Onko kukaan heteromies (tietoisesti) kokeillut leidaria? Itse en pystyisi. Yhden tapauksen tiedän. Pussit hakkas toisiaan.
Leidareita
5
160
Vastaukset
- Anonyymi00002
Yksi tuttu linnakundi (istunut 7 vuotta) sanoi että mitä väliä sillä on että on munat jos on hyvännäköinen? Oli istuessaan kokenut poikarakkautta mutta muuten oli siviilissä täyshetero ja hänellä oli vuosikymmenen ajan todella hottis vakkarinainen Thaimaassa. Naista piisasi hällä Suomessakin, meni vaan kuolemaan nuorena nelivitosena.
- Anonyymi00003
Ystäväni NumBall näistä haaveilee.
- Anonyymi00004
Mutta ku pitäis ilmaiseksi saada ja hymyllä ei hurmaa niin se peli ei vetele..
- Anonyymi00005
No kerrankos sitä
- Anonyymi00006
En ole tästä ylpeä, joten olkoon synninpäästö. Minulla oli taksitolpalta pokattu salarakas vuosia, jonka luo menin miltei ainoastaan vain poikien baari-illan jälkeen kännissä kuin apassipäällikkö.
Eräänä aamuna siinä sitten aamuaktin jälkeen hän sanoi minulle käyvänsä vessassa ja tupakalla ja kertovansa minulle sitten jotakin. Hän tuli sitten takaisin viereeni ja virkkasi:
"Se on ihanaa kun tuut mun luo ja mä rakastan sua, mutta miksi aina hirveessä kännissä ja miksi aina perseeseen, kun se tuntuu siltä kuin menisi paskat housuun?"
Minulla ei ollut hyvää selitystä mainittuihin asioihin, enkä voinut sanoa että monet aiemmat naiseni sitä vaativat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483