Paljonko suunnilleen ovat hinta-arviot rodun koirasta?
Aivan loistavan kaunis koirarotu. En ole kyllä varma kuuluuko vinttikoiriin
Faaraokoirasta
3
722
Vastaukset
- Tuitsu
En osaa sanoa nykypäivän hintoja. Kuului aiemmin vinttikoiriin, minulla oli 2 farkkua, saivat siihen aikaan osallistua mm. ratajuoksu kisoihin, muiden vinttareiden tapaan.
Sittemmin rotu siirrettiin alkukantaisiin rotuihin.
Eli siis vaikka onkin ns. vinttari, on nyk. alkukantaisissa roduissa.- Lilli
Faaraokoirien ja cirneco dell'Etnojen (vähän pienempi kuin farkku) kanssa voi harrastaa vinttikoirien maasto- ja ratajuoksua edelleenkin. Molempia rotuja voi hyvin sanoa vitosryhmän vinttikoiriksi. http://www.suomenvinttikoiraliitto.fi/
Hinnoista en osaa sanoa. - minä vaan
Lilli kirjoitti:
Faaraokoirien ja cirneco dell'Etnojen (vähän pienempi kuin farkku) kanssa voi harrastaa vinttikoirien maasto- ja ratajuoksua edelleenkin. Molempia rotuja voi hyvin sanoa vitosryhmän vinttikoiriksi. http://www.suomenvinttikoiraliitto.fi/
Hinnoista en osaa sanoa.Käy katsomassa www.farkkukerho.net, sieltä löydät yhteystiedot rodun kasvattajiin. Lue myös luonnekuvaus jne.
Rodulla on tosiaan juoksuoikeudet ja kuuluu vitosryhmään, alkukantaisiin rotuihin. Itse omistan tällaisen isokorvaisen, viisaan, manipuloivan, IHANAN faaraokoiran ja on tärkeää huomioida rodun riistavietti koiraa otettaessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898134Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1864356Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302577Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1872531Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17962118- 511676
- 541607
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671273