Jos haluaisi mennä oluelle tänään, ei taida olla vaihtoehtoja. Surullista. 🫢
Minne tänä iltana
16
580
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mene lähimpään kauppaan ja hae olusesi sieltä. Omassa rauhassa ja luonnon ääniä kuunnellen on sitä parasta oluella oloa. Itse inhoan paikkoja joissa juotetaan 10 kertaa tölkkiolutta kalliimpaa tavaraa. Ja samaan hintaan joutuu katsomaan kainuulaisten idioottien typeriä naamoja. Pahimmillaan joku tolvana yrittää puheille. Kyllä oluet on otettava kotona ja ravintolassa käydään korkeintaan syömässä; tosin ei enää sitäkään. Nykyisin on tullut persuilla ja jopa ihmisillä tapana syödä päähine päässä. Minä en moista sikailua kestä, joten olen lopettanut senkin "huvin".
- Anonyymi00002
Arvasin että tämä menee tähän, hyvää illanköllykkää sullekin.
- Anonyymi00003
Kyllä kyläbaari pitää olla pienellä paikkakunnalla, kohtaamispaikka, jossa vaihdetaan kuulumiset ja tavataan muitakin ja kesäisin tietenkin terassi. Palveleeko Retro tätä tarkoitusta ja miten hotelli Kalevala? Känsäkoura herätellä henkiin..? Näivettynyttä alkaa olla tilanne..
- Anonyymi00008UUSI
Niin pitäisi olla. Retro taitaa mennä kiinni jo , moneltako 21-22? Se siitä yöelämästä
- Anonyymi00004
Ei tarvitse Kuhmo kyläbaaria. Minä ajattelin mennä Pajakkakosken niskalle pussikaljoineni. Jos yököttää niin oksennan jokeen ja jos oikein ahdistaa niin hyppään koskeen.
- Anonyymi00005
Tää oli hyvä 😆 Textin perusteella vois luulla erääksi jolla on pitkä parta 🤫
- Anonyymi00014UUSI
Tykkään myös sinun ironiastasi, näilläpä mennään☺️
- Anonyymi00006UUSI
Rantsille
- Anonyymi00007UUSI
Retroon ei kyllä. Mahdu kuin kourallinen ihmisiä .. , Kalevalaan liian pitkä matka . Taksi sinne maksaa 30 ekee. Ei kestä budjetti.
- Anonyymi00009UUSI
Ei pidä ryypärä jos ei pinkka kunnossa.
- Anonyymi00010UUSI
Sokerikorppukin vain kävelee nykyään kun baarit kiinni.
- Anonyymi00011UUSI
Torille telttabaari , elementeistä hän nopeasti kasaa iso koirakopin
- Anonyymi00012UUSI
Nuorempi porukka menee isommissa kaupungeissa juomineen puisto penkeille tai torin laitamille kävely pelissä, täällä Mersun ja BMW rotiskot kiertää yhtä kahta katua päästä päähän
- Anonyymi00015UUSI
Se on juurikin näin😂
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on juurikin näin😂
Ja ensi yönä ei nukuta
- Anonyymi00013UUSI
Tuu meille, minä tarjoan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182257Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083