Freshin Oy toi 82 ja 83 vuotiaille vanhemmilleni ilman laadun mittaus mittarin yllättäen, pyytämättä. Talo on rakennettu 1927 hirsitalo, jossa on painovoimainen ilmanvaihto. isäni oli äitini omaishoitaja juuri sillä hetkellä ja äiti kotona kotisairaalassa kuolema sairas. Isäni ei oikein ymmärtänyt mistä on kysymys ja otti mittarin kuitenkin vastaan. Kun itse tulin töistä kotiin illalla äitiä hoitamaan, poistin mittarin sisätiloista terassille. Isäni sen jälkeen ymmärsi, että taloon ei tehdä mitään mittauksia ja asenneta ilmanvaihtokoneita jne. Isäni soitti Freshin Oy:lle, jotta hakevat mittarin pois. Jossain vaiheessa mittari katosi terassilta, kun äidin hautajaisiin siivottiin paikkoja. Nyt mittarista tuli lasku 299 EUR. Törkeää ja vastuuntunnotonta vanhuksien huijausta varsinkin kun toinen tekee kotona kuolemaa ja ajatukset evät ehkä toimi normaali tavalla. Ns. myyjä ei tullut edes sisälle missään vaiheessa, kun mittarin toi. Pitää ilmeisesti maksaa tuo lasku, mutta varoitan muita, jotta vanhuksia on helppo huijata. Vaimo ja sisko toimii pääkaupunkiseudulla ja Tampereella LVI alalla, niin saavat myös levittää tätä kokemusta muille.
Ilmanmittaus
Anonyymi-ap
0
218
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560