Todella hyvä että näille moottoripyörillä tulisi katsastuspakko. Olisi ainakin silloin pakko asentaa äänenvaimentajat paikoilleen kun nämä pikkumunaiset ottaa ne pois että saavat pippeliinsä pituutta sentin lisää kun melua lähtee.
Katsastuspakko etenee
23
503
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä ole näkynyt uutisista että moottoripyörille tulossa katsastus? Tämä juttu on vaan näiden änkyröiden joka keväisiä tarinoita? Nykyinen hallitus on ainakin tämän jutun torpannut!
- Anonyymi00002
Olihan tuosta juttua että esitys etenee ja varman tulee katspakko.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olihan tuosta juttua että esitys etenee ja varman tulee katspakko.
"Olihan tuosta juttua että esitys etenee ja varman tulee katspakko."
Mikä tuo katspakko muuten on?
Opettele köyhä juntti edes kirjoittamaan ja kommentoi vasta sitten:
- Anonyymi00003
Ei vaikuta mihinkään.
Lisämaksu eli vero käytännössä ja kauppa hiipuu entisestään.
Huijarit lobanneet sitä eu:ssa ennenkin ja aina on kaatunut faktoihin.- Anonyymi00011
Missä maassa lyötiin vero pyörille ja sen myötä kauppa hiipui? Lähti vero aika nopeasti. Ei ole montaa vuotta aikaa.
- Anonyymi00004
Mul on pannussa suorat putket ja megafonit, että taatusti raikaa. Harrastukseen kuuluu vedellä sunnuntaisin aamuviideltä pitkin asuinkatuja kaasuranne ikäänkuin "krampissa" kouristellen. Samalla vitrta-avainta kännellen, jotta saadaan kunnon kaasutuksen jälkeen tykinlaukaus soundeja. Kyllä vittu nillittäjäpellet herää!!!!
Takaisin vartin jälkeen samaa reittiä, ettei jää "suutareita" matkalle. HUOMENTA SUOAMI!!!!
Kirkkomonot jalkaan ja jalkeille! Meikä suunistaa pitkän illan jälkeen unten maille.. - Anonyymi00005
Suomessa putket on ihan laillisessa kunnossa ja poliisi valvoo.
Ei se muuttaisi mitään, jos poikkeustapaukset vaihtelee hetkeksi putkia katsastusta varten.
Miellyttävämpi soundikin, kun vähän vaimennusta poistamassa heleät resonoinnit.
Monet putket murisee nätimmin matalalta, kun vähän edes dumppausta.
Itse laitan aina jotain, vaikka vuosimallin puolesta ei vaatisikaan.
Ei se ole tehon pullonkaula vanhassa hoodeessa, eikä suora putki ole edes optimaalinen maantiekäytössä ...vähän vastapainetta kuuluu olla. - Anonyymi00006
Ei tule katsastusta, mutta olen samaa mieltä noista meluvehkeistä. Itselläni on vakioptkella mp jolla mukavampi ajaa, kuin jollain suoraputki HD:llä. Mopot pahimpia ne suorastaan rääkyy ai!! No on noita autojenkin putkia laitettu ja äänet aika pahat.
- Anonyymi00008
Kyllä se katsastuspakko yli 125-kuutioisille vielä tulee. Tähän asti Suomi on saanut itsensä venkoiltua siitä pois vedoten "turvallisuuteen". Fakta on kuitenkin se, että moottoripyörisyä yli 25% on poliisin mukaan jollakin tavalla laittomassa kunnossa ja mopoista 70%. Pahin ongelma on meteli ja saasteet. PArasta olisi vain kieltää kaikki nämä polttomoottorikäyttöiset köyhien paskaläjät.
- Anonyymi00009
Fakta on se, että katsastuksella pyritään vähentämään teknisistä vioista johtuvia onnettomuuksia,
ja se ei ole ongelmana moottoripyöräilyssä.
Viimeksi EU-pakko kaatui siihen, kun löytyi vain katsastuksia ajavan tahon liiketaloudellisia perusteita. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Fakta on se, että katsastuksella pyritään vähentämään teknisistä vioista johtuvia onnettomuuksia,
ja se ei ole ongelmana moottoripyöräilyssä.
Viimeksi EU-pakko kaatui siihen, kun löytyi vain katsastuksia ajavan tahon liiketaloudellisia perusteita.Joo toivottavasti ainakin nykyhallitus asian torppaa? Jos taas vasemmiston ämmät pääsee päättämään, niin kaikki muut liikkumisvälineet paitsi joukkoliikenne, fillarit, skuutit, pitää katsastaa pari kertaa vuodessa ja jossain vaiheessa vaatii käyttäluvan? Sillä eihän se käy että mies kulkee omia polkujaan?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo toivottavasti ainakin nykyhallitus asian torppaa? Jos taas vasemmiston ämmät pääsee päättämään, niin kaikki muut liikkumisvälineet paitsi joukkoliikenne, fillarit, skuutit, pitää katsastaa pari kertaa vuodessa ja jossain vaiheessa vaatii käyttäluvan? Sillä eihän se käy että mies kulkee omia polkujaan?
Juu ja lihat pois kaupoista ja spiruliinaa ja pakurikääpää kaikille.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo toivottavasti ainakin nykyhallitus asian torppaa? Jos taas vasemmiston ämmät pääsee päättämään, niin kaikki muut liikkumisvälineet paitsi joukkoliikenne, fillarit, skuutit, pitää katsastaa pari kertaa vuodessa ja jossain vaiheessa vaatii käyttäluvan? Sillä eihän se käy että mies kulkee omia polkujaan?
Ei vasemmistokaan mp katsastusta kannattanut, kun viimeksi sitä puitiin. Vihreät vain yrittää kaikkea joka saisi liikenteestä moottorivehkeet pois.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo toivottavasti ainakin nykyhallitus asian torppaa? Jos taas vasemmiston ämmät pääsee päättämään, niin kaikki muut liikkumisvälineet paitsi joukkoliikenne, fillarit, skuutit, pitää katsastaa pari kertaa vuodessa ja jossain vaiheessa vaatii käyttäluvan? Sillä eihän se käy että mies kulkee omia polkujaan?
Taidat omia polkujasi kulkevana miehenä vihata minua kovasti, kun noin tyttöjä ämmiksi haukut ja pyöräilyä aliarvioit.
Terv. pyöräilevä Helmi. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taidat omia polkujasi kulkevana miehenä vihata minua kovasti, kun noin tyttöjä ämmiksi haukut ja pyöräilyä aliarvioit.
Terv. pyöräilevä Helmi.Helsingissä laitettiin satoja miljoonia pyöräteihin ja uusiin reitteihin, silti vaan 8-10% liikenteestä käyttää polkupyöriä? Katuja suljetaan kun varsinkin vihreiden naisten pitää saada korruptio sähköpyörille ajoväylät? Kyllä vaan pitäisi muistaa että kun meillä tämä talvi niin daamit sitten ajelee metrolla/,busseilla ? Ja autoilta on sitten kaupunki suljettu? Mutta eihän se mitään, kuka enää haluaa mennä Helsinkiin ostoksille? Kyllähän niillä voi joskus ajella mukavalla ilmalla mutta niistä ei ole pääasialliseksi kulkuneuvoksi, matka ja olosuhteet estävät? Kaikki jotka käyvät töissä.kaupunkien keskustoissa eivät siellä.asu? Ja ps tämä on moottoripyörä osasto?
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei vasemmistokaan mp katsastusta kannattanut, kun viimeksi sitä puitiin. Vihreät vain yrittää kaikkea joka saisi liikenteestä moottorivehkeet pois.
Viime katsastuspakko yritys johti siihen, että huomattiinkin moottoripyöräilyn edut kaupunkien liikenteelle ja sitä ruvettiin edistämään eu-tasolla.
- Anonyymi00021
Sinä se oikein paskaläjä rikas olet😂😂😂👎😂👎👎👎
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Viime katsastuspakko yritys johti siihen, että huomattiinkin moottoripyöräilyn edut kaupunkien liikenteelle ja sitä ruvettiin edistämään eu-tasolla.
Suomi on eri asia , kuin EU täällä halutaan kaikkea hankaloittaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Suomi on eri asia , kuin EU täällä halutaan kaikkea hankaloittaa.
Katsastus-lobbaus on kohdistettu EU-tasolle.
Tärkein syyllinen on katsastusalan etujärjestö CITA.
- Anonyymi00016
ai että kun pääsisi katsastamaan moottori pyörää polku käynnisteinen Harley itse murha kytkimellä tammi kuun pahimpana lumi myrsky päivänä pudottas kärristä sinne katsastus konttorin perimmäiseen nurkkaan kävelis sisälle konttoriin ja sanoisi että siinä avaimet minä juon nyt kahvia saa katsastaa moottori pyörän
- Anonyymi00017
Hyödyttää mitä vähenee sekin entisestään ettäkö ihmisillä olosi moottoripyöriä huonokuntoisella pärrällä ajelee ni pitää olla jo jonkinlainen halu päästä hengestään ei ole tervejärkisen touhua testattu juttu kalju takarengas sadekelillä on kovassa vauhdissa hengenvaarallinen kun on kahdenkympin vauhdissa jo hankala pitää pystyssä kääntyessä edes
- Anonyymi00018
Uskon että sinun ON hankala pitää pystyssä yhtään mitään.
- Anonyymi00019
Ketjun aloittanut kusivaippaukko on tehtaillut tämän palstan täyteen saman sisältöisiä katkeria kirjoituksia, sitten se vastailee itselleen, nostellen aloituksiaan.
Sen pää ei lakkaa suoltamasta sontaa, ennen kuin joku antaa sille kunnolla pataan, se tulee toteutumaan jossakin vaiheessa, eihän se osaa pitää leipäläpeensä kiinni oikeassakaan elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481