Mitä mieltä olette siitä, että morsiamen äiti pitää hääpuheen? Tytär ja hänen sulhasensa menevät kesäkuussa naimisiin. Oma mieheni eli lasteni isä on kuollut jo 15 vuotta sitten. Tuleva hääpari on pyytänyt minua pitämään puheen ja olen vastannut, että ilomielin! Sulhasen kaksoisveli pitää myös puheen.
Tulossa olisi rennot, kahden pienen suvun ja hyvien ystävien hääjuhla kesäkuun alussa. Sulhasen vanhemmat ovat minuun verrattuna vähän jäykkiä, mutta ihan mukavia. Nyt vävykandin vanhemmat ovat sitä mieltä, että morsiamen äiti ei pidä puhetta. Perusteluna on "protokolla". Täh?
Olen sulhasen kaksoisveljen kanssa jo pallotellut puheitten aihkoita, ettei ihan päällekkäisyyksiä tule. Tällä bestmanilla ja minun pojallani on "jotain viritelmiä", joista sulhasen vanhemmille etenkään ei hiiskuta mitään. Minäkin tiedän vain, että kaverukset suunnittelevat jotain hauskaa.
Mutta mikäs protokolla se kieltää morsiamen äitiä pitämästä hääpuhetta? Vai onko tämä sukupuoliroolikysymys? Kertokaa nuoret tulevalle anopille 59 vee! Kysyin jo omalta isältäni 83 vee, että tuleeko kauppoja. Ei tule, kun hän on jo pitänyt kaksi hääpuhetta ja aikoo nyt keskittyä tanssimiseen 😉 (juhlassa on oma dj ja laaja repertuaari hittejä)
Terkuin M.
Äiti puhuu hääjuhlassa?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83173092Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2022833Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy582429Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1671496Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171252Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään521239Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14895- 58893
- 81820
- 20814