Rollaattorimarssille!

Anonyymi-ap

Tänään, 8.5. järjestetään Jyväskylässäkin rollaattorimarssi. Poliisi turvaa marssia, jotta äärivasemmistolaiset ja umpivihreät eivät pääsisi häritsemään marssia. Tiedustelutietojen mukaan nuo ääriliikkeet ovat valmiita käyttämään jopa väkivaltaa vaatiessaan eläkkeiden pienentämistä!
Kaikki mukaan marssimaan hyvän vanhuuden puolesta!

19

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei muuta kun kaikki kankitien tenukepit vaan cruisaileen

      • Anonyymi00002

        Äitisi kärjessä kontaten.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Äitisi kärjessä kontaten.

        Osui ja upposi holistin hermoon kjäh kjäh


    • Anonyymi00003

      Ääripunaiset ottaneet kuulemma oikein pekkaspäivän häiritäkseen marssia.

      • Anonyymi00005

        Sinulla se pakkaspäivä on ympäri vuoden 🤣😅


      • Anonyymi00013

        Pekkaspäiviä ei ole enää vuosiin ollut kenelläkään. Taisi viimeisenä lähteä (SEL) Suomen elintarviketyöläisiltä?


    • Anonyymi00006

      Jos tätä kulkuetta joku häiritsee, niin ne on kyllä Orpo-Purra -linjan kannattajat ja kätyrit. Tosin heitä ja heidän päätöksiään vastaan tässä marssitaankin.

      • Anonyymi00007

        Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää nyt saatte kärsiä nahoissanne


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää nyt saatte kärsiä nahoissanne

        Kiva kun meillä on järjestelmä että kukin saa äänestää ketä itse haluaa.


    • Anonyymi00008

      Vanhustenhoidon kurjuus polveutuu nk. Marinin hallituksen toimista. Silloin jaettiin rahaa ilman mitään rajaa, mutta täysin vääriin paikkoihin.
      Sitten kepun paksukainen vielä kiristi susisoten käyttöön keskeneräisenä, yrittäen siten haalia itselleen mainetta.

      • Anonyymi00009

        Saarikko on paisunut massiivisiin mittasuhteisiin vuosikymmeniä veronmaksajien rahoilla


      • Anonyymi00011

        Höpö,höpö. Kyllä vanhustenhuollon kurjuuden suurin syy on hoitajamitoituksen pienentäminen.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Saarikko on paisunut massiivisiin mittasuhteisiin vuosikymmeniä veronmaksajien rahoilla

        Höh. Saarikko on hoikistunut selvästi vaihtaessaan työpaikkaa. Seura on tehnyt kaltaisekseen. 😁


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Höh. Saarikko on hoikistunut selvästi vaihtaessaan työpaikkaa. Seura on tehnyt kaltaisekseen. 😁

        Menkääs nyt rapamahat nesteelle puremaan munkkia


    • Anonyymi00015

      Saarikolta leikattiin vatsalaukku pois. Se on sen vitriinissä aivojen vieressä.

    • Anonyymi00016

      Olin minäkin elämäni eka kertaa marssimassa vanhuuteni puolesta, täytin talvella 70 v.
      Oli marssijoita paljon, kaiken ikäisiä. Keli oli upea.

      Toiveeni on, ettei meikän tartte näissä hoitokodeissa vanhana elää. - tiedän vanhainkodit ja hoitolaitokset, sillä niissä monissa olen työtä tehnyt, myös päihde laitoksessa. - aikanaan 80-luvulla tuntui, että vanhainkodissa oli hoito ja asiat hyvin. Oli mummoille aikaa.

    • Anonyymi00019

      Vuosikymmeniä sitten oli nk. vanhainkodeissa runsaasti hoitajia ja heillä aikaa asiakkaille.
      Se johtui siitä ettei asiakkaita ollut kovin paljon, sillä siihen aikaan vanhukset kammosivat joutumista moisiin laitoksiin. Monissa perheissä myös pidettiin ikäihminen kotona mm. lastenhoidossa auttamassa.
      Nykyisissä perheissä, joissa itsekkyys ja rahanhimo menevät yli kaiken, ei enää ole tilaa senioreille, vaan jokainen mahdollinen tungetaa laitokseen.

    • Anonyymi00020

      Tätä se on ollut, nykypäivää. Tiedä, muuttuuko jotenkin ?? Lehdestä luvin, että 20 neliön kämpästä veloitetaan 1700€ / kk. Ja 40 neliön asunnosta monta tonnia, oliko yli 4000€. - ensin otetaan vanhan rahat ja yhteiskunta maksaa lopun hinnan, kun oma raha ei riitä. Huh, huh. . .
      Kotona sitä on vanhana viisainta asua, jos pystyy. Pääsee ulos, kun hoitokaitoksista ulos ei pääse. Koko päivän kökötetään telkkarin edessä yhteisessä tuvassa. Heti laitostuu vanha.

    • Anonyymi00021

      Eihän mikään estä jotakin kaveria viemästä palvelutaloon papalle, tai mummolle, rommipulloa josta voi siemailla ja pitää lystiä. Pitää vain varoa ettei hoitajat juo iltavuorossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe