Kaksi lesbonaista, jotka asuvat yhdessä, ovat saaneet yhteisen lapsen, pojan. Tämä on biologinen ihme. Toinen näistä naisista on kolmiloikkaaja Senni Salminen.
Biologinen ihme - kaksi lesboa saivat yhteisen lapsen.
15
682
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lienee tuossa pitänyt käyttää jotain miestäkin apuna, joka on ruiskuttanut siittiösoluja toiseen lesboista.
- Anonyymi00006
Tahi ihan vaan on ruutalla rytkäyttänyt siemenet sissään.
- Anonyymi00007
Ei mikään uusi asia.
Siemen pankista siemenet ja sillä homma hoituu samalla tavalla kuin lapsettomilla avio pareilla. - Anonyymi00008
Niin, ja uutinen tässä oli mikä?
- Anonyymi00010
Ei muuten, mutta liekö se paikallinen kolmiloikkaaja sukua, siis se kansanetustaja.
.
- Anonyymi00009
Peräkylän vanhapoika siellä hmettelee, sivistys ja koulunkäynti on jäänyt vähiin.
- Anonyymi00012
Lespo joutuu käyttämään miehen siementä jotta saa lapsen. Luulisi Lespoa hävettävän sillä Lespohan vihaa miehiä. HYI
- Anonyymi00014
Niinhän se hetero nainenkin joutuu alistumaan miehen siemenelle jos meinaa lisääntyä .
Lespot eivät vihaa miehiä vain eivät tunne sukupuolista vetovoimaa miehiin siinä on vissi ero. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niinhän se hetero nainenkin joutuu alistumaan miehen siemenelle jos meinaa lisääntyä .
Lespot eivät vihaa miehiä vain eivät tunne sukupuolista vetovoimaa miehiin siinä on vissi ero.Lespo on Lespo vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi00016
Ihanan 2000 luvun uudet kokeilut.
Ei loppua näy.
Normaali on väärin ja epänormaali on hyvä.
Mutta mitä itse keksit sellaista vääränlaista, joka sopisi nykyaikaamme?
Riitti jo ihmettely, keksi jotakin itsekin. - Anonyymi00017
Pentu varmaan joku sosiopaatti.
- Anonyymi00018
Nykyään ilmoitetaan perheen lisäyksestä, kun otetaan koira tai kissa.
- Anonyymi00019
Mitä ihmettelemistä tuossa on.Homotkin saa lapsia.
- Anonyymi00020
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sebastian-tynkkynen-suunnittelee-haita-ja-lapsia-alan-rakkaansa-kanssa-minulla-on-haaveena-kasvattaa-pikku-poika/6911760
Kyllä homo Tynkkynenkin suunnittelee lapsia rakkaansa kanssa. Jon biolookinen ihme jos kaksi naista saa lapsen. Se se on vasta rytinää kun kaksi miestä saa lapsen.
- Anonyymi00021
mikä on biologinen ihme.....hävytön nainen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681617IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk341499Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää434893Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta148841