Onko kukaan heteromies (tietoisesti) kokeillut leidaria? Itse en pystyisi. Yhden tapauksen tiedän. Pussit hakkas toisiaan.
Leidareita
5
141
Vastaukset
- Anonyymi00002
Yksi tuttu linnakundi (istunut 7 vuotta) sanoi että mitä väliä sillä on että on munat jos on hyvännäköinen? Oli istuessaan kokenut poikarakkautta mutta muuten oli siviilissä täyshetero ja hänellä oli vuosikymmenen ajan todella hottis vakkarinainen Thaimaassa. Naista piisasi hällä Suomessakin, meni vaan kuolemaan nuorena nelivitosena.
- Anonyymi00003
Ystäväni NumBall näistä haaveilee.
- Anonyymi00004
Mutta ku pitäis ilmaiseksi saada ja hymyllä ei hurmaa niin se peli ei vetele..
- Anonyymi00005
No kerrankos sitä
- Anonyymi00006
En ole tästä ylpeä, joten olkoon synninpäästö. Minulla oli taksitolpalta pokattu salarakas vuosia, jonka luo menin miltei ainoastaan vain poikien baari-illan jälkeen kännissä kuin apassipäällikkö.
Eräänä aamuna siinä sitten aamuaktin jälkeen hän sanoi minulle käyvänsä vessassa ja tupakalla ja kertovansa minulle sitten jotakin. Hän tuli sitten takaisin viereeni ja virkkasi:
"Se on ihanaa kun tuut mun luo ja mä rakastan sua, mutta miksi aina hirveessä kännissä ja miksi aina perseeseen, kun se tuntuu siltä kuin menisi paskat housuun?"
Minulla ei ollut hyvää selitystä mainittuihin asioihin, enkä voinut sanoa että monet aiemmat naiseni sitä vaativat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261760
- 1071241
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381101- 491009
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54920- 130920
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240888Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76776Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu56748