Tebska ja Midell

Anonyymi-ap

Kumpi vie voiton?

78

1545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tebska pitkässä juoksussa. On rekoille hyvät parkit sekä henkilöautoille. Hyvä ruoka ja mukava henkilökunta.

      • Anonyymi00002

        Ja tupakkimiehet pääsee terassikahville


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ja tupakkimiehet pääsee terassikahville

        Jep 👍 Ti-halli on myös hyvä meille jotka pesemme auton itse.


      • Anonyymi00004

        Toivattavasti pärjäisivät molemmat, mutta jos arvata pitää niin Tebska.


    • Anonyymi00005

      Toivottavasti alkaa polttoaineita aletaan myymään?Ei Teboilin!

      • Anonyymi00006

        Kirjoitus virhe!


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kirjoitus virhe!

        Ennemmin lukihäiriö.


      • Anonyymi00008

        Polttoaineen myynti on vähän huono bisnes. Litrahinnasta ei kovin montaa senttiä jää kauppiaalle. Parempi tuotto on muilla palveluilla.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Polttoaineen myynti on vähän huono bisnes. Litrahinnasta ei kovin montaa senttiä jää kauppiaalle. Parempi tuotto on muilla palveluilla.

        Kandee myydä viinaa, paremmat prosentit.


    • Anonyymi00009

      Turhia huru-ukkojen juorukerhoja molemmat.

      • Anonyymi00010

        Niskan juoru-ukkojen kerho kokoontuu tebskalla.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Niskan juoru-ukkojen kerho kokoontuu tebskalla.

        Mitä juoruttavaa Imatralla edes on, eihän siellä tapahdu mitään.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mitä juoruttavaa Imatralla edes on, eihän siellä tapahdu mitään.

        Kateelliset puhuu paskaa seläntakana.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mitä juoruttavaa Imatralla edes on, eihän siellä tapahdu mitään.

        Tapahtuuhan meille tulee tori uudelle paikalle raunioiden keskelle.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kateelliset puhuu paskaa seläntakana.

        Ei pidä paikkaansa. Kyl sie itte oot haukkus ansainnu.


    • Anonyymi00011

      Hyvä ruoka on tebskillä!Henkilökuntakin mukavampaa!

      • Anonyymi00018

        Midelissä seksikkäämpiä ja itesetään huolta pitävämpiä.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Midelissä seksikkäämpiä ja itesetään huolta pitävämpiä.

        Kukkiihan se perunakin


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Midelissä seksikkäämpiä ja itesetään huolta pitävämpiä.

        Enpä nyt menisi sanomaan!Toimari ehkä hieman?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Enpä nyt menisi sanomaan!Toimari ehkä hieman?

        Enpä menis kehumaan!Toimari ehkä vähän?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Enpä nyt menisi sanomaan!Toimari ehkä hieman?

        Toimari on rotunainen.


    • Anonyymi00019

      Missä tarkalleen tää Midel sijaitsee?

      • Anonyymi00021

        Nurkan takana piilossa!


      • Anonyymi00022

        Nurkan takana piilossa!


      • Anonyymi00023

        Nurkan takana piilossa!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Nurkan takana piilossa!

        Kolmen nurkan takana ilmeisesti.


    • Anonyymi00028

      Äänestän Mideliä kun en halua Tebskaa tukea kun se rahoittaa venäjää

      T:Pena.Luukkonen

      • Anonyymi00029

        Eihän Tebska ilmeisesti maksa,kuin vuokraa liiketilasta?No Teboilillehan ne menee?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Eihän Tebska ilmeisesti maksa,kuin vuokraa liiketilasta?No Teboilillehan ne menee?

        Mihin sitä voi mennä terassille savuille kahvin kanssa?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Eihän Tebska ilmeisesti maksa,kuin vuokraa liiketilasta?No Teboilillehan ne menee?

        Ne menee lukoilille eli toisin sanoen rahoittaa ryssien hyökkäyssotaa


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Ne menee lukoilille eli toisin sanoen rahoittaa ryssien hyökkäyssotaa

        Rahoittaminen on tässä yhteydessä vähän turhan voimakas sana. Sitä rahaa ei huomaa kukaan mitä yhdestä Niskan pikku lounaskahvilasta tulee.


      • Anonyymi00042

        Miten sie kehtaat kirjottaa toisen ihmisen nimimerkillä?


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Rahoittaminen on tässä yhteydessä vähän turhan voimakas sana. Sitä rahaa ei huomaa kukaan mitä yhdestä Niskan pikku lounaskahvilasta tulee.

        No jos noita on tuhat Suomessa!ai ei tunnu😆


    • Anonyymi00031

      Hyvä tulee tebskasta!Nousee entiseen suosioon!

    • Anonyymi00032

      Teboilin nakkikeitolla venäjä nousuun!
      T:Pena

    • Anonyymi00033

      Tebskan kalaton kalakeitto on ruokaisaa Eikä ole kallista

    • Anonyymi00034

      Saako tebskalta borssikeittoa?

      • Anonyymi00043

        PITÄS SAADA


      • Anonyymi00048

        Kaikki siitä on joutunut maksamaan ;)


      • Anonyymi00056

        Ja kaalikeittoa!


    • Anonyymi00035

      Periaatteesta en mene Tebskalle, kun puuhasivat Midelin toisen omistajan selän takana uuden kahvilan. Ja sit tuon uuden paikkaan Teboil sidonnaisuus tökkää.

      • Anonyymi00037

        Mie meen ainakin. Miule ei kuulu hevon kukkua heidän keskinäiset välinsä.


    • Anonyymi00038

      En mene minäkään Pitkään tekivät yhdessä töitä Seläntakana puuhasteli uutta kahvilaa Aikamoinen käärme

      • Anonyymi00040

        Midell ei elätä neljää ihmistä et lopputulos ois ollu ihan sama kerto tahi jätti kertomatta.


      • Anonyymi00041

        Putinin syytä


      • Anonyymi00053

        Kuka sitä tietää mitä kävi. Taitaa se käärme olla se jäänyt.. onnex tajusi lähtee..


    • Anonyymi00044

      Ällöttävä liikekumppanin pettänyt loiseläjä läksi tebskalle myymään sämpylöitä, hyi hitto äpyli.

      • Anonyymi00045

        Mihis sitten meet, kun Mideli lopettaa?


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Mihis sitten meet, kun Mideli lopettaa?

        Ootko vähä jumissa vai muuten tyhmä?


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Ootko vähä jumissa vai muuten tyhmä?

        Kysyitkö itseltäsi?


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Mihis sitten meet, kun Mideli lopettaa?

        Kuka sano et se lopettaa?


    • Anonyymi00050

      Jos sukset menee ristiin,niin parempi lähteä erilleen!

      • Anonyymi00051

        Toinen leikki suurta johtajaa!Yhtiökumppani jäi varjoon.Onneksi oli ovi auki yhtiöön toisella!


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Toinen leikki suurta johtajaa!Yhtiökumppani jäi varjoon.Onneksi oli ovi auki yhtiöön toisella!

        Mistäs sie sen tiedät kuka leikki mitäkin?


    • Anonyymi00052

      Mie syönkii koton, enkä elätä kapitalistii.
      T:Pena

    • Anonyymi00057

      HeH

    • Anonyymi00058

      Onks siellä ti-hallissa nosturia? Pitäisi yksi n47 Jakopää saada tehtyä jossain

      • Anonyymi00060

        Ei ole nosturia.


    • Anonyymi00061

      Harmi vaan,kun lounaspaikat kilpailee keskenään ja ex yhtiökumppanit erityisesti.Toivottavasti Tebska nousee entiseen loistoonsa?

      • Anonyymi00062

        Kannattaisi Midellistäkin tulla vaan takaisin Tebskalle.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Kannattaisi Midellistäkin tulla vaan takaisin Tebskalle.

        Eipä taida onnistua?


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Eipä taida onnistua?

        Antaa pölyn laskeutua.


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Antaa pölyn laskeutua.

        Mikä pöly?


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Mikä pöly?

        Enkelipölyn


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Mikä pöly?

        Se pöly mikä syntyy asianomaisten välille kun asiat paljastuvat. Ymmärrätkö nyt?


    • Anonyymi00069

      Kumpi voittaa, tepska vai prisman huru-penkki?

      • Anonyymi00070

        Miksi tebskalla juorutaan midelistä harva se päivä?


    • Anonyymi00072

      Eiköhän se ole just toisinpäin.

    • Anonyymi00073

      Kannatan Midelliä, sinne porukassa muuttivat. Jokainen ymmärtää mitä ovat irtautuneet henkilöt jotka kilpailevan toiminnan aloittivat, ei jatkoon ja asiakaskäytös ei mairittelevaa, sorry vaan ja hyvää jatkoa molemmille.

      • Anonyymi00074

        Kyllä Tebska vie voiton!Ihan kiva henkilökunta on!


      • Anonyymi00080

        M.H ja P on kivoja asiakaspalvelijoita!


    • Anonyymi00075

      Nyt taisi oma henkilökunta vastata!

      • Anonyymi00078

        Asiakkaana vastasin!


    • Anonyymi00077

      Itse istun kyllä Prisman penkillä kuin tatti NäkeeParempia naisten perseitä kuin niskalla

      • Anonyymi00079

        Riippuu vähän silmälasien voimakkuuksista se mitä näkee tai on näkemättä 😄


    • Anonyymi00081
      UUSI

      Täysin ala-arvoista keskustelua!!!!! Keskittykää omaan elämäänne ja opetelkaa kommunikoimaan aikuisten tavoin!!!!!!!!

      • Anonyymi00082
        UUSI

        Imatralaisten kansanhuvi!Puhukaa paskaa toisista!


      • Anonyymi00083
        UUSI

        Keskusteluhan oli jo vaiennut, mut sie päätit kaivaa sen esille. Et malttanut olla sörkkimättä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe