https://www.ts.fi/a/6974331
Ja tämä koskee ihan kaikkia, ihonväristä riippumatta.
Mikä teitä miehiä vaivaa?
8
108
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Miksi musta mies niin usein syyllistyy raiskaukseen. On pilluhullu kansa. Iman naiset tikattu umpeen eivät enää kelpaa.
- Anonyymi00003
fyysinen itsensä ilmaisu etelämaalaisilla on vahvempi kuin pohjoismaalaisilla
- Anonyymi00002
Mitäs minä nyt olen tehnyt?
Yleistäminen vaatisi vähän tarkempaa rajausta... - Anonyymi00004
Jotta lukisi Turussa lehtiä, pitää maksaa rahaa.
Siksi Turun asiat eivät kiinnostaa muita kuin turkulaisia itseään.- Anonyymi00005
Alkulauseessa ei kerrottu kansallisuutta
- Anonyymi00006
Heinäkuu on perheen kk ja katsotaan miten onnellisia suomalaiset ovat.
Vapaat Naiset liike ei kommentoi.
Vielä on varaa vapauttaa naiset yhteiskunnassa.- Anonyymi00007
Suomen Feministit Liike yhtyy VNhen, että kyllä naisista puristaisi lisää vapautta kaikille.
- Anonyymi00008
Miehistä häviävän pieni osa on väkivaltaisia naistaan kohtaan ja naisten väkivalta miehiä kohtaan on paljon yleensä oletettua yleisempää. Eroa on lähinnä fyysisessä pystyvydessä.. Uutisiin pääsevät lähinnä nämä marginaaliset ääritapaukset.
Mutta vastakysymyksenä on pakko kysyä, että mikä teitä naisia vaivaa, kun tällaisten miesten kanssa "lähisuhteeseen" rupeatte ja siinä roikutte? Ei se henkkrikos ykskaks tule. Kyllä sltä edeltää runsaasti jo aikaisin ilmeneviä varoitusmerkkejä ihan jo sieltä tutustumisajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei262817- 82726
- 73719
- 71681
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601