Katsastuspakko etenee

Anonyymi-ap

Todella hyvä että näille moottoripyörillä tulisi katsastuspakko. Olisi ainakin silloin pakko asentaa äänenvaimentajat paikoilleen kun nämä pikkumunaiset ottaa ne pois että saavat pippeliinsä pituutta sentin lisää kun melua lähtee.

23

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eipä ole näkynyt uutisista että moottoripyörille tulossa katsastus? Tämä juttu on vaan näiden änkyröiden joka keväisiä tarinoita? Nykyinen hallitus on ainakin tämän jutun torpannut!

      • Anonyymi00002

        Olihan tuosta juttua että esitys etenee ja varman tulee katspakko.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Olihan tuosta juttua että esitys etenee ja varman tulee katspakko.

        "Olihan tuosta juttua että esitys etenee ja varman tulee katspakko."

        Mikä tuo katspakko muuten on?
        Opettele köyhä juntti edes kirjoittamaan ja kommentoi vasta sitten:


    • Anonyymi00003

      Ei vaikuta mihinkään.

      Lisämaksu eli vero käytännössä ja kauppa hiipuu entisestään.

      Huijarit lobanneet sitä eu:ssa ennenkin ja aina on kaatunut faktoihin.

      • Anonyymi00011

        Missä maassa lyötiin vero pyörille ja sen myötä kauppa hiipui? Lähti vero aika nopeasti. Ei ole montaa vuotta aikaa.


    • Anonyymi00004

      Mul on pannussa suorat putket ja megafonit, että taatusti raikaa. Harrastukseen kuuluu vedellä sunnuntaisin aamuviideltä pitkin asuinkatuja kaasuranne ikäänkuin "krampissa" kouristellen. Samalla vitrta-avainta kännellen, jotta saadaan kunnon kaasutuksen jälkeen tykinlaukaus soundeja. Kyllä vittu nillittäjäpellet herää!!!!
      Takaisin vartin jälkeen samaa reittiä, ettei jää "suutareita" matkalle. HUOMENTA SUOAMI!!!!
      Kirkkomonot jalkaan ja jalkeille! Meikä suunistaa pitkän illan jälkeen unten maille..

    • Anonyymi00005

      Suomessa putket on ihan laillisessa kunnossa ja poliisi valvoo.

      Ei se muuttaisi mitään, jos poikkeustapaukset vaihtelee hetkeksi putkia katsastusta varten.

      Miellyttävämpi soundikin, kun vähän vaimennusta poistamassa heleät resonoinnit.

      Monet putket murisee nätimmin matalalta, kun vähän edes dumppausta.
      Itse laitan aina jotain, vaikka vuosimallin puolesta ei vaatisikaan.
      Ei se ole tehon pullonkaula vanhassa hoodeessa, eikä suora putki ole edes optimaalinen maantiekäytössä ...vähän vastapainetta kuuluu olla.

    • Anonyymi00006

      Ei tule katsastusta, mutta olen samaa mieltä noista meluvehkeistä. Itselläni on vakioptkella mp jolla mukavampi ajaa, kuin jollain suoraputki HD:llä. Mopot pahimpia ne suorastaan rääkyy ai!! No on noita autojenkin putkia laitettu ja äänet aika pahat.

    • Anonyymi00008

      Kyllä se katsastuspakko yli 125-kuutioisille vielä tulee. Tähän asti Suomi on saanut itsensä venkoiltua siitä pois vedoten "turvallisuuteen". Fakta on kuitenkin se, että moottoripyörisyä yli 25% on poliisin mukaan jollakin tavalla laittomassa kunnossa ja mopoista 70%. Pahin ongelma on meteli ja saasteet. PArasta olisi vain kieltää kaikki nämä polttomoottorikäyttöiset köyhien paskaläjät.

      • Anonyymi00009

        Fakta on se, että katsastuksella pyritään vähentämään teknisistä vioista johtuvia onnettomuuksia,
        ja se ei ole ongelmana moottoripyöräilyssä.

        Viimeksi EU-pakko kaatui siihen, kun löytyi vain katsastuksia ajavan tahon liiketaloudellisia perusteita.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Fakta on se, että katsastuksella pyritään vähentämään teknisistä vioista johtuvia onnettomuuksia,
        ja se ei ole ongelmana moottoripyöräilyssä.

        Viimeksi EU-pakko kaatui siihen, kun löytyi vain katsastuksia ajavan tahon liiketaloudellisia perusteita.

        Joo toivottavasti ainakin nykyhallitus asian torppaa? Jos taas vasemmiston ämmät pääsee päättämään, niin kaikki muut liikkumisvälineet paitsi joukkoliikenne, fillarit, skuutit, pitää katsastaa pari kertaa vuodessa ja jossain vaiheessa vaatii käyttäluvan? Sillä eihän se käy että mies kulkee omia polkujaan?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Joo toivottavasti ainakin nykyhallitus asian torppaa? Jos taas vasemmiston ämmät pääsee päättämään, niin kaikki muut liikkumisvälineet paitsi joukkoliikenne, fillarit, skuutit, pitää katsastaa pari kertaa vuodessa ja jossain vaiheessa vaatii käyttäluvan? Sillä eihän se käy että mies kulkee omia polkujaan?

        Juu ja lihat pois kaupoista ja spiruliinaa ja pakurikääpää kaikille.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Joo toivottavasti ainakin nykyhallitus asian torppaa? Jos taas vasemmiston ämmät pääsee päättämään, niin kaikki muut liikkumisvälineet paitsi joukkoliikenne, fillarit, skuutit, pitää katsastaa pari kertaa vuodessa ja jossain vaiheessa vaatii käyttäluvan? Sillä eihän se käy että mies kulkee omia polkujaan?

        Ei vasemmistokaan mp katsastusta kannattanut, kun viimeksi sitä puitiin. Vihreät vain yrittää kaikkea joka saisi liikenteestä moottorivehkeet pois.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Joo toivottavasti ainakin nykyhallitus asian torppaa? Jos taas vasemmiston ämmät pääsee päättämään, niin kaikki muut liikkumisvälineet paitsi joukkoliikenne, fillarit, skuutit, pitää katsastaa pari kertaa vuodessa ja jossain vaiheessa vaatii käyttäluvan? Sillä eihän se käy että mies kulkee omia polkujaan?

        Taidat omia polkujasi kulkevana miehenä vihata minua kovasti, kun noin tyttöjä ämmiksi haukut ja pyöräilyä aliarvioit.
        Terv. pyöräilevä Helmi.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Taidat omia polkujasi kulkevana miehenä vihata minua kovasti, kun noin tyttöjä ämmiksi haukut ja pyöräilyä aliarvioit.
        Terv. pyöräilevä Helmi.

        Helsingissä laitettiin satoja miljoonia pyöräteihin ja uusiin reitteihin, silti vaan 8-10% liikenteestä käyttää polkupyöriä? Katuja suljetaan kun varsinkin vihreiden naisten pitää saada korruptio sähköpyörille ajoväylät? Kyllä vaan pitäisi muistaa että kun meillä tämä talvi niin daamit sitten ajelee metrolla/,busseilla ? Ja autoilta on sitten kaupunki suljettu? Mutta eihän se mitään, kuka enää haluaa mennä Helsinkiin ostoksille? Kyllähän niillä voi joskus ajella mukavalla ilmalla mutta niistä ei ole pääasialliseksi kulkuneuvoksi, matka ja olosuhteet estävät? Kaikki jotka käyvät töissä.kaupunkien keskustoissa eivät siellä.asu? Ja ps tämä on moottoripyörä osasto?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ei vasemmistokaan mp katsastusta kannattanut, kun viimeksi sitä puitiin. Vihreät vain yrittää kaikkea joka saisi liikenteestä moottorivehkeet pois.

        Viime katsastuspakko yritys johti siihen, että huomattiinkin moottoripyöräilyn edut kaupunkien liikenteelle ja sitä ruvettiin edistämään eu-tasolla.


      • Anonyymi00021

        Sinä se oikein paskaläjä rikas olet😂😂😂👎😂👎👎👎


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Viime katsastuspakko yritys johti siihen, että huomattiinkin moottoripyöräilyn edut kaupunkien liikenteelle ja sitä ruvettiin edistämään eu-tasolla.

        Suomi on eri asia , kuin EU täällä halutaan kaikkea hankaloittaa.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Suomi on eri asia , kuin EU täällä halutaan kaikkea hankaloittaa.

        Katsastus-lobbaus on kohdistettu EU-tasolle.

        Tärkein syyllinen on katsastusalan etujärjestö CITA.


    • Anonyymi00016

      ai että kun pääsisi katsastamaan moottori pyörää polku käynnisteinen Harley itse murha kytkimellä tammi kuun pahimpana lumi myrsky päivänä pudottas kärristä sinne katsastus konttorin perimmäiseen nurkkaan kävelis sisälle konttoriin ja sanoisi että siinä avaimet minä juon nyt kahvia saa katsastaa moottori pyörän

    • Anonyymi00017

      Hyödyttää mitä vähenee sekin entisestään ettäkö ihmisillä olosi moottoripyöriä huonokuntoisella pärrällä ajelee ni pitää olla jo jonkinlainen halu päästä hengestään ei ole tervejärkisen touhua testattu juttu kalju takarengas sadekelillä on kovassa vauhdissa hengenvaarallinen kun on kahdenkympin vauhdissa jo hankala pitää pystyssä kääntyessä edes

      • Anonyymi00018

        Uskon että sinun ON hankala pitää pystyssä yhtään mitään.


    • Anonyymi00019

      Ketjun aloittanut kusivaippaukko on tehtaillut tämän palstan täyteen saman sisältöisiä katkeria kirjoituksia, sitten se vastailee itselleen, nostellen aloituksiaan.
      Sen pää ei lakkaa suoltamasta sontaa, ennen kuin joku antaa sille kunnolla pataan, se tulee toteutumaan jossakin vaiheessa, eihän se osaa pitää leipäläpeensä kiinni oikeassakaan elämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe