Uusavuttomuus

Anonyymi-ap

Miten demarit ja muut vasemmistolaiset saadaan aikuistumaan?
He ovat nimittäin lapsia aikuisten kuorissa. He eivät osaa huolehtia itsestään edes aikuisena. Täälläkin sen näkee joka päivä. He osaavat vain haukkua hallitusta kun leikkaa heidän tukiaan. Hirveä ulina aamusta iltaan. Nyt tietysti on helppo vastata että kun ei ole töitä tarjolla. Muistatteko vielä kun kolme vuotta sitten oli pula työntekijöistä? Sama ulina oli silloinkin päällä joten tuo ei käy selitykseksi. Julma totuus on se ettei vassarit pärjää ilman että oikeistolaiset elättää heitä.
Eli vassari osaa ulista ja rääkyä lisää rahaa ja haukkua muita.
Tämä on fakta ja tieteellisesti todistettu.

7

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

😂😂😂😂 olipa hyvä kirjoitus. Harmi vaan että se totta eikä hauska viikonloppu läppä.

• Anonyymi00002

Mutqu perutuslaki, valinnan vapaus, hallintokantelu ym jne....

• Anonyymi00003

Sillai varmaan vasuri aikuistuu jos saadaan Persut pois Suomesta antamasta huonoa esimerkkiä? Tuo nimittäin tarttuu!

• Anonyymi00004

Vasemmistolaiset ovat kyllä kovia valittamaan kaikesta. Ja kaikki valitus liittyy jotenkin siihen että heidän pitäisi saada enemmän tai lisää jotain tukia.

• Anonyymi00005

Ei niitä saa aikuistumaan millään. Sama ulina, että mulle lisää tukia ja muiden tienaamia rahoja jatkuu vuodesta toiseen. Rikkaille lisää veroja jotta olisi varaa maksaa enemmän tukia minulle.
      Katso mitä tahansa sosiaalista mediaa tai keskustelu palstaa niin joka paikassa ne ulisee kuinka epäreilua on kun rikkaiden verotusta laskettiin.
      Ne ovat enemmän huolissaan rikkaiden veroista kuin siitä saako itselle töitä.

• Anonyymi00006

Väistämätön aikuistuminen tapahtuu jokaiselle, jonka on maksettava laskuja, veroja, eikä ruokatarvikkeetkaan ole ilmaisia, saati että ne tulisivat itsekseen kaupasta jääkaappiin. Jonne sinnekään ei tule viileää, ellei ole sähkösopimusta. Ja kun hoitaa asiansa itse.
      Millään en ymmärrä tätä uusavuttomuutta. Tuleeko se siitä, että vaikka kaupasta saisi euroilla salaattia, kerää nokkosta ja voikukan lehtiä, ja muita villiyrttejä kävelylenkeillään ruokaan?
      Vai siitäkö se tulee, kun kuntouttaa itseään takaisin normaaliin elämään leikattuna? Vai siitäkö, kun miettii kuinka saa ahvenen ylös järvestä tai hakkaa polttopuita?
      Eikö uusavuttomuus ole sitä, ettei osata itse piirtää omaan vaatteeseen kaavaa, ja hyödyntää kangasta jota saa edullisemmin? Eikö se ole sitä, ettei mitään kotivaraa pidetä kierrossa? Eikö se olekaan sitä, ettei nähdä mikä milloinkin kannattaa kauden edullista hyödyntää vaikka purkittamalla tai maitohappokäyttämällä?
      Eikse oo perimmältään sitä ettei selviydytä, jos nykyajan järjestelmät, kuten sähköverkko, pettävät, vedenjakelu katkeaa, matkapuhelinverkot pitenevät?

Ei uusavuttomuudella ole tekemistä puolueiden kanssa. Se on neuvottomuutta hankalien tilanteiden suhteen, ja varautumattomuutta.

• Anonyymi00007

Apina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1184
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      613
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      552
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe