Putinin on myös se tajunnut sen että Suomi tai osa suomalaisista haaveilee Karjala takaisin💪💪
Siestarjoki pian Suomen itäraja
28
301
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu, Suomen puolustusvoimien ja Naton yhteinen suunnitelma on vuotanut julki. Eihän se toki haittaa, eihän Putinilla ole enää kuin hevosia sotilailleen, sekä ratsuksi että ruuaksi.
- Anonyymi00002
Korkea aika vallata Karjala takaisin. Ollut ryssällä jo viime sodista lähtien. Toisen maailmansodan vääryydet on nyt korjattava ja otettava Karjala takaisin, Petsamo myös. Laatokan alue...
- Anonyymi00005
Kyllä, ihan kiva saada jäämeren rantaa Suomelle ja suomineidolle vasen käsi ja reilusti häneen helmaa Karjalan kannaksella ja minä haluan laskea muikkuverkot Laatokkaan jo syyskuussa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä, ihan kiva saada jäämeren rantaa Suomelle ja suomineidolle vasen käsi ja reilusti häneen helmaa Karjalan kannaksella ja minä haluan laskea muikkuverkot Laatokkaan jo syyskuussa.
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00004
Vasemmisto sdp,kesk,vih,vas,rkp haaveilee Suomen liittämisestä Venäjään.
- Anonyymi00007
Hölömölä höh
- Anonyymi00008
Tuo on hyvä idea. Tulisi todella suuri Suomi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuo on hyvä idea. Tulisi todella suuri Suomi.
Ai että on hölömölä höh 😅🤣
- Anonyymi00010
Suur-Suomi olisikin kova vastapeluri oranssille pellelle. Voisimme hieman viilailla noita tullejakin ja vaatia viisumipakon usalaisille. Niiden Euroopassa olevia sotilaita voisi käyttää miinanpolkijoina Pohjois-Korean valloituksessa.
- Anonyymi00011
Ei pitäisi lietsoa mutta jos Suomi olisi samanlainen raakalainen kuin Venäjä niin nyt olisi tilaisuus sillä Venäjällä kalusto-ja miehistöpula.
Tosin Suomessa kun ei ole hyökkäysvoimat vaan puolustusvoimat niin ei voi hyökätä ja tätä ei Putin tajua tai luulee suomalaisia samanlaisiksi natseiksi kuten itse ovat ettei lakeja noudateta. - Anonyymi00012
Mie oon ottanna Karjalaa takaisi jo vuosikymmeniä, pullo ja tölkki kerrallaan.
- Anonyymi00013
¨ÄKÄS-LOMPOLON R-KIOSKA SIELLÄ ASUU KAIKKI KOHTA
- Anonyymi00014
Suomessa suotta vatuloidaan. Nyt pitäisi järjestää "mainilan laukaukset" idästä ja aloittaa välittömästi hyökkäys Venäjää vastaan. Emme halaja suuria, tuhat kilometriä jos siirrettäisiin itärajaa idemmäksi, niin saataisiin maassamme majaileville käyttökelvottomille matuille oleskelutilaa venäläisten seassa. Näin saataisiin varsinainen Suomi suomalaisille.
- Anonyymi00015
Oletko valmis lähtemään jos päätetään että nyt lähdetään tekemään suur-suomea?
Yli mentäis ns. Rukajärventietä. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletko valmis lähtemään jos päätetään että nyt lähdetään tekemään suur-suomea?
Yli mentäis ns. Rukajärventietä.Kyllä ensimmäisenä. Tulta munille!!!!!!!!!
- Anonyymi00016
Eihän sinne kenenkään tarvitse jalkaisin mennä. Droneja vain laitetaan muodostelmassa menemään pommilastissa, niin ryssä siirtää peloissaan itse rajaansa idemmäksi. Niiden ilmatorjunta on enää hevosen selästä ammuttavia ritsoja. Ne viisi jäljellä olevaa it-tykkiä turvaa sen pikku-ukon bunkkeria Moskovassa.
- Anonyymi00018
Kuinka kauas järeimmät tykit ampuu rajalta, sinne saakka siis itäraja.
Hurraa!! Laatokka on meidän. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuinka kauas järeimmät tykit ampuu rajalta, sinne saakka siis itäraja.
Hurraa!! Laatokka on meidän.Laatokkaan on upotettu niin paljon myrkkyjä, että siellä uivat kalatkin osaavat jo puhua.
- Anonyymi00020
Laatokan ympäristössä on maaperässä runsaasti Radonia ja siellä aiemmin asuneiden suomalaisten, (siirtolaisten), geenit muuntautuivat syöpäherkiksi ja sama geeniperimä jatkuu edelleen heidän jälkeläisissään, mm. Jyväskylän seuduilla.
- Anonyymi00021
Putin saa Suomesta jonkinasteinen ystävän jos luovuttaa Suomelle Karjalan takaisin kokonaisuudessaan.
- Anonyymi00022
https://yle.fi/a/3-7263681
Tuossa olisi valmis kartta jossa näkee Suomen rajat.
Ei muuta kun ensi viikolla lähdetään kohti itää siirtämään "pikkuisen" rajoja.- Anonyymi00023
Komian näköinen alue. Lebensraumia oikein kunnolla.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Komian näköinen alue. Lebensraumia oikein kunnolla.
Se olis neljä viikkoa lepopäivineen jos minä lähtisin ja saisin mukaan valita itselleni apureiksi 20 hyväkuntoista taistelijaa
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se olis neljä viikkoa lepopäivineen jos minä lähtisin ja saisin mukaan valita itselleni apureiksi 20 hyväkuntoista taistelijaa
Muistakaa ottaa täydet tuttipullot mukaan!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Muistakaa ottaa täydet tuttipullot mukaan!
Möhkössä voi vielä täyttää tuttipullot.
- Anonyymi00027
Minusta tuo alue näyttää aika mitättömältä, jos suur-suomea lähdetään tekemään niin kerralla kunnon alus.
- Anonyymi00028
Ensi alkuun tavoite Ural vuoret.
- Anonyymi00029
Uraliin - song and lyrics by A. Aimo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6402944- 1091582
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721556Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831400- 1161307
- 1381276
- 1051147
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 48970
- 49949