Pitääkö viidenkympin kriisi paikkansa? Viisikymppiä on ikä, jolloin moni käy läpi suuria elämänmuutoksia. Silloin myös erotaan tai toteutetaan haaveita.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Ero on toki suuri elämänmuutos, mutta miten niin ero olisi eri asia kuin toteuttaa haaveita?
- Anonyymi00002
Viidenkympin kohdalla ei ollut enää mitään 'hätää'. Mun riisi oli 40 kohdalla, kun huomasin että hittolainen, näitähän (vuosia) tulee koko ajan lisää. Siihen asti niillä ei ollut mitään merkitystä. Nykyisinkin mun ikä on isompi vaiva muille kuin itselleni.
- Anonyymi00003
Eipä ole ikäkriisejä ilmaantunut tähän mennessä. Helpolla pääsee kun hyväksyy ittensä sellaisena kun on, muiden hyväksyntää en ole kalastellut ja mulle on ihan sama mitä ajattelevat. Tähän ikääni olen kyllä jo kokenut vaikka mitä ja pask ...kin saanut niskaan, mutta nykyään kaikki menee kuin vesi hanhen selästä enkä välitä hittojakaan siitä mitä muut ajattelee.
- Anonyymi00004
Hoh-hoijaa. Eikö ihmisen kriisi tarkoita hänen omaa, sisäistä kamppailuaan asioista ja aiheista. Sillä ei niinkään ole tekemistä muitten ihmisten ajattelemisten kanssa. Mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122101
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491257Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861137- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348707- 36695