Jos haluaisi mennä oluelle tänään, ei taida olla vaihtoehtoja. Surullista. 🫢
Minne tänä iltana
30
1863
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mene lähimpään kauppaan ja hae olusesi sieltä. Omassa rauhassa ja luonnon ääniä kuunnellen on sitä parasta oluella oloa. Itse inhoan paikkoja joissa juotetaan 10 kertaa tölkkiolutta kalliimpaa tavaraa. Ja samaan hintaan joutuu katsomaan kainuulaisten idioottien typeriä naamoja. Pahimmillaan joku tolvana yrittää puheille. Kyllä oluet on otettava kotona ja ravintolassa käydään korkeintaan syömässä; tosin ei enää sitäkään. Nykyisin on tullut persuilla ja jopa ihmisillä tapana syödä päähine päässä. Minä en moista sikailua kestä, joten olen lopettanut senkin "huvin".
- Anonyymi00002
Arvasin että tämä menee tähän, hyvää illanköllykkää sullekin.
- Anonyymi00003
Kyllä kyläbaari pitää olla pienellä paikkakunnalla, kohtaamispaikka, jossa vaihdetaan kuulumiset ja tavataan muitakin ja kesäisin tietenkin terassi. Palveleeko Retro tätä tarkoitusta ja miten hotelli Kalevala? Känsäkoura herätellä henkiin..? Näivettynyttä alkaa olla tilanne..
- Anonyymi00008
Niin pitäisi olla. Retro taitaa mennä kiinni jo , moneltako 21-22? Se siitä yöelämästä
- Anonyymi00004
Ei tarvitse Kuhmo kyläbaaria. Minä ajattelin mennä Pajakkakosken niskalle pussikaljoineni. Jos yököttää niin oksennan jokeen ja jos oikein ahdistaa niin hyppään koskeen.
- Anonyymi00005
Tää oli hyvä 😆 Textin perusteella vois luulla erääksi jolla on pitkä parta 🤫
- Anonyymi00014
Tykkään myös sinun ironiastasi, näilläpä mennään☺️
- Anonyymi00006
Rantsille
- Anonyymi00007
Retroon ei kyllä. Mahdu kuin kourallinen ihmisiä .. , Kalevalaan liian pitkä matka . Taksi sinne maksaa 30 ekee. Ei kestä budjetti.
- Anonyymi00009
Ei pidä ryypärä jos ei pinkka kunnossa.
- Anonyymi00010
Sokerikorppukin vain kävelee nykyään kun baarit kiinni.
- Anonyymi00011
Torille telttabaari , elementeistä hän nopeasti kasaa iso koirakopin
- Anonyymi00012
Nuorempi porukka menee isommissa kaupungeissa juomineen puisto penkeille tai torin laitamille kävely pelissä, täällä Mersun ja BMW rotiskot kiertää yhtä kahta katua päästä päähän
- Anonyymi00015
Se on juurikin näin😂
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on juurikin näin😂
Ja ensi yönä ei nukuta
- Anonyymi00013
Tuu meille, minä tarjoan
- Anonyymi00017
Oltiin viikonloppuna Jarmon ja Reijon kanssa metsätöissä, käytiin takastulomatkalla ostamassa apsilta vähän miesmäistä evästä. Jartsa tilas Äijä Kyljellään-annoksen ja veti sen yhdeltä istumalta naamaansa. Katottiin sit Reijon kans et aika paha pistää tost paremmaks. Tilattiin sit molemmil äijäpizzat mis oli ISOSTI kebablihaa ja pepperonimakkaraa, ja lisäks kimppaan tollanen HK:n blöö -pannu. Jartsa meni jo ihan sanattomaks siin kohtaa ku myyjätär toi safkat pöytään :D No, otettiin miehestä mittää ja ku äijäpizzat alko kadota nieluun ni pikkuhiljaa pöydän ympärille alko kerääntyä hameväkeä kannustamaan. Pystyin melkeen kuulemaan ku niiden housuissa alko vaahtopallot muodostua :D Tästä innostuneena heitin HK:n blöö -pannun kahdella haukulla naamaan. Äijät ei meinannu uskoo silmiään :D Röyhtäsin miehekkäästi päälle ja jätin astiat pöydälle. Lähdin sit astelemaan pihalle vetämään nortit ruoan päälle ja tää hameväki seuras mukana, ne kävi ihan ylikierroksilla. Vedin siin nortit ja pierasin suurimmat kaasut veke ja sit mentiinki emäntien kanssa Jartsan Chevy Vaniin, mut eihän me niistä juoruta ;)
- Anonyymi00018
Voe mahoton paikka!!
- Anonyymi00029
Huutista jos totta
- Anonyymi00019
Kiva tuo edellä esiinnostettu Pajakkoski. Suomileffojen yksi loppukliimaksi on, kun joku syöksyy koivun syleilystä riutuneena tukka lepattaen koskeen. Tosin pystyykö normivetiseen Pajakkakoskeen edes aikuinen ihminen uimataitoineen hukkumaan?
Taidan ottaa itse taxin ja ja ajelen Lentuankosken möljälle. Siellä on parempi syöksyä koskeen. Henki lähtee varmemmin kuin Pajakkakoskella. Ruumishuoneella tavataan. Siellä on sentään hiljaista, kun vertaa tähän ydinkeskustan karmeaan mopometeliin. On kyllä masentavia ihmisiä Kuhmossa. Lähteekö joku muukin Lentualle? Minulla ei ole rahaa kuin Taxiin. Ottakaa te muut ne viinakset. - Anonyymi00020
Mene havumajaan kuhnolainen
- Anonyymi00022
Kuhmo kuolee.
- Anonyymi00023
Onko sukurutsaamisesta havaintoa??
- Anonyymi00024
Moilasen BAARIIN oluelle.
- Anonyymi00025
Minä taisin vähän sammua ennen Kaljalle tuloani tuossa muutama päivä sitten. No sehän on meille nuorille sonneille vaan hyvästä, että kerätään voimia ennen "ryttyytystä". Kaunis Kuhmoilaan muuttanut neito... Hyväksytkö nöyrän anteeksipyyntöni ja ryhdymme hoppahyppelyyn eli sukupuoliyhteyteen tänä ehtoona. Minä toki maksan kaikki kulut mitä piehtaroimisestamme voi koitua.
- Anonyymi00026
Kuskilla lippahattu väärin päin siihen kyytiin menemme..
- Anonyymi00028
Todellakin, jos tahdot TÄNÄÄN mennä oluelle, niin ei ole vaihtoehtoja. Se on tehtävä tänään.
- Anonyymi00030
Mikä pitää tehdä? Minä urhoollisesti PANIN" tänään Timoa maahan ja Annabellaa vasta ylihuomenna"
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikä pitää tehdä? Minä urhoollisesti PANIN" tänään Timoa maahan ja Annabellaa vasta ylihuomenna"
Voe hyvänen aika, malliisa on menny!!
- Anonyymi00032
Imet pelillä kotona
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651