Kumpi vie voiton?
Tebska ja Midell
78
1545
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tebska pitkässä juoksussa. On rekoille hyvät parkit sekä henkilöautoille. Hyvä ruoka ja mukava henkilökunta.
- Anonyymi00002
Ja tupakkimiehet pääsee terassikahville
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja tupakkimiehet pääsee terassikahville
Jep 👍 Ti-halli on myös hyvä meille jotka pesemme auton itse.
- Anonyymi00004
Toivattavasti pärjäisivät molemmat, mutta jos arvata pitää niin Tebska.
- Anonyymi00005
Toivottavasti alkaa polttoaineita aletaan myymään?Ei Teboilin!
- Anonyymi00006
Kirjoitus virhe!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kirjoitus virhe!
Ennemmin lukihäiriö.
- Anonyymi00008
Polttoaineen myynti on vähän huono bisnes. Litrahinnasta ei kovin montaa senttiä jää kauppiaalle. Parempi tuotto on muilla palveluilla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Polttoaineen myynti on vähän huono bisnes. Litrahinnasta ei kovin montaa senttiä jää kauppiaalle. Parempi tuotto on muilla palveluilla.
Kandee myydä viinaa, paremmat prosentit.
- Anonyymi00009
Turhia huru-ukkojen juorukerhoja molemmat.
- Anonyymi00010
Niskan juoru-ukkojen kerho kokoontuu tebskalla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niskan juoru-ukkojen kerho kokoontuu tebskalla.
Mitä juoruttavaa Imatralla edes on, eihän siellä tapahdu mitään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä juoruttavaa Imatralla edes on, eihän siellä tapahdu mitään.
Kateelliset puhuu paskaa seläntakana.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä juoruttavaa Imatralla edes on, eihän siellä tapahdu mitään.
Tapahtuuhan meille tulee tori uudelle paikalle raunioiden keskelle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kateelliset puhuu paskaa seläntakana.
Ei pidä paikkaansa. Kyl sie itte oot haukkus ansainnu.
- Anonyymi00011
Hyvä ruoka on tebskillä!Henkilökuntakin mukavampaa!
- Anonyymi00018
Midelissä seksikkäämpiä ja itesetään huolta pitävämpiä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Midelissä seksikkäämpiä ja itesetään huolta pitävämpiä.
Kukkiihan se perunakin
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Midelissä seksikkäämpiä ja itesetään huolta pitävämpiä.
Enpä nyt menisi sanomaan!Toimari ehkä hieman?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Enpä nyt menisi sanomaan!Toimari ehkä hieman?
Enpä menis kehumaan!Toimari ehkä vähän?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Enpä nyt menisi sanomaan!Toimari ehkä hieman?
Toimari on rotunainen.
- Anonyymi00019
Missä tarkalleen tää Midel sijaitsee?
- Anonyymi00021
Nurkan takana piilossa!
- Anonyymi00022
Nurkan takana piilossa!
- Anonyymi00023
Nurkan takana piilossa!
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nurkan takana piilossa!
Kolmen nurkan takana ilmeisesti.
- Anonyymi00028
Äänestän Mideliä kun en halua Tebskaa tukea kun se rahoittaa venäjää
T:Pena.Luukkonen- Anonyymi00029
Eihän Tebska ilmeisesti maksa,kuin vuokraa liiketilasta?No Teboilillehan ne menee?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eihän Tebska ilmeisesti maksa,kuin vuokraa liiketilasta?No Teboilillehan ne menee?
Mihin sitä voi mennä terassille savuille kahvin kanssa?
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eihän Tebska ilmeisesti maksa,kuin vuokraa liiketilasta?No Teboilillehan ne menee?
Ne menee lukoilille eli toisin sanoen rahoittaa ryssien hyökkäyssotaa
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ne menee lukoilille eli toisin sanoen rahoittaa ryssien hyökkäyssotaa
Rahoittaminen on tässä yhteydessä vähän turhan voimakas sana. Sitä rahaa ei huomaa kukaan mitä yhdestä Niskan pikku lounaskahvilasta tulee.
- Anonyymi00042
Miten sie kehtaat kirjottaa toisen ihmisen nimimerkillä?
- Anonyymi00055
Anonyymi00039 kirjoitti:
Rahoittaminen on tässä yhteydessä vähän turhan voimakas sana. Sitä rahaa ei huomaa kukaan mitä yhdestä Niskan pikku lounaskahvilasta tulee.
No jos noita on tuhat Suomessa!ai ei tunnu😆
- Anonyymi00031
Hyvä tulee tebskasta!Nousee entiseen suosioon!
- Anonyymi00032
Teboilin nakkikeitolla venäjä nousuun!
T:Pena - Anonyymi00033
Tebskan kalaton kalakeitto on ruokaisaa Eikä ole kallista
- Anonyymi00034
Saako tebskalta borssikeittoa?
- Anonyymi00043
PITÄS SAADA
- Anonyymi00048
Kaikki siitä on joutunut maksamaan ;)
- Anonyymi00056
Ja kaalikeittoa!
- Anonyymi00035
Periaatteesta en mene Tebskalle, kun puuhasivat Midelin toisen omistajan selän takana uuden kahvilan. Ja sit tuon uuden paikkaan Teboil sidonnaisuus tökkää.
- Anonyymi00037
Mie meen ainakin. Miule ei kuulu hevon kukkua heidän keskinäiset välinsä.
- Anonyymi00038
En mene minäkään Pitkään tekivät yhdessä töitä Seläntakana puuhasteli uutta kahvilaa Aikamoinen käärme
- Anonyymi00040
Midell ei elätä neljää ihmistä et lopputulos ois ollu ihan sama kerto tahi jätti kertomatta.
- Anonyymi00041
Putinin syytä
- Anonyymi00053
Kuka sitä tietää mitä kävi. Taitaa se käärme olla se jäänyt.. onnex tajusi lähtee..
- Anonyymi00044
Ällöttävä liikekumppanin pettänyt loiseläjä läksi tebskalle myymään sämpylöitä, hyi hitto äpyli.
- Anonyymi00045
Mihis sitten meet, kun Mideli lopettaa?
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mihis sitten meet, kun Mideli lopettaa?
Ootko vähä jumissa vai muuten tyhmä?
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ootko vähä jumissa vai muuten tyhmä?
Kysyitkö itseltäsi?
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mihis sitten meet, kun Mideli lopettaa?
Kuka sano et se lopettaa?
- Anonyymi00050
Jos sukset menee ristiin,niin parempi lähteä erilleen!
- Anonyymi00051
Toinen leikki suurta johtajaa!Yhtiökumppani jäi varjoon.Onneksi oli ovi auki yhtiöön toisella!
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Toinen leikki suurta johtajaa!Yhtiökumppani jäi varjoon.Onneksi oli ovi auki yhtiöön toisella!
Mistäs sie sen tiedät kuka leikki mitäkin?
- Anonyymi00052
Mie syönkii koton, enkä elätä kapitalistii.
T:Pena - Anonyymi00057
HeH
- Anonyymi00058
Onks siellä ti-hallissa nosturia? Pitäisi yksi n47 Jakopää saada tehtyä jossain
- Anonyymi00060
Ei ole nosturia.
- Anonyymi00061
Harmi vaan,kun lounaspaikat kilpailee keskenään ja ex yhtiökumppanit erityisesti.Toivottavasti Tebska nousee entiseen loistoonsa?
- Anonyymi00062
Kannattaisi Midellistäkin tulla vaan takaisin Tebskalle.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kannattaisi Midellistäkin tulla vaan takaisin Tebskalle.
Eipä taida onnistua?
- Anonyymi00066
Anonyymi00063 kirjoitti:
Eipä taida onnistua?
Antaa pölyn laskeutua.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Antaa pölyn laskeutua.
Mikä pöly?
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Mikä pöly?
Enkelipölyn
- Anonyymi00076
Anonyymi00067 kirjoitti:
Mikä pöly?
Se pöly mikä syntyy asianomaisten välille kun asiat paljastuvat. Ymmärrätkö nyt?
- Anonyymi00069
Kumpi voittaa, tepska vai prisman huru-penkki?
- Anonyymi00070
Miksi tebskalla juorutaan midelistä harva se päivä?
- Anonyymi00072
Eiköhän se ole just toisinpäin.
- Anonyymi00073
Kannatan Midelliä, sinne porukassa muuttivat. Jokainen ymmärtää mitä ovat irtautuneet henkilöt jotka kilpailevan toiminnan aloittivat, ei jatkoon ja asiakaskäytös ei mairittelevaa, sorry vaan ja hyvää jatkoa molemmille.
- Anonyymi00074
Kyllä Tebska vie voiton!Ihan kiva henkilökunta on!
- Anonyymi00080
M.H ja P on kivoja asiakaspalvelijoita!
- Anonyymi00075
Nyt taisi oma henkilökunta vastata!
- Anonyymi00078
Asiakkaana vastasin!
- Anonyymi00077
Itse istun kyllä Prisman penkillä kuin tatti NäkeeParempia naisten perseitä kuin niskalla
- Anonyymi00079
Riippuu vähän silmälasien voimakkuuksista se mitä näkee tai on näkemättä 😄
- Anonyymi00081UUSI
Täysin ala-arvoista keskustelua!!!!! Keskittykää omaan elämäänne ja opetelkaa kommunikoimaan aikuisten tavoin!!!!!!!!
- Anonyymi00082UUSI
Imatralaisten kansanhuvi!Puhukaa paskaa toisista!
- Anonyymi00083UUSI
Keskusteluhan oli jo vaiennut, mut sie päätit kaivaa sen esille. Et malttanut olla sörkkimättä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412