Mitä mieltä olette siitä, että morsiamen äiti pitää hääpuheen? Tytär ja hänen sulhasensa menevät kesäkuussa naimisiin. Oma mieheni eli lasteni isä on kuollut jo 15 vuotta sitten. Tuleva hääpari on pyytänyt minua pitämään puheen ja olen vastannut, että ilomielin! Sulhasen kaksoisveli pitää myös puheen.
Tulossa olisi rennot, kahden pienen suvun ja hyvien ystävien hääjuhla kesäkuun alussa. Sulhasen vanhemmat ovat minuun verrattuna vähän jäykkiä, mutta ihan mukavia. Nyt vävykandin vanhemmat ovat sitä mieltä, että morsiamen äiti ei pidä puhetta. Perusteluna on "protokolla". Täh?
Olen sulhasen kaksoisveljen kanssa jo pallotellut puheitten aihkoita, ettei ihan päällekkäisyyksiä tule. Tällä bestmanilla ja minun pojallani on "jotain viritelmiä", joista sulhasen vanhemmille etenkään ei hiiskuta mitään. Minäkin tiedän vain, että kaverukset suunnittelevat jotain hauskaa.
Mutta mikäs protokolla se kieltää morsiamen äitiä pitämästä hääpuhetta? Vai onko tämä sukupuoliroolikysymys? Kertokaa nuoret tulevalle anopille 59 vee! Kysyin jo omalta isältäni 83 vee, että tuleeko kauppoja. Ei tule, kun hän on jo pitänyt kaksi hääpuhetta ja aikoo nyt keskittyä tanssimiseen 😉 (juhlassa on oma dj ja laaja repertuaari hittejä)
Terkuin M.
Äiti puhuu hääjuhlassa?
Anonyymi-ap
0
83
Luetuimmat keskustelut
- 1071288
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94908Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31824- 66703
- 32645
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486