Kesän viettoon

Anonyymi-ap

1 Onko monelle tuttuja vakiomenoja kesäksi pride, matka, joku hyvä festari ja mökkiviikonloppu?
2 Mitä mielenkiintoista sinulle ja/ tai teille mahtuu tähän kesään?
3 Istutatko kenties jotain kukkia tai syötävää?
4 Poljetko pyörää?
5 Vedätkö perässäsi kesällä matkailuvaunua? 6Aiotko vain levätä laakereilla vai juosta maratoneja?
7Mitkä tapahtumat saa tai saisi sinuun vipinää kinttuihin? 🎯
8 Ja palstan tuntosarvisille etanoille 🐌: Mihin aikaan ois hyvät loma säät..

Hyvää kesän odotusta kaikille, ☀ aurinkoa silmiin 😊

Omat vastaukset
1 Hki pride ja jospa ehtisi 2 muuhun tänä
vuonna.
2Yhdistettynä hotelli vkon loppu.
Joku lempeä ei niin suuri festari missä vois
nurmikolla istua. Löydänkö apilan.
3 Aion syödä mansikoita vaikka litra hinta
ois 9. Kukat ampeleina tuliaisina muille.
4 Parin päivän pyöräretki on suunnitelmissa pohjoiseen. Odotan kovasti. Hyvä vanha manuaali mökkipyörä eväät, makuupussi ja hyvä satula/ seura.
5 Olen vaunun ajanut pohjoisesta etelää mutten koskaan yöpynyt siinä, toimitin vaan perille. Joten pitää miettiä tätä. Sain hyvän tarjouksen eräästä vaunusta.
6Itselle riittää luonnonvaraiset näkymät kesällä. Eli laakerit lepäilee 🐞
7 Hyvänmielen tapahtumat.. Ei nyt mikään alastonjuoksu mut jotain sinnepäin =pride😁😅
8Elokuussa ja juhannuksena niitä säitä sitten.

2

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Alastonjuoksulle täytyy tulla tänäkin vuonna. Siellä täytyy sitten muistaa varoa valokuvaavia ja uhmakkaasti käyttäytyviä persurouvia, muutoin on aina kyllä mukava tunnelma. Kyllä nolottaa ja hävettää valtavasti, jos päätyykin persurouvan kotialbumiin.

• Anonyymi00002

1 Onko monelle tuttuja vakiomenoja kesäksi pride, matka, joku hyvä festari ja mökkiviikonloppu?
      -Saatan käydä Helsinki Prideilla ja Naistenbileissä. Ehkä. Myös Oulun Pridessa ehkä. Tai sitten en mee kumpaankaan ja istun vaan parvekkeella riippukeinussa aurinkoa ottaen. Saatan myös lähtee jonnekin muuallekin käymään, jos jotain kivaa ilmaantuu. Mökillä pitäis varmaan käydä. Ehkä käyn siellä. Laitoin auton pois, niin pitää miettiä pääsenkö vai myynkö mökinki.

2 Mitä mielenkiintoista sinulle ja/ tai teille mahtuu tähän kesään?
      - Lapsen lakkiaiset, kiva työjuttu, kiva viikon kylpylä- loma lasten.

3 Istutatko kenties jotain kukkia tai syötävää?
      -Minulla kasvaa parvekkeella mm. tomaattia, kasvihuonekurkkua, mansikoita (on jo kukkia), yrttejä, laventelia, suklaaminttua ja jotakin muutakin 😊

4 Poljetko pyörää?
      -Kaupunkipyörää kyllä välillä. Maantiepyörästä oon haaveillut, mutta ei sitä varmaan tulis yksin ajettua kuitenkaan ja kuitenkin reidet vaan hankautuis puhki ja pylly tulis kipeäksi.

5 Vedätkö perässäsi kesällä matkailuvaunua?
      -En vedä, mutta aiemmin ajoin matkailuautoa. Nyt en omista enää edes tavallista autoa ja kuljen julkisilla.

6Aiotko vain levätä laakereilla vai juosta maratoneja?
      -Vedän lonkkaa ja polskin vedessä, no metsä ja kalliokävelyt kans on tosi jees ja miksei patikkareissutkin, jos sais vielä jonkun innostuu mukaan. Vaikka enkai mä enää jaksa innostua Ehkä itekään retkipatjalla nukkumisesta. Sais olla tosi ihanaa seuraa sit. 😁

7Mitkä tapahtumat saa tai saisi sinuun vipinää kinttuihin? 🎯
      -Seksibileet jätän muille, mutta ihana nainen tuikkivin ja hymyilevin silmin ja täynnä rakkautta. 😍

8 Ja palstan tuntosarvisille etanoille 🐌: Mihin aikaan ois hyvät loma säät..
      -Mulla on loma heinäkuussa, joten vastaan, että toivottavasti heinäkuussa 😁
      -Fructus-83

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      129
      1849
    2. 121
      1355
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1140
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1029
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1021
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      131
      980
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      254
      967
    8. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      809
    9. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      806
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      79
      797
    Aihe