Löytyykö PKS seudulta mukavaa alkotonta vaikka ukkomiestä joka kutsuisi saunomaan suht kokemattoman ukkomiehen. Pikkuhiljaa kopeloiden ja suudellen tutustuen. Haaveena oikein mukava hetki kokeneen kanssa.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Onko kukaan ottanut vielä suihin
- Anonyymi00002
Ihan kokematon mut halukas kokeileen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ois mukava imeä.saisit mahtavan kokemuksen.runkkaisin hitaasti ja nuolisin terskaa.lopulta ottaisin kullin syvälle suuhun.jalat täristen laukeaisit ja sperma valuisi mun suupielestä
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ois mukava imeä.saisit mahtavan kokemuksen.runkkaisin hitaasti ja nuolisin terskaa.lopulta ottaisin kullin syvälle suuhun.jalat täristen laukeaisit ja sperma valuisi mun suupielestä
Missä päin maailmaa tää ois mahdollista kokea.
- Anonyymi00007
No sehän on sun bravuurisi. Muutahan sä et ole koskaan kokenutkaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No sehän on sun bravuurisi. Muutahan sä et ole koskaan kokenutkaan.
Pidä pääs kiinni homo kun et tiedä mitään
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pidä pääs kiinni homo kun et tiedä mitään
Kyllä sinä siitä huolen pidät että kaikki tietää mistä tykkäät hinuri.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä sinä siitä huolen pidät että kaikki tietää mistä tykkäät hinuri.
Sää mää bää tietää phuahaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sää mää bää tietää phuahaa
Buaahaa sää mää ja bää se vaan tietää buaahaa. Delaa kyyläri idiotti.
- Anonyymi00017
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mielellään ottaisin kullin suuhun
- Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
Heti antaisn
Kerran imetty ja muutaman olen imeny
- Anonyymi00013
Hyi saatanan löylukauha homo painu hevonvittuun täältä. Mitäs et ole vieläkääm mennyt.
- Anonyymi00014
Pyllistä vaan niin saat mitä tilaat.😂😂
- Anonyymi00015
Kovasti näyttää sinunkin tekevän mieli kauhaa.
- Anonyymi00016
Löylykauhapoika taitaa kiihottua kunnolla näistä miestenvälisistä pano ja runkkaus jutuista.luet ja seuraat keskustelua.miks lukea jos ei aihe kiinnosta.taitaa löylykauha perseesdä tuua nsutintoa ja pojasta kasvaa kunnon kullinimijä❤️❤️❤️
- Anonyymi00031
Onko 50-100 kokemuskertaa "muutama"?
Puhu ja kirjoita joskus totta! Vanha kokenut kettu!
- Anonyymi00018
Heippa!
Pitkään kiinnostanut ja ollut Bi-Utelias. Olen 27-vuotias ukm 182/96/15. Ei kokemuksia entuudestaan. Pitkään fantasioinut ja halunnut kokeilla touhuta vanhemman miehen kanssa 50+ ukm saa olla vanhempikin! Luottamus 1000%
Pohjois-Pohjanmaalla ja voit jättää vaikka t e l e gram nimesi niin laitan viestiä :)- Anonyymi00020
Ois ihana imeä .ensi kertaa kun saisit antasaa miehen imeä kovaa kyrpää .se laukeaminen tuntuu ihan taivaallisele
- Anonyymi00025
Miten on käykö faxin numero?
- Anonyymi00021
Haluisin löytää nuoremman 25-35v m+m seksistä haaveilevan kanssani nauttimaan vaikka autossa salaa, itse olen +60ukm ja jo pitkään unelmoinut ensimmäisestä kerrasta mutta rohkeus puuttunut. Olisi kiva jos olisit etelä-suomesta puhdas terve niin kuin minäkin.
- Anonyymi00022
Täällä olis 18v siro tyttömäinen poika.voisin olla isin pieni kullinimijä
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Täällä olis 18v siro tyttömäinen poika.voisin olla isin pieni kullinimijä
Missäpäin poika on? Täällä voisi olla vakituinen isi sulle ;)
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Missäpäin poika on? Täällä voisi olla vakituinen isi sulle ;)
Kajaanissa.ois ihana tuollainen isi joka antas kunnon lastin spermaa suuhun💋
- Anonyymi00026
Voitko tavatessa osoittaa että olet "puhdas" riskitön tyyppi?
- Anonyymi00032
OLETKO VARMASTI 100% PUHDAS PULMUNEN, mutta vaimon kanssa joitain kokeiluja vai?
Ei huono! Jos reitti reijälle kutsuu myös?
Aletaanko oleen... jos innostut muustakin luin hetken hurmiosta?
😘😄😂👌
- Anonyymi00027
Olisin kiinnostunut kaltaisestasi siististä kuviosta. Laita meiliosoite ja jatketaan siellä. /Vesa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1131131
- 691125
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176984- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664