Onnea teille nimipäivänänne :)
Hieno päivä juhlia nimeänne!!!
*hymy*
*halaus*
*vilkutus*
Aina, Aini, Ainikki & Aino
14
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja Annikille, eikös.
- Anonyymi00003
Annikki on Annan päivänä, joulukuussa.
- Anonyymi00002
Osmo ei oo mikään rosmo, onnea hälle!
- Anonyymi00004
Kukka ja Floora onnea!
- Anonyymi00005
Tuula taitaa nukkua, onhan jo yö.
- Anonyymi00006
Joillakin yö joillakin päivä :).
- Anonyymi00007
Sofia, Sohvi ja Sonja. Musikaalissa West Side Story on hieno laulu Sofiasta.
- Anonyymi00008
Esteri saa päiväonnittelut. Nyt ei sada kuitenkaan täällä meillä.
Tuli mieleen et Ähtäri on ruotsiksi Etseri, aika erikoinen, melkein kuin Esteri. No, pandat ei enää murehdi sitä. - Anonyymi00009
Maila, Maisa, Maili onnitellaan. Maisansalossa olin lomalla, Mailan pesismatsissa oon ollut, mailia pitempiä juossut....
- Anonyymi00010
Ei sitä usko Erkkikään, mut onnea silti!
- Anonyymi00011
Emman päivänä voi muistella myös hieman vanhaa osin apeaa Emma-laulua, josta The Sounds teki instrumentaaliversion.
- Anonyymi00013
Onnea Lyylille, joka alkoi kirjoittamaan.
- Anonyymi00014
Ja tottakai toukokuussa on Toukolla nimipäivä!
- Anonyymi00016
Tunsin Mimmin, rakas muisto on yhä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333064Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928- 56924
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699