxilla Nordean sivuille? Sillä ei ole mitään tekemistä WIndowsin päiviysten kanssa vaan johtuu FF:n tiukasta asetuksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292619Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532240Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062206Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131648Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191499Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501416- 971369
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621181Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941151Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931055